The Last of Us går att låsa till 30 fps på PS4

dmn
Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Håller med, hellre stabila 30fps än pingpong 30-60fps.

Så du väljer hellre pest än kolera. Härligt!

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av WarpGuN:

Håller med, hellre stabila 30fps än pingpong 30-60fps.

Så du väljer hellre pest än kolera. Härligt!

jag väljer spelupplevse och bärs framför allt annat.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

dmn
Medlem
Skrivet av Dunderhoken:
Skrivet av intro18:
Skrivet av Dunderhoken:

JA jag läste. Jag menar att jag vill ha stabila 60fps. DET är ju ändå PS4 vi snackar om. Du vet, NEXTGEN !

Det är ju bara ett gammalt PS3 spel som är omgjort så man kan ju förvänta sig 60FPS ffs!

Varför säger människor fortafande Next Gen till Current Gen konsoler?

Varför påpekar ens människor detta när dom ändå förstår. Inget av Next-Gen eller Current-Gen är felaktigt att säga...

Xbox One och PS4 är current-gen.
Deras efterföljare, som ännu inte existerar är, next-gen.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Luciphear:

Jag klarar nog ping-pongandet såvida det inte är extremt. Blivit van vid det från PC till största del sålänge det inte dippar under 30fps.

Du måste haft en väldigt dålig PC. he he he

tro du majoriteten av pc master race (mest ungdomar 15-20år som bor hemma hos papas o mamma eventuellt studenter) sitter med de senaste?...kostra lite och ligga på topp..


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Luciphear:

Jag klarar nog ping-pongandet såvida det inte är extremt. Blivit van vid det från PC till största del sålänge det inte dippar under 30fps.

Du måste haft en väldigt dålig PC. he he he

tro du majoriteten av pc master race (mest ungdomar 15-20år som bor hemma hos papas o mamma eventuellt studenter) sitter med de senaste?...kostra lite och ligga på topp..

Källa på det? Däremot har du rätt i att det som bekant kostar att ligga på topp. Men det handlar ju även om prioriteringar här i livet. Istället för att lägga 30 tusen på senaste, häftigaste mopedscootern kan man ju lägga 15 tusen på en riktigt stark speldator istället, som utan problem klarar alla dagens spel i 1080p och 60+ fps

Medlem

aftonbladet rubriken skrämde mig lite innan jag läste hela inlägget.


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem
Skrivet av devilrat:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Luciphear:

Jag klarar nog ping-pongandet såvida det inte är extremt. Blivit van vid det från PC till största del sålänge det inte dippar under 30fps.

Du måste haft en väldigt dålig PC. he he he

tro du majoriteten av pc master race (mest ungdomar 15-20år som bor hemma hos papas o mamma eventuellt studenter) sitter med de senaste?...kostra lite och ligga på topp..

Källa på det? Däremot har du rätt i att det som bekant kostar att ligga på topp. Men det handlar ju även om prioriteringar här i livet. Istället för att lägga 30 tusen på senaste, häftigaste mopedscootern kan man ju lägga 15 tusen på en riktigt stark speldator istället, som utan problem klarar alla dagens spel i 1080p och 60+ fps

precis..det är lätt o prioritera en sak när man bor hemma, men när du flytta till eget så finns det kanske annat att prioritera än det senaste i pc-hårdvaru väg..jävla massa andra saker


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

dmn
Medlem
Skrivet av WarpGuN:

tro du majoriteten av pc master race (mest ungdomar 15-20år som bor hemma hos papas o mamma eventuellt studenter) sitter med de senaste?...kostra lite och ligga på topp..

Den genomsnittlige PC-gamern är 35 år gammal.

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Stabila 60 är ju klart att föredra, men det kommer förmodligen aldrig att uppnås med dessa fina Next-Gen konsoler.

Helt korrekt! Den trista sanningen är att de sk. "next-gen" konsolerna helt enkelt är för klena för att klara några stabila 60 bildrutor i sekunden i 1080p. Tyvärr! Speciellt vad gäller spel med öppna världar. Man vet om att GPU kraften i PS4 motsvarar ungefär ett GTX 660Ti kort, och detta klarar inte några stabila 60 fps om man kollar presatandaanalysen för Battlefield 4 (1080p och "Ultra)".
Ett 680 kort som är något starkare än 660Ti, har ett medelvärde på 61 fps, medan det dippar ändå ner till 38 fps som lägst.
http://www.sweclockers.com/artikel/17810-prestandaanalys-batt...
Alternativet är som vanligt att sänka detaljnivån för att få flyt i spelet. Alltså p g a av svagheter i hårdvaran (klen GPU) så väljer således programföretagen att låsa till 30 fps, man tar det säkra före det osäkra helt enkelt. Kommer ändå troligen införskaffa en PS4, då det kommer en hel del bra exklusiva titlar till konsollen Men titlar som GTA V blir ju att köra på PC´n, med ett GTX 780 kort som ju är dubbelt så starkt som PS4´s GPU. Då kan jag gotta mig med både 1080p och 60 fps!
Jag vet att jämförelsen inte är exakt 100 då även andra faktorer mellan PC och konsoll spelar in i hur bra ett spel flyter, men det är ändå en fingervisning.

Medlem
Skrivet av Zainter:

Den som har läst haren & sköldpaddan vet att skynda långsamt är bäst! 60fps släng dig i väggen! När 30fps är stabilt!

Slänga sig i väggen? Alla som är insatta vet ju att snabba first person shooters och bilspel gör sig absolut bäst i 60 fps, inte 30! Skillnaden i flytet och känslan är större än du anar

Medlem
Skrivet av devilrat:
Skrivet av Zainter:

Den som har läst haren & sköldpaddan vet att skynda långsamt är bäst! 60fps släng dig i väggen! När 30fps är stabilt!

Slänga sig i väggen? Alla som är insatta vet ju att snabba first person shooters och bilspel gör sig absolut bäst i 60 fps, inte 30! Skillnaden i flytet och känslan är större än du anar

kanske skillnad när man lira på pc
faktiskt inte så farligt när man lira på tv + konsol då är 30fps rätt okej..då handkontroll upplevs mer mjuk i rörelse än mus och tangentbord. det känns bra helt enkelt..


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Cortex:

60-fpsklubben please start your engines... fattar inte hur ni orkar.

Då vet du inte hur det är att vara en riktig "gamer"
Bilduppdatering kontra upplösning beror på vilken typ av spel det handlar om.
Prova att köra ett bilspel först i 30, därefter i 60 fps. Tro mig, du vill inte gå tillbaka!
Slutsatsen blir:
Långsamma spel: upplösning>framerate (1080p + 30 fps)
Snabba spel: framerate>upplösning (720p + 60 fps)

Medlem

Lurade igen.. stackars konsollägare. Jag lider med er. Gillar ert mod stt försvara konsollerna dock. Påminner lite om det polska hästburna kavalleriet som anföll pansarvagnar under 2a världskriget! All heder till er!!

Medlem

Ni kan kanske vänta med att spy galla tills ni vet hur det ligger till kanske? Naughty Dog har nu bekräftat att spelet rullar på i solida 60 fps och att 30 fps bara är ett alternativ då det var efterfrågat.

http://www.dualshockers.com/2014/07/16/the-last-of-us-on-ps4-...

Medlem

2014 och nya konsoller och det pratas om 30..... det är ju för faan pinsamt!
År 2005 när man spelade UT2k4 som en tok skulle man må illa och kräkas ögonen ur sej om man kom ner till fjuttiga 30...... vad låg man på år 2005? 100+ nånstans..
Suck.. sjukt detta att folk tycker det är okej! Testa att spela ett spel i runt 100 och sen återgå och se hur fruktansvärt "laggigt" 30är. Tex när jag nu körde gta5 på xbox. Ushh så lågt det var! Ser otroligt mycket fram imot PC versionen så man slipper "lagg-party.


signatur

R.I.P The_maxx

eld
Medlem
Skrivet av IceMan:

2014 och nya konsoller och det pratas om 30..... det är ju för faan pinsamt!
År 2005 när man spelade UT2k4 som en tok skulle man må illa och kräkas ögonen ur sej om man kom ner till fjuttiga 30...... vad låg man på år 2005? 100+ nånstans..
Suck.. sjukt detta att folk tycker det är okej! Testa att spela ett spel i runt 100 och sen återgå och se hur fruktansvärt "laggigt" 30är. Tex när jag nu körde gta5 på xbox. Ushh så lågt det var! Ser otroligt mycket fram imot PC versionen så man slipper "lagg-party.

