Nintendo visar upp kommande spel till Wii U

Robot
Nintendo visar upp kommande spel till Wii U
Medlem
Nintendo visar upp kommande spel till Wii U

Som sagt när de annonserar om Metroid då blir de köp! Med Zelda såklart!

KoP
Medlem

Låt mig gissa. Ett nytt Mario? Ett nytt Zelda? Ett nytt Metroid?

Medlem

Ser fram emot Bayonetta 2, Xenoblade Chronicles X och såklart Zelda.

Medlem
Skrivet av KoP:

Låt mig gissa. Ett nytt Mario? Ett nytt Zelda? Ett nytt Metroid?

What else? Det är ändå Nintendo vi pratar om.


signatur
Medlem

Fatal Frame V ?? nehe........=( aja ser fram emot Bayonetta 2

ZF
Medlem
Skrivet av Zigge__:

Fatal Frame V ?? nehe........=( aja ser fram emot Bayonetta 2

jodå, ett sånt är på gång har det sagts.

Medlem

Räknade till 7!! Mariospel (dvs spel baserade på mariokaraktärer) i filmen. Nintendo är så j*vla tvärslut för mig.

KoP
Medlem
Skrivet av nicbex:

Räknade till 7!! Mariospel (dvs spel baserade på mariokaraktärer) i filmen. Nintendo är så j*vla tvärslut för mig.

Och ändå hör man aldrig någon klaga över att nintendo mjölkar sina varumärken.

Medlem

Ge oss Metroid för fan!


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Mu... jag menar Mario. Och mer Mario... Suck... Och Kirby med release 2015 såg mer ut som 1995.

Medlem
Skrivet av nicbex:

Räknade till 7!! Mariospel (dvs spel baserade på mariokaraktärer) i filmen. Nintendo är så j*vla tvärslut för mig.

Fast det finns väl ändå inte särskilt många som köper en Nintendo-konsol utan att samtidigt uppskatta nya Mario-spel? Mario finns för att han säljer.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av nicbex:

Räknade till 7!! Mariospel (dvs spel baserade på mariokaraktärer) i filmen. Nintendo är så j*vla tvärslut för mig.

Fast det finns väl ändå inte särskilt många som köper en Nintendo-konsol utan att samtidigt uppskatta nya Mario-spel? Mario finns för att han säljer.

Om man kikar på försäljningen av Nintendos senaste två konsoler känns det ju tveksamt om det är så framgångsrikt i praktiken..

Medlem
Skrivet av nicbex:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av nicbex:

Räknade till 7!! Mariospel (dvs spel baserade på mariokaraktärer) i filmen. Nintendo är så j*vla tvärslