Assassin's Creed: Rogue exklusivt för äldre konsoler

Robot
Assassin's Creed: Rogue exklusivt för äldre konsoler

Varken Wii U- eller pc-spelare får lägga sina lönnmördarhänder på Rogue.

#assassins-creed-rogue, #ubisoft, #assassins-creed-iii, #assassins-creed-iv-black-flag


Medlem
Assassin's Creed: Rogue exklusivt för äldre konsoler

Så de ger pc spelarna 1a och 2a delen i "trilogin" men ger inte oss avslutet? Schysst Ubi! Nu blir folk säkert glada

Medlem

Snacka om att skjuta sig själv i foten. Pengakåta idioter. (Inte för att jag spelat nåt Assassin's Creed sen Brotherhood...)

Det är mycket märkligt. Tänk alla som redan har sålt sina gamla konsoler?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det är mycket märkligt. Tänk alla som redan har sålt sina gamla konsoler?

Yep yep! Har gjort precis det! (PS3 dvs. Gamecube, N64, SNES och så vidare tänker jag aldrig göra mig av med!)

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det är mycket märkligt. Tänk alla som redan har sålt sina gamla konsoler?

Synd.

Förövrigt jävligt synd som inte släpper till PC. Verkar som jag kommer missa spela detta spel helt.

ac 1 va ok men enformigt, tvåan jättebra och oförglömligt.. resten tråkiga cashgrabs.
+ jag kommer aldrig mer köpa ngt spel från ubisoft förräns dom tar bort uplaytvånget

Medlem
Skrivet av humancentipede:

ac 1 va ok men enformigt, tvåan jättebra och oförglömligt.. resten tråkiga cashgrabs.
+ jag kommer aldrig mer köpa ngt spel från ubisoft förräns dom tar bort uplaytvånget

Uplay tycker jag inte är något som hindrar mig från att köpa spel jag vill spela, trots att det är jobbigt att använda till och från. Har börjat samla på mig en hel del spel på Uplay nu trots att allt är köpt på Steam. (Och två från en bundle till ett grafikkort.)

Men allt som allt tycker jag inte det är något värst jobbigt med Uplay - precis som Origins och BattleNet. Steam förblir ändå favoriten.

Skrivet av humancentipede:

ac 1 va ok men enformigt, tvåan jättebra och oförglömligt.. resten tråkiga cashgrabs.
+ jag kommer aldrig mer köpa ngt spel från ubisoft förräns dom tar bort uplaytvånget

Uplay funkar precis som STEAM fast med mindre funktioner. Det tar 5 sekunder att starta det och sedan 5 sekunder att sätta igång spelet. Inget att gnälla över.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Loxus:

Snacka om att skjuta sig själv i foten. Pengakåta idioter. (Inte för att jag spelat nåt Assassin's Creed sen Brotherhood...)

Ja de är ju ett företag.

Medlem

Kommer spelet till xbox one eller ps4?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Loxus:

Snacka om att skjuta sig själv i foten. Pengakåta idioter. (Inte för att jag spelat nåt Assassin's Creed sen Brotherhood...)

Ja de är ju ett företag.

Man behöver inte vara idiot för att det är ett företag. Dom lär ju snarare förlora pengar på det här än att vinna på det.

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Loxus:

Snacka om att skjuta sig själv i foten. Pengakåta idioter. (Inte för att jag spelat nåt Assassin's Creed sen Brotherhood...)

Ja de är ju ett företag.

Man behöver inte vara idiot för att det är ett företag. Dom lär ju snarare förlora pengar på det här än att vinna på det.

Nej det tror jag inte de gör.
Om de valt att enbart släppa till de 2 konsolerna så anser de nog de tjänar mest på att göra så.

Medlem
Skrivet av koleny:

Så de ger pc spelarna 1a och 2a delen i "trilogin" men ger inte oss avslutet? Schysst Ubi! Nu blir folk säkert glada

Hur menar du nu? Alla AssCreed-spel har kommit ut på PC, förutom Rogue som kommer ut snart. Och det verkar som att Rogue kommer vara ett "utfyllnadsspel". Ser ingen direkt förlust.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av humancentipede:

ac 1 va ok men enformigt, tvåan jättebra och oförglömligt.. resten tråkiga cashgrabs.
+ jag kommer aldrig mer köpa ngt spel från ubisoft förräns dom tar bort uplaytvånget

Uplay funkar precis som STEAM fast med mindre funktioner. Det tar 5 sekunder att starta det och sedan 5 sekunder att sätta igång spelet. Inget att gnälla över.

Jävligt tråkiga färger...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av koleny:

Så de ger pc spelarna 1a och 2a delen i "trilogin" men ger inte oss avslutet? Schysst Ubi! Nu blir folk säkert glada

Hur menar du nu? Alla AssCreed-spel har kommit ut på PC, förutom Rogue som kommer ut snart. Och det verkar som att Rogue kommer vara ett "utfyllnadsspel". Ser ingen direkt förlust.