Eller så stänger man munnen och andas genom näsan för en stund och njuter av alla spel.

Medlem

Det är altid så mycket struntprat i sånna här trådar om 30 eller 60 FPS
Det går inte att jämföra med pc.
Jag spelar mycket på pc men det finns vissa typer av spel jag spelar på konsol och jag vet inte men jag gissar att majoriteten av dom är i 30FPS och det går hur bra som helst.
Sällan man stör sig på att nått är segt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av devilrat:
Skrivet av Zainter:

Den som har läst haren & sköldpaddan vet att skynda långsamt är bäst! 60fps släng dig i väggen! När 30fps är stabilt!

Slänga sig i väggen? Alla som är insatta vet ju att snabba first person shooters och bilspel gör sig absolut bäst i 60 fps, inte 30! Skillnaden i flytet och känslan är större än du anar

kanske skillnad när man lira på pc
faktiskt inte så farligt när man lira på tv + konsol då är 30fps rätt okej..då handkontroll upplevs mer mjuk i rörelse än mus och tangentbord. det känns bra helt enkelt..

Skillnaden är väl lika stor på en konsol som på PC må tro? Jag håller med om att det inte är farligt att lira i 30fps så länge spelet orkar hålla sig där och aldrig går under, men gräset är grönare på andra sidan och om man nu kan spela ett spel i 60fps+ varför skulle man inte göra det? Även med en handkontroll så blir responsen mycket bättre. Jag lag ner 3 veckor av mitt liv på Dark Souls 2 när det släpptes till PS3 och gick så snart PC versionen var ute över till den, det kändes som att min karaktär helt plötsligt hade gått ner flertal kilon och tömt skorna på sand. Med det sagt så njöt jag av PS3 versionen något otroligt men efter att spelat PC versionen med sina 60fps så skulle jag aldrig kunna tänka mig att gå tillbaka.

Medlem

Hur länge skulle nu den här nya konsolgeneration vara vid liv? Jag vill ändå minnas att den förra konsolgeneration ändå imponerande en hel del den första tiden men dom här nya konsolerna blir ju utklassade innan ett jäkla år har gått.

Pinsamt. Folk måste väl kunna förvänta sig mer när dom förväntas punga ut med ett antal tusenlappar.

Inaktiv
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Luciphear:

Jag klarar nog ping-pongandet såvida det inte är extremt. Blivit van vid det från PC till största del sålänge det inte dippar under 30fps.

Du måste haft en väldigt dålig PC. he he he

tro du majoriteten av pc master race (mest ungdomar 15-20år som bor hemma hos papas o mamma eventuellt studenter) sitter med de senaste?...kostra lite och ligga på topp..

Ge mig gärna en källa på den där demografin. Något säger mig att du har helt fel.

Medlem
Skrivet av IceMan:

2014 och nya konsoller och det pratas om 30..... det är ju för faan pinsamt!
År 2005 när man spelade UT2k4 som en tok skulle man må illa och kräkas ögonen ur sej om man kom ner till fjuttiga 30...... vad låg man på år 2005? 100+ nånstans..
Suck.. sjukt detta att folk tycker det är okej! Testa att spela ett spel i runt 100 och sen återgå och se hur fruktansvärt "laggigt" 30är. Tex när jag nu körde gta5 på xbox. Ushh så lågt det var! Ser otroligt mycket fram imot PC versionen så man slipper "lagg-party.

Det ena behöver väl inte utesluta det andra? Själv har jag en high-end PC som jag trots allt gett 15 tusen för. Men glöm aldrig att man får vad man betalar för. En konsoll för 4000:- som PS4 är helt ok för de flesta i hemmen. GPU som sitter i den motsvarar ju ungefär ett GTX 660, och det kortet är ju inte det senaste precis. Ska du ha det senaste kan du aldrig få en komplett spelmaskin för 4 laxar! Att tro annat är ju naivt. Du jämför med ett lastgammalt fps spel som flyter som smör i en stekpanna, men glömmer bort att upplösningen då knappast var några 1080p och texturerna såg mer eller mindre ut som smet i jämförelse med dagens. Detaljrikedomen ökar ju stadigt hela tiden. Däremot håller jag med om att GTA V kommer bli överlägset på en high-end PC, där råder inga tvivel. Ska själv köpa det så fort det släpps till PC. Förra generationens konsoller klarade inte av ett sådant spel, eftersom bilduppdateringen blev lidande med oroväckande stora drops. Detta sänkte helhetsintrycket och spelkänslan helt klart, precis som du säger. Däremot tror jag inte det kommer bli något större "lagg-party" på PS4

Medlem
Skrivet av Dumledanco:

Pinsamt. Folk måste väl kunna förvänta sig mer när dom förväntas punga ut med ett antal tusenlappar.

Nej, för 4000 kr så får du vad du betalat för. Köp en PC för den summan och jämför sen.
Ska du ha en riktig spelupplevelse som står över konsollerna får du lägga till ytterligare 10 papp

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Luciphear:

Jag klarar nog ping-pongandet såvida det inte är extremt. Blivit van vid det från PC till största del sålänge det inte dippar under 30fps.

Du måste haft en väldigt dålig PC. he he he

tro du majoriteten av pc master race (mest ungdomar 15-20år som bor hemma hos papas o mamma eventuellt studenter) sitter med de senaste?...kostra lite och ligga på topp..

Ge mig gärna en källa på den där demografin. Något säger mig att du har helt fel.

Jag tror faktiskt han har en poäng. Du får gärna ge oss en källa på att det inte är som han säger men om vi gissa så tror jag han är inne på rätt spår även om vi inte vill att det ska vara på det viset.

Jag utgår förstås enbart från de jag själv känner och deras vänner, vissa som är förbannat mycket framför datorn men ändå inte vet hur man bygger ihop en egen dator och sitter på en relativt svag eller t.om en märkesdator. De är nöjda med sina köp men det är inte vad jag hade kallat en värsting-setup.

Är man 15 och inte lever i en familj med en relativt stor förmögenhet kan man nog skrota drömmen om att ha en dator för 10'000(utan skärm) för att spela StarCitizen på höga inställningar.

Medlem
Skrivet av devilrat:
Skrivet av Dumledanco:

Pinsamt. Folk måste väl kunna förvänta sig mer när dom förväntas punga ut med ett antal tusenlappar.

Nej, för 4000 kr så får du vad du betalat för. Köp en PC för den summan och jämför sen.
Ska du ha en riktig spelupplevelse som står över konsollerna får du lägga till ytterligare 10 papp

Det var ett bra tag sedan en speldator gick på 14 k du. Du kan få en helt okej speldator för 6-7 k som då klarar av en hel del annat också.

Och ja folk som pungar ut med 4k för den nya generations dedikerade spelkonsoler bör rimligtvis förvänta sig att spelkonsolen ska kunna leverera gårdagens spelstandard. Tror nog att det kan gynna oss konsumenter om vi inte accepterar all skit dom slänger framför oss.

Medlem

Har man en ps4 och inte spelat det här spelet är det säkerligen värt varenda krona, men har man kört det redan på ps3 ser jag ingen anledning att skaffa detta igen.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Dumledanco:
Skrivet av devilrat:
Skrivet av Dumledanco:

Pinsamt. Folk måste väl kunna förvänta sig mer när dom förväntas punga ut med ett antal tusenlappar.

Nej, för 4000 kr så får du vad du betalat för. Köp en PC för den summan och jämför sen.
Ska du ha en riktig spelupplevelse som står över konsollerna får du lägga till ytterligare 10 papp

Det var ett bra tag sedan en speldator gick på 14 k du. Du kan få en helt okej speldator för 6-7 k som då klarar av en hel del annat också.

Och ja folk som pungar ut med 4k för den nya generations dedikerade spelkonsoler bör rimligtvis förvänta sig att spelkonsolen ska kunna leverera gårdagens spelstandard. Tror nog att det kan gynna oss konsumenter om vi inte accepterar all skit dom slänger framför oss.

Det är sant att man kan få en för 7k men inget jag hade sagt lever upp till min standard.
GPU GTX770: 2700kr (Jag hade valt ett GTX780 eller 780ti och då får vi räkna 5000kr)
Finns annars saker och ting av AMD om man föredrar det för en lite billigare peng, men jag utgår från 770 nu.
RAM 8gb: ca 500~600kr. Varierar självklart.
CPU i5 4690k: ~1700kr. Igen, varierar beroende på modell och hur mycket man vill få ut från det. Visst finns det möjligheten att överklocka men majoriteten överklockar inte vad jag förstått det, åtminstone inte manuellt.
MOBO Ett som matchar CPU:n, ca 1000~1200kr. Finns billigare modeller men inget jag hade velat lägga pengarna på. 1000kr är fortfarande relativt billigt.
PSU Allt mellan 900-1500kr. Beror väl lite på vad man är ute efter men jag kör inte på något under Guld(har Platinum just nu) och har gärna modulärt vilket aldrig hamnar på en billig peng om man vill ha något stabilt.
Chassi Åter igen, det varierar med priset. låt oss säga ca 1000kr vilket de flesta ligger på.

Nu är vi uppe i ca 8000kr om vi utgår från de billigare prylarna. Inte de allra billigaste på marknaden men lite kvalité vill man väl ändå ha för pengarna? Jag ser inte poängen med att köpa en grej för 500kr om den inte levererar. Lägger hellre 800 men får värdet för pengarna.

Så ca 8000, möjligtvis lite mindre, eller lite mer beroende på hur man vill göra. Nu räknar vi inte heller med skärm som går på allt mellan 2000 till 5000kr.

Tangentbord och mus, beroende på vad man är ute efter går även det på allt mellan 200 till 1500kr styck.

Högtalare eller hörlurar, åter igen... kasta in några extra hundralappar eller till och med en tusenlapp extra.

Dylikt, som ljudkort eller nätverkskort, vad det nu är man vill ha, räkna med en tusenlapp extra.

Fläktar, kylning osv. Om man väljer detta så är man förmodligen ganska kunnig inom datorer och dess hårdvara förstås, och troligen planerar man att överklocka, men några extra hundralappar isåfall.

Vi hamnar alltså lagom över ett par tusenlappar för en dator, för någon som inte har en dator eller en ordentlig skärm, mus, tangentbord och rubbet. Det där med att folk säger att man kan få en dator för 6000kr tycker jag är skitsnack. Visst får man en dator men det är inte direkt något betydligt mer märkvärdigt än en konsol ändå om du frågar mig... ja, ja, vi vet, den är bättre, PC master race och allt det där men om det är så jäkla PC master race vill man väl ändå köra på de högsta inställningarna och få uppleva allt som spelet har att erbjuda, allt det där man skryter om?

Eller vill ni verkligen bara att PC ska KUNNA ha högre men ni inte ska kunna ta del utav det? Vad är då poängen?

Edit: Jag har bara utgått från billigare saker på Prisjakt, det är inget jag forskat djupt in på! Jag kan ha missat saker och ting eller t.om ha fel. Rätta mig gärna.

Medlem
Skrivet av Dumledanco:
Skrivet av devilrat:
Skrivet av Dumledanco:

Pinsamt. Folk måste väl kunna förvänta sig mer när dom förväntas punga ut med ett antal tusenlappar.

Nej, för 4000 kr så får du vad du betalat för. Köp en PC för den summan och jämför sen.
Ska du ha en riktig spelupplevelse som står över konsollerna får du lägga till ytterligare 10 papp

Det var ett bra tag sedan en speldator gick på 14 k du. Du kan få en helt okej speldator för 6-7 k som då klarar av en hel del annat också.

Och ja folk som pungar ut med 4k för den nya generations dedikerade spelkonsoler bör rimligtvis förvänta sig att spelkonsolen ska kunna leverera gårdagens spelstandard. Tror nog att det kan gynna oss konsumenter om vi inte accepterar all skit dom slänger framför oss.

