Woolfe – rödluvan är på krigsstigen

Robot
Medlem
Woolfe – rödluvan är på krigsstigen

Blandade tankar om spelet, kan bli rätt kul pussel-äventyrsspel, men kan också bli dåligt.

Medlem

Måste då säga att alla miljöer är riktigt snygga men animationerna ser stela och riktigt dåliga ut.

Tror det går till samma öde till mötes som Contrast.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Kan vara någon, påminner lite om Trine. Lever Grin förresten? Trodde dem lades ner helt efter Capcoms knivhugg i ryggen.

Medlem

Nja, inte imponerande alls.
Lär bero på svårigheterna i puzzlen om jag kommer kolla närmare på det här. Såg stelt och "barnsligt" ut.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Kan vara någon, påminner lite om Trine. Lever Grin förresten? Trodde dem lades ner helt efter Capcoms knivhugg i ryggen.

Det var vad jag också trodde om Grin...
Det är alltid tråkigt när något sånt händer en svensk spelstudio, det skulle vara skitkul om de "återuppstått", även om deras spel förra generationen inte var mycket att hänga i julgranen(Wanted var dock riktigt kul).

Medlem
Skrivet av Krejsy:
Skrivet av Sapiens:

Kan vara någon, påminner lite om Trine. Lever Grin förresten? Trodde dem lades ner helt efter Capcoms knivhugg i ryggen.

Det var vad jag också trodde om Grin...
Det är alltid tråkigt när något sånt händer en svensk spelstudio, det skulle vara skitkul om de "återuppstått", även om deras spel förra generationen inte var mycket att hänga i julgranen(Wanted var dock riktigt kul).

Trots alla buggar tycker jag Advance Warfighter 1&2 var en av dem bättre PC portar som gjorts och var ett jäkligt roligt co-op spel. Sen var ju Bionic Commando Rearmed rätt skoj =).

Best trailer evar! x)

Medlem

Vad hade grin med detta att göra nu igen?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

snyggaste spelbruden sen den där alice.;)

Skribent

Det är alltså inte svenska Grin som gör det, utan en belgisk studio.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Det är alltså inte svenska Grin som gör det, utan en belgisk studio.

Eftersom du länkade till fragzones sida om Svenska Grin så kan det ha varit lite förvirrande


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Får man spränga vargen som elefanterna i Far cry4?

det här kan nog bli roligt om dom får till 60fps

Medlem

Jag tycker att det verkar likna Alice: Madness Returns mer än originalet.

Medlem

Striderna såg lite stela ut, men diggade verkligen spelvärlden, och miljöerna, blir att hålla koll på!

1
Skriv svar