Visar Microsoft upp Crackdown 3 ikväll?

Robot
Medlem
Visar Microsoft upp Crackdown 3 ikväll?

Ettan var ju kanonkul, det lilla jag spelade av tvåan (Demot) var riktigt dåligt...
och utveklaren av ettan finns ju inte längre heller(Realtime worlds, gjorde senare APB som hade grym potential men som i slutändan fick dom att gå under (antar jag))


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Jag orkar inte med rykten nu. Nu ska jag göra vårrullar, sen kan jag titta på eventet istället.

Skrivet av Rockartisten:

Jag orkar inte med rykten nu. Nu ska jag göra vårrullar, sen kan jag titta på eventet istället.

Du måste lida med oss


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

KoP
Medlem
Skrivet av Zymac:

Ettan var ju kanonkul, det lilla jag spelade av tvåan (Demot) var riktigt dåligt...
och utveklaren av ettan finns ju inte längre heller(Realtime worlds, gjorde senare APB som hade grym potential men som i slutändan fick dom att gå under (antar jag))

Håller med. Ettan, kanonkul. Tvåan, trist. Om det nu är trean så får vi hålla tummarna att dom gör rätt denna gång.

Medlem

För att svara på frågan, ja

Medlem

Dave Jones håller i tåtarna, det lääät ju lovande iaf, och inga jäkla mutanter utan latinogangsters som i ettan

/me är cautiosly optimistic.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar