Mario på IRL-vift i Tokyo – fanskapad Smash Bros-trailer

Robot
Mario på IRL-vift i Tokyo – fanskapad Smash Bros-trailer

Mario tar till sina plattformsknep för att hinna i tid till en Smash Bros-turnering.

#super-smash-bros-for-nintendo-3ds


Medlem
Mario på IRL-vift i Tokyo – fanskapad Smash Bros-trailer

Bästa jag sett i år, hahaha.

Medlem

Spelet har jag ingen koll på, men Tokyo är fascinerande. Kunde inte hålla mig ifrån att leka detektiv: https://goo.gl/maps/GHTp4

Inaktiv
Medlem

Så Mario finns alltså på riktigt?

Medlem
Skrivet av mh76:

Så Mario finns alltså på riktigt?

Nej, det är animerat...

Medlem

Ajdå, blir nog stämd av Nintendo nu.

Medlem
Skrivet av mrbananpappa:
Skrivet av mh76:

Så Mario finns alltså på riktigt?

Nej, det är animerat...

hahahaha noo shit! Folk förstår aldrig ironi...


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Jag är besviken på filmen. Det fanns ju ingen kreativitet eller skoj alls i den. Det är bara en animerad gubbe som springer. Var är alla Mario-specifika delar? Det vore ju mycket roligare om han blev hindrad och tog sig fram på bara sätt som Mario kan; slå sönder block, skjuta iväg någonting på marken som ett sköldpaddsskal, ta en stjärna så han blir osårbar, käkade en svamp som växte i en park, eller en blomma så han kan skjuta eld, plocka upp mynt (ur folks fickor, kassaapparater, telefonkiosk etc.), hoppa upp på en flaggstång, dyka ner i ett kloakrör och komma ut på ett annat ställe. Eller att det satt några roliga reklamposters i staden med nintendotema. Vadsomhelst.... istället för meningslös animerad gubbe som bara springer.

Medlem
Skrivet av RobbinC:
Skrivet av mrbananpappa:
Skrivet av mh76:

Så Mario finns alltså på riktigt?

Nej, det är animerat...

hahahaha noo shit! Folk förstår aldrig ironi...

Du dissar ju dig själv...
Mitt svar var ironi på ironi. Så innan du beskyller andra för att inte förstå kan du ju se till att förstår själv först!

1
Skriv svar