Det verkar som att någon har legat och sovit under en sten sedan 2009

Skrivet av metro swe:
Skrivet av Keza:
Skrivet av koleny:

Så de ger pc spelarna 1a och 2a delen i "trilogin" men ger inte oss avslutet? Schysst Ubi! Nu blir folk säkert glada

Hur menar du nu? Alla AssCreed-spel har kommit ut på PC, förutom Rogue som kommer ut snart. Och det verkar som att Rogue kommer vara ett "utfyllnadsspel". Ser ingen direkt förlust.

Det verkar som att någon har legat och sovit under en sten sedan 2009

Tror nog inte han har kört 3an

Medlem

Tror man kan tacka sony och ms återigen för att det blir ett konsolexklusivt spel. Hur många miljoner AC har man inte sålt till pc genom åren undrar man? Många sköna stålar som försvinner där tack vare den vidrigt äckliga girigheten och kortsiktigheten hos dagens styrelser.

Äsch det där spelet ser jag som AC 4,5 en utdragen historia på ett redan avslutad kapitel.

Lite som Liberation som bara är ett sidospår.

Får jag väl smak på Unity räcker det gott tills nästa spel kommer nästa år. 2 är ändå för mycket


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har absolut ingen brådska med detta. Har inte börjat med DLC:et till 4:an än och har x antal spel som är halvfärdiga. Jag är väl klar runt 2016 eller nått

Medlem

Tycker ändå det är lite surt att det inte kommer till Pc då det inte alls ser så dumt ut som man trott, hursomhelst så tycker jag det ser mer ut som ac3 och black flag än liberation.

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Har absolut ingen brådska med detta. Har inte börjat med DLC:et till 4:an än och har x antal spel som är halvfärdiga. Jag är väl klar runt 2016 eller nått

Själv är jag fortfarande på Revelations haha.

Medlem
Skrivet av Doomed Devil90:
Skrivet av metro swe:
Skrivet av Keza:
Skrivet av koleny:

Så de ger pc spelarna 1a och 2a delen i "trilogin" men ger inte oss avslutet? Schysst Ubi! Nu blir folk säkert glada

Hur menar du nu? Alla AssCreed-spel har kommit ut på PC, förutom Rogue som kommer ut snart. Och det verkar som att Rogue kommer vara ett "utfyllnadsspel". Ser ingen direkt förlust.

Det verkar som att någon har legat och sovit under en sten sedan 2009

Tror nog inte han har kört 3an

Jag hänger med nu. Ni syftade på AssCreed 3, Black Flag och att nu denna kommer fullända "trilogin". Trodde ni syftade på serien i helhet. Måste ha missat ordet "trilogin" när jag läste hans post.

Medlem

Blir faktiskt förbannad över att de endast släpps till de äldre konsolerna...
Tycker det är helt idiotiskt, varför göra så?

Medlem
Skrivet av Chomag:

Tror man kan tacka sony och ms återigen för att det blir ett konsolexklusivt spel. Hur många miljoner AC har man inte sålt till pc genom åren undrar man? Många sköna stålar som försvinner där tack vare den vidrigt äckliga girigheten och kortsiktigheten hos dagens styrelser.

De som gnäller högst låter oftast mest och pc master racers gnäller jävligt mycket. Ac till pc säljer skit.
Hahha, ac säljer tom bättre på PS Vita, säger en hel del. Förvånad att de inte tog det här sunda beslutet för längesen. http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=Creed

Medlem

Till Wii säljer det ännu sämre.

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av walter_iego:

Det är mycket märkligt. Tänk alla som redan har sålt sina gamla konsoler?

Synd.

Förövrigt jävligt synd som inte släpper till PC. Verkar som jag kommer missa spela detta spel helt.

Du menar DLC

Medlem
Skrivet av baggso:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av walter_iego:

Det är mycket märkligt. Tänk alla som redan har sålt sina gamla konsoler?

Synd.

Förövrigt jävligt synd som inte släpper till PC. Verkar som jag kommer missa spela detta spel helt.

Du menar DLC

Han menar spel.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av humancentipede:

ac 1 va ok men enformigt, tvåan jättebra och oförglömligt.. resten tråkiga cashgrabs.
+ jag kommer aldrig mer köpa ngt spel från ubisoft förräns dom tar bort uplaytvånget

Uplay funkar precis som STEAM fast med mindre funktioner. Det tar 5 sekunder att starta det och sedan 5 sekunder att sätta igång spelet. Inget att gnälla över.

Håller med om att uPlay är förhållandevis smärtfritt, jag har inte haft något problem med det.
Origin däremot har strulat en hel del. Skiten är bara en billig Steam-wannabe. Önskar att EA lade ned Origin och gick tillbaka till Steam.

Medlem

Förresten, är det bara jag, eller skiter Ubi ut ett nytt AC-spel i veckan nu? Jag har helt tappat räkningen på hur många AC spel som kommit ut och vilka som är spinoffs och vilka som är "riktiga" AC-spel. Någon får nog göra en infographic-karta för att reda ut begreppen (men då måste den nog uppdateras varje vecka).

12
Skriv svar