Dreamfall Chapters – trailer för första kapitlet

Medlem
Dreamfall Chapters – trailer för första kapitlet

Lite gåshud gav den allt!

Medlem
Inaktiv

Usch så tråkigt att det delas upp i kapitel. Blir väl ingen genom spelning förens 2016-2017 för min del då Som jag har sett fram emot en uppföljare sen jag klarade the longest journey första gången. Underbar spelvärld!

Medlem

Damn jag kommer in träffa folk den här hösten.

Medlem

Tror eller vet någon om man måste spela dem tidigare spelen för att fatta något?

Medlem
Skrivet av von_lidl:

Tror eller vet någon om man måste spela dem tidigare spelen för att fatta något?

Jag tror att det kommer göra spelet mycket bättre i alla fall.

Medlem
Skrivet av von_lidl:

Tror eller vet någon om man måste spela dem tidigare spelen för att fatta något?

Skippa inte föregångarna. De må vara gamla men är helt underbara spel.

Medlem

Backade det här spelet på kickstarter utan att ha spelat de äldre spelen. Verkar just nu som en bra deal. Borde nog spela igenom de två första innan dock =).


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Inaktiv
Skrivet av bloodshed:

Backade det här spelet på kickstarter utan att ha spelat de äldre spelen. Verkar just nu som en bra deal. Borde nog spela igenom de två första innan dock =).

Spelade igenom ettan för första gången vid dec-januari 2013/2014. Mysig atmosfär. Lite old grafik med det gjorde inget även om jag är lite av en grafiknörd. Det var ändå vackert på många ställen för att vara så gammalt.

Gör inte samma misstag som mig heller. Typ när jag var 4-5 timmar in i spelet fattade jag att man kunde springa genom att dubbelklicka O_O

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av bloodshed:

Backade det här spelet på kickstarter utan att ha spelat de äldre spelen. Verkar just nu som en bra deal. Borde nog spela igenom de två första innan dock =).

Spelade igenom ettan för första gången vid dec-januari 2013/2014. Mysig atmosfär. Lite old grafik med det gjorde inget även om jag är lite av en grafiknörd. Det var ändå vackert på många ställen för att vara så gammalt.

Gör inte samma misstag som mig heller. Typ när jag var 4-5 timmar in i spelet fattade jag att man kunde springa genom att dubbelklicka O_O

Då får det bli en genomkörare under semestern i augusti, Visst gillar jag bra grafik men hellre bra spelkänsla. :).

Oj! Nä, tack för att du sa det.


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

1
Skriv svar