Alla vapen upplåsta i Battlefield Hardline-betan

Medlem

- Otroligt, egentligen!
Hade någon kunnat gissa att detta skulle hända för några år sedan?


signatur

autograph

Medlem

Orkade inte ens ladda ner betan. Räckte med att läsa folks kommentarer och sen några ingame videos. Verkar alldeles för enformigt. Vanliga battlefield har iaf mer varierande strider och banor. Kunde dom inte gjort ett nytt BF2142 istället. Det hade varit så grymt coolt med BF4 motorn.

Medlem

Det som var mest störande med spelet var att vissa matcher kunde ta 5 minuter att avsluta även fast båda lagen var fulla.

Så då spelar man 5 minuter och sedan så blir man skickad med tvång till poänglistan där man får se på stats medan man väntar på nästa match. Stats som är så fånigt låga för att spelet avslutades på någon minut..

Sedan efter poänglistan så ska man ladda en ny bana vilket kan ta ett tag och sedan ska man vänta på att alla ska komma in i spelet igen.

Man satt ibland längre och kollade på laddningsskärmar än vad man fick spela spelet..

WTF??

Medlem
Skrivet av posyko:
Skrivet av KatOne:
Skrivet av posyko:

har inte ens ork att ladda ner betan och prova det väntar fortfarande på battlefield 1943 new pc enhanced features som inte blev gjort har kvar reklamlappen här jämte datorn som man fick med bad company

http://fuskbugg.se/dl/9FAEQC/bf.jpg

Ta en mer högupplöst bild med en bättre kamera! Vore kul att se detaljerna

får se om den här blev bättre www.ladda-upp.se/bilder/fbuqusczoiwxfu/

Den finns väll på Origin och är gratis?

https://www.origin.com/sv-se/store/buy/battlefield-1942

eller tänker jag fel nu?

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Torakan:

Det är sagt att öppna betan börjar någon gång i höst. så gissar på augusti-september så dom kan finputsa på lite grejer innan release i oktober.
Synd att vi inte fick testa Hostage-läget i den stängda betan.

För finputsandet med hjälp av den öppna betan fungerade så bra i både Bf3 och bf4...

Kul att du ger spelet förutfattade åsikter innan du vet för jag kan bara tyda ditt inlägg som att de kommer fucka up detta som bf4.

Tack till er alla som inte gillar denna speltyp och ändå spelar för att sedan skriva hur dåligt det var. Men ni provade. så tack även om ert svar var ganska förutsägbart.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av ivanhoe68:

Det kändes riktigt bra att avinstallera betan!

Samma här, spelade 1 till 2 matcher sen avinstallerade jag det. Vart less.

Precise så kände jag när jag testade WOOW.
Känslan blev "Aldrig mer" på min dator.

Efter det hoppar jag över spel jag inte gillat.
Det svaret får ni tolka hur ni vill.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Skum känsla att lira spelet. Jag VILLE tycka om spelet. Jag har gett spelet flera timmars chans att få mig att förstå, men icke. Det är tamejtusan ett riktigt tråkigt spel på alla fronter. Tyvärr.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Hade räckt att det blivit en DLC för typ 120-150 kr.

Medlem

Lirat betan i ca 2 timmar och det var inte särskillt kul alls.. håller mig till BF4 om man ska vara i EA träsket.

Medlem

Spelar ju ingen roll, alla vapen har ju samma mechanics ändå, bara olika skins.

Medlem

Bara jag som tyckte det var roligt? Hade detta släppts samtidigt som BF4 så hade jag lätt köpt detta Vet inte vad det är men det är något annorlunda med känslan i detta. Magic fingers @ Viceral Games? Vem vet!

12
Skriv svar