Sommarutmaningen - hur många spel kan du klara?
OT:
Jag planerar att spela fler spel än förra året men jag ägnar inte alla min tid åt att spela. Den här "tävlingen" får mig dock att spela spel jag antagligen inte hade spelat annars. Som det spel jag kör nu, Damnation, ett spel som ingick i en HB.
Jag klarade fyra första året och fyra året efter. Och det var med en ganska gedigen insats tyckte jag och ett par kortare spel. Jag börjar tvivla på att jag kommer fixa samma skörd i år men vad som är bra är att redan nu har utmaningen fått mig att starta upp och börja spela spel som legat i många år
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Bra FZ uppmana folk att sitta inne och spela på sommaren. har ju 10 månader gaming väder i sverige och ni väljer juli månad?
Att det är just juli som vi valt beror på att det är den tid på året då minst händer rent gamingmässigt Inga nya titlar, få nyheter, nada. Men för oss som vill gamea ändå, då finns den här utmaningen. Även juli har regndagar.
Jo klart vi bor i Sverige det regna här alltid.. tycker bara personligen det är dumt att uppmuntra att sitta inne den tid man "kan" vara utre i detta land med så få soldagar vi redan har. Sen gnäller alla vuxna på att barnen sitter inne och spelar.. så säger dom det säger sveriges största spel site vi ska göra för att spela så mycket vi bara kan för att dom vill "vi" ska slå rekord.
Du bor uppenbarligen inte i norrland. Här är det 2 veckor MAX då man vill vistas utomhus. Annars är det game time 24/7.
Hade jag bott i Norrland så är det nu man kan va inne och resterande 9 månader hade snöskotern gått 24/7!
Bra FZ uppmana folk att sitta inne och spela på sommaren. har ju 10 månader gaming väder i sverige och ni väljer juli månad?
Att det är just juli som vi valt beror på att det är den tid på året då minst händer rent gamingmässigt Inga nya titlar, få nyheter, nada. Men för oss som vill gamea ändå, då finns den här utmaningen. Även juli har regndagar.
Jo klart vi bor i Sverige det regna här alltid.. tycker bara personligen det är dumt att uppmuntra att sitta inne den tid man "kan" vara utre i detta land med så få soldagar vi redan har. Sen gnäller alla vuxna på att barnen sitter inne och spelar.. så säger dom det säger sveriges största spel site vi ska göra för att spela så mycket vi bara kan för att dom vill "vi" ska slå rekord.
Du jag tror inte fz behövs för att få folk att sitta inne en sommar, det gör folk bra själva.
Sedan vem är du att avgöra vad man ska göra och inte göra? Om du tycker regn är trevligt så ut och plaska då, jag kan sitta inne och njuta av regnet medans jag spelar.
Sen så jobbar många så varför inte få avnjuta den lilla stund av dagarna med att få spela? Alla är inte arbetslösa som du tror.
Juli månad = semeter månad därför FZ väljer denna kanske?? Du hänger inte med riktigt va? Läser du varannan rad? Varför tror du Steam har sommar rean?
om du syftar på mig så är jag fullt medveten att juli är även den tid flest har semester, men nu syftar jag på diverse svenskar som inte kanske har jobb.