Gamescom – hålltider för presskonferenserna

Robot
Medlem
Gamescom – hålltider för presskonferenserna

Jag hoppas att det blir betydligt bättre än årets sömnpiller som var E3.

Förresten, har inte Ubisoft någon konferens? Som enda Europeiska storförlag kan man ju tycka att de borde dyka upp.

Medlem

Hoppas på några spännande nyheter. De senaste åren så tycker jag att Gamescom har varit bättre än E3. För mycket skitsnack under E3.

Medlem

Ska inte blizzard vara med?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Hur blir det med mafia 3, red dead redemtion 2, nästa max payne och hitman sedan skulle väl sleeping dogs 2 samt dishonored 2 släppas? hursomhelst är det mycket som skulle kunna dyka upp. Har i övrigt inte sett särskilt mycket från de ovanstående spelen.

Medlem

Inget nämnande av Biowares nya IP, som de ju teasat som galningar senaste tiden? Skulle inte det avslöjas på Gamescom?

Det är så skönt med en mässa vars presskonferenstider faktiskt går att följa hyfsat normal. E3 är kul och så, men att vara uppe till fem på morgonen är ett redigt slit.

Medlem

Du räknade upp hela godispåsen warfighter

SoL
Medlem

Fredrik tvivlar du på om dom kommer visa nåt från bloodborne? Vad jag har sett ute på nätet är att de kommer finnas en spelbar demo av bloodborne

Det ska bli intressant att se. Jag är mest nyfiken på CoD:AW MP-del i år.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fan sitter på företagsmiddag på tisdagen vid 19:00. Undra om man kan gå iväg och säga att man har ett viktigt skypesamtal, och sedan kolla med lurar och prata lite för sig själv?

Medlem
Skrivet av Serkish:

Ska inte blizzard vara med?

Nää, de har blizzcon.

Medlem

Ser bara fram emot vad som kommer sägas om Star Citizen, i övrigt lär det nog vara lika tråkigt som E3.

Medlem
Skrivet av Serkish:

Ska inte blizzard vara med?

Jo dock tror jag inte dom har någon konferens.
Valve ska ju också vara där och kanske kanske kanske hinta om något.

Medlem

Slår vad om att GTA V får sitt releasedatum på Sony konferensen!

Medlem

Quantum Break är jag mest intresserad av (förutom Star Wars).


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av InfiniteTias:

Slår vad om att GTA V får sitt releasedatum på Sony konferensen!

Tjena blixten, det har redan släppts

Medlem
Skrivet av Nightswipe:
Skrivet av InfiniteTias:

Slår vad om att GTA V får sitt releasedatum på Sony konferensen!

Tjena blixten, det har redan släppts

Ps4, Xb1, PC... duh

Inaktiv

Ni tycks ha missat att Valve ska dit. Dock lär vi inte få se något som slutar med en 3a iaf HAHA

Medlem

Housemarque verkar ha något på gång till Gamescom:

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Förresten, har inte Ubisoft någon konferens? Som enda Europeiska storförlag kan man ju tycka att de borde dyka upp.

http://www.google.com/search?q=Ubisoft+gamescom+2014%7CLMGTFY...

Medlem

Kommer detta streamas?

Inaktiv
Skrivet av citrus:

Kommer detta streamas?

Xbox-evenemanget kan du se live här

Skägg.
10 Chambers

Vi kommer att slänga upp streaminglänkar under dagen.


signatur
Medlem

Mest intressanta för mig är Source 2 - Half life 3! Hoppas de nämner nått ynka litet litet att det lever iaf.

Medlem

Sony kommer väl utannonsera 20 indie/retro spel till sin "nextgen" konsol.
"Greatness awaits" my ass... snarare "Great indie games awaits".

Kul att köpa en 4000kr konsol och spela pixelspel från 1993...


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Vet någon var man kan se uppvisningarna i efterhand? skulle uppskattas om någon kunde visa.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Warfighter320:

Vet någon var man kan se uppvisningarna i efterhand? skulle uppskattas om någon kunde visa.

De kommer säkerligen att finnas på såväl Twitch som Youtube, om vi hinner länkar vi till dem i efterhand.


signatur
Releasehästryttare
Skrivet av Cladrius:

Mest intressanta för mig är Source 2 - Half life 3! Hoppas de nämner nått ynka litet litet att det lever iaf.

Yes , vi vill ha Dota 3! Eller vänta nu, Vavle gör ju inte 3or

Medlem

Trailern på Get Even skulle varit minimum vad gäller ingame grafik. Orkar inte mera retro

Medlem

Det mest intressanta är när CIG visar upp det senaste av Star Citizen på fredag.

1
Skriv svar