Det är lite lågt med tillbehör så hamnar du lugnt på 12 tusen för en hyfsad speldator.

Så det blir dyrare, men grafiken är oändligt mycket bättre, sen kan man göra så mycket mer. Spelen blir extremt mycket billigare oxå, har i genomsnitt betalat 5 dollar per spel, om man kan hålla sig från att köpa spelen så fort de kommer ut.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Exempel på datordelar för cirka 8000 kr

Min dator hamnade på lite under 8000 kronor för två år sedan och då har jag kunnat maxa dom flesta spel med helt okej fps. Ge det ett eller två år till så blir jag kanske tvingad att lägga mig på lite lägre inställningar för att få en trevlig fps.

Om man är lite mindre kräsen och kan tänka sig lite lägre inställningar så bör man kunna landa på cirka 6000-7000 kronor som jag sa i mitt inlägg. Vad som sedan lever upp till din standard vet jag inte...

Skrivet av Luciphear:

Så ca 8000, möjligtvis lite mindre, eller lite mer beroende på hur man vill göra. Nu räknar vi inte heller med skärm som går på allt mellan 2000 till 5000kr.

Tangentbord och mus, beroende på vad man är ute efter går även det på allt mellan 200 till 1500kr styck.

Högtalare eller hörlurar, åter igen... kasta in några extra hundralappar eller till och med en tusenlapp extra.

Man kan nog anta att folk har skärm, mus, tangentbord tillgängligt. Vi räknar inte precis med skärm och soff priser in i konsol-priset.

Skrivet av Luciphear:

Dylikt, som ljudkort eller nätverkskort, vad det nu är man vill ha, räkna med en tusenlapp extra.

Fläktar, kylning osv. Om man väljer detta så är man förmodligen ganska kunnig inom datorer och dess hårdvara förstås, och troligen planerar man att överklocka, men några extra hundralappar isåfall.

Knappast relevant för den normala användaren.

Skrivet av Luciphear:

Vi hamnar alltså lagom över ett par tusenlappar för en dator, för någon som inte har en dator eller en ordentlig skärm, mus, tangentbord och rubbet. Det där med att folk säger att man kan få en dator för 6000kr tycker jag är skitsnack. Visst får man en dator men det är inte direkt något betydligt mer märkvärdigt än en konsol ändå om du frågar mig... ja, ja, vi vet, den är bättre, PC master race och allt det där men om det är så jäkla PC master race vill man väl ändå köra på de högsta inställningarna och få uppleva allt som spelet har att erbjuda, allt det där man skryter om?

Eller vill ni verkligen bara att PC ska KUNNA ha högre men ni inte ska kunna ta del utav det? Vad är då poängen?

Håller nog fast vid att man kan få en okej speldator för 6-7 k. Att sedan olika användare prioriterar olika när det gäller fps/grafik osv är väl inte så konstigt då det är en personlig dator som folk får göra vad dom vill med. Och nej alla som spelar på pc måste inte tvunger maxa allt.

Har inte nämnt något om pc-masterrace för övrigt.

Upprepar mig själv.

Skrivet av DumleDanco:

Och ja folk som pungar ut med 4k för den nya generations dedikerade spelkonsoler bör rimligtvis förvänta sig att spelkonsolen ska kunna leverera gårdagens spelstandard. Tror nog att det kan gynna oss konsumenter om vi inte accepterar all skit dom slänger framför oss.

Jag har ingenting emot konsoler men dom som väljer att uppgradera sig till dom nya generationerna bör kunna förvänta sig mer. Det skulle jag gjort.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Nu börjas det igen... detta måste vara tidernas sämsta generation av konsoler, när det kommer till den tekniska biten.

Nu vet jag inte hur gammal du är, men om vi drar en paralell till gamla Trespasser som ENDAST kom på PC så snackar vi ett spel som inte ens dåtidens topp-datorer kunde driva med flyt. Så nej, det är inte konsolernas fel utan utvecklarnas gällande flytet. Handlar om optimering och inget annat.

123
Skriv svar