Bli bäst på Flappy Bird - vinn 100 000 kr

Robot
Bli bäst på Flappy Bird - vinn 100 000 kr

Det finns smarta reklamkampanjer och så finns det Flappy Saver.

#flappy-bird


Medlem
Bli bäst på Flappy Bird - vinn 100 000 kr

Om alla spelar samma bana i dedär spelet så blir det väl den som orkar scripta längst musklicks-sekvens i autohotkey eller något annat program som vinner.

Medlem

Blir ju lätt den som fuskar vinner ,tror inte det blir en legit vinst

Medlem

Hallå! Banorna genereras för varje nytt spel och vi sparar fullständiga loggar för varje spel. Mycket energi har gått åt till att få en giltig vinnare utan fusk.

Medlem
Skrivet av Flappy Saver:

Hallå! Banorna genereras för varje nytt spel och vi sparar fullständiga loggar för varje spel. Mycket energi har gått åt till att få en giltig vinnare utan fusk.

Isf är saken biff. Då är det den med mest tid, längst stubin och flest möss som vinner

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av Flappy Saver:

Hallå! Banorna genereras för varje nytt spel och vi sparar fullständiga loggar för varje spel. Mycket energi har gått åt till att få en giltig vinnare utan fusk.

Isf är saken biff. Då är det den med mest tid, längst stubin och flest möss som vinner

Precis!

Medlem

Man måste även ha Facebook för att vinna. Har hört att det är nåt tid-malware som man klarar sig utan.

Medlem

Klarar kanske 30, sedan säger hjärnan åt mig att fucka upp.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av Spelunky:

Man måste även ha Facebook för att vinna. Har hört att det är nåt tid-malware som man klarar sig utan.

Haha, ja Facebook kan sno tid. Men vi måste ha något sätt att kunna kontakta en eventuell vinnare.

Medlem
Skrivet av Flappy Saver:

Hallå! Banorna genereras för varje nytt spel och vi sparar fullständiga loggar för varje spel. Mycket energi har gått åt till att få en giltig vinnare utan fusk.

Måste man slå highscore för att kunna logga in med Facebook i appen? Händer inget när jag trycker på "logga in för att delta".

Medlem
Skrivet av floppen:
Skrivet av Flappy Saver:

Hallå! Banorna genereras för varje nytt spel och vi sparar fullständiga loggar för varje spel. Mycket energi har gått åt till att få en giltig vinnare utan fusk.

Måste man slå highscore för att kunna logga in med Facebook i appen? Händer inget när jag trycker på "logga in för att delta".

Det måste man inte, och det ska räcka med att connecta en gång till Facebook (per browser). Har du någon popup blocker installerad?

Medlem

För övrigt kan vi rekommendera att ladda ned appen till er smartphone eller surfplatta. Som ni vet så är browserspel inte alltid det optimala då det är en mängd processer i bakgrunden som kan störa prestandan.

Medlem
Skrivet av Flappy Saver:

För övrigt kan vi rekommendera att ladda ned appen till er smartphone eller surfplatta. Som ni vet så är browserspel inte alltid det optimala då det är en mängd processer i bakgrunden som kan störa prestandan.

Nu känns ditt inlägg om att ni säkrar en legit vinst , tekniskt sätt, såååååååå mycket bättre (sarcasm för er som inte fattar).

i vilket fall, någon kommer vinna, må det vara hen med bästa fingret eller vassaste skripten, lycka till.

Medlem
Skrivet av PsyX:
Skrivet av Flappy Saver:

För övrigt kan vi rekommendera att ladda ned appen till er smartphone eller surfplatta. Som ni vet så är browserspel inte alltid det optimala då det är en mängd processer i bakgrunden som kan störa prestandan.

Nu känns ditt inlägg om att ni säkrar en legit vinst , tekniskt sätt, såååååååå mycket bättre (sarcasm för er som inte fattar).

i vilket fall, någon kommer vinna, må det vara hen med bästa fingret eller vassaste skripten, lycka till.

Förstår precis vad du menar. Men riktigt så enkelt är det inte. Ska väl tilläggas att vi verifierar varje ny highscore manuell. Vi tror och hoppas att det blir snabbaste fingret som kammar hem priset

Gen
Medlem

Highscore 4 - Är man gammal eller vad är det frågan om?

ELF
Medlem
Skrivet av Flappy Saver:
Skrivet av Spelunky:

Man måste även ha Facebook för att vinna. Har hört att det är nåt tid-malware som man klarar sig utan.

Haha, ja Facebook kan sno tid. Men vi måste ha något sätt att kunna kontakta en eventuell vinnare.

Mejl?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv

25..
Kommer sitta 17 dagar i sträck och nöta. Detta tar man lätt, nu kör vi!

Inaktiv

Kom upp i 40 poäng, men jag kan inte ens logga in. Logga in knappen på sidan gör absolut ingenting.

Medlem

285?? HUR!!!!!!?? Mitt bästa är typ 7

Medlem

Spelar man 16 timmar om dagen i 16 dagar blir det ändå en fet timlön på runt 390kr. Med så många timmar på sig att försöka kanske det faktiskt kan vara värt det? Eller kör man "heltid" med 8 timmar om dagen blir det drygt 780kr i timmen, inte fy skam direkt! (Förutsatt att man faktiskt vinner förstås.)


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Gen
Medlem
Skrivet av Eqweex:

Spelar man 16 timmar om dagen i 16 dagar blir det ändå en fet timlön på runt 390kr. Med så många timmar på sig att försöka kanske det faktiskt kan vara värt det? Eller kör man "heltid" med 8 timmar om dagen blir det drygt 780kr i timmen, inte fy skam direkt! (Förutsatt att man faktiskt vinner förstås.)

16 timmar om dagen i 16 dagar? Do not underestimate the power of Yoga.
Annars vet jag inte, krävs ju ett sjukt tålamod att orka 3 timmar EN dag.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Eqweex:

Spelar man 16 timmar om dagen i 16 dagar blir det ändå en fet timlön på runt 390kr. Med så många timmar på sig att försöka kanske det faktiskt kan vara värt det? Eller kör man "heltid" med 8 timmar om dagen blir det drygt 780kr i timmen, inte fy skam direkt! (Förutsatt att man faktiskt vinner förstås.)

16 timmar om dagen i 16 dagar? Do not underestimate the power of Yoga.
Annars vet jag inte, krävs ju ett sjukt tålamod att orka 3 timmar EN dag.

Ville mest visa på att det lär finnas dom som tycker det är värt att sitta dom timmarna om "timlönen" är så bra, endast för att få så mycket träning som möjligt. Man lär ju komma en bra bit om man spenderar så många timmar, menar jag. Själv hade jag inte heller pallat mer än 3 timmar totalt över 16 dagar!


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

1
Skriv svar