Ny jämförelse - så snyggt är GTA V på PS4

Robot
Ny jämförelse - så snyggt är GTA V på PS4

Se hur mycket snyggare GTA V är på Playstation 4 jämfört med Playstation 3.

#grand-theft-auto-v


Medlem
Ny jämförelse - så snyggt är GTA V på PS4

Vart är klippet ni skulle bjuda på?

Mysterium!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Jaha och vart tänkte ni bjuda på klippet?

Medlem

Samma klipp? :P?

Medlem

Länken är ju till gamla klippet >_<

Medlem

Nån som vet när Systemkraven till PC släpps? Samt release? Eller kommer dem köra releasen på ett års dagen?

Medlem

Tätare traffik är nog det jag ser fram emot mest.

Har man sagt något om stöd för mods?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Medlem

Der Clip ist nicht hier!

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Ser man på det där klippet så måste jag säga att det känns motiverat att köpa spelet en andra gång på pcn. Verkar ju vara en massa mer detaljer dom lagt till inte bara finare texturer.

Skägg.
10 Chambers

Nuså! Fast ni kunde väl ha använt fantasin en smula... dagens ungdom!


signatur
Medlem

Skulle vilja att dom lägger till i slutet typ; men vad är detta emot PC överlägsenhet i grafik? Inget så klart. Men vi hoppas att ps4 ägare bli glada.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av GhostWolf:

Nån som vet när Systemkraven till PC släpps? Samt release? Eller kommer dem köra releasen på ett års dagen?

Antagligen dagen efter release när alla klagar på att deras GTX 260 inte kan maxa skiten.

Medlem

Realistisk återgivning av fps:en är det iaf för PS3 versionen.
Får se om det blir samma på PS4.

Inaktiv

Ni som köpte PS3 bara för detta spel, hur tänkte ni? Tar en del av kakan på Sonys tippkostnader?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Tätare traffik är nog det jag ser fram emot mest.

Har man sagt något om stöd för mods?

Med tanke på att alla GTA från 3 (?) till 4an och EFLC har haft i princip samma teknik när det gäller mods så får vi hoppas att 5an också kommer ha det! Eller kanske till och med förbättrade möjligheter.
Vad vore GTA till PC utan möjligheten att modda!

Bara jag som blir pirrig i magen av att tänka på GTA V till PC/PS4/Xbox One?

Medlem

Första gången det blir ett digitalt köp på ett fullpris spel till PS4:an. Kommer spelas frenetiskt (igen) under en lång tid framöver.


signatur

"High life on low budget"

Releasehästryttare
Skrivet av Subzero199:

Realistisk återgivning av fps:en är det iaf för PS3 versionen.
Får se om det blir samma på PS4.

Hehe tänkte samma sak , väldigt låg fps Kappa

Medlem

Ser fram emot att köra det på PC, framförallt för att få ordentlig upplösning, och att kunna sikta ordentligt (har man mer erfarenhet av konsollspel så går det säkert helt okej ändå, men jag är helt jävla spastisk när det gäller siktande med handkontroll).

Väldigt fint också att man tydligen ska kunna föra över sin onlinekaraktär och all progress där till andra plattformar (är man extra positiv kanske man vågar hoppas på att detta alltid syncas, så att man kan hoppa fram och tillbaka om man nu vill det, för att spela med vänner som kanske bara har ps3 osv.).

Medlem

Forfarande ett spel som jämförs med en film. Man hör ju hur tokigt det låter.

Kul att det kommer till PC osv. och att det ser bättre ut (dah) men känns osäkert att tro fullt ut på den här jämförelsen.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Jag är så glad att jag lyckats undvika mer eller mindre allt kring detta spelet! Visst, jag känner ju till vissa saker och ting men inga detaljer som story, händelser, vapenutbud, fordon, olika platser(förrutom UFO:n), hur atmosfären är bortsett från det lilla jag sett från trailers mm.

Ser fram emot att få uppleva GTA:V!

Inaktiv

Om det är som det visas så är det helt sjukt nice på PS4. Men rättfärdigar inte ett dubbelklöp. Fantastiskt fint faktiskt, bra att man inte bara lagt till massa detaljer utan också verkar som att man lagt på lite AA.

Och alla bilar har nu xenon-ljus :/

Medlem

Det var ju ett ganska snyggt bildspel ändå.

Medlem

varför laggar det så myckeT?

Inaktiv

Har jag missat något eller kommer spelet till PC också? När och vilka systemkrav?

Gör de förbättringar på PC så kan det vara idé att överväga ett köp, annars bojkott!


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Oneone:

varför laggar det så myckeT?

Dom kör filmen i slowmotion


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Oneone:

varför laggar det så myckeT?

Dom kör filmen i slowmotion

Jag skrattade högt :(.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Oneone:

varför laggar det så myckeT?

Dom kör filmen i slowmotion

Jag skrattade högt :(.

Haha, damn you!

12
Skriv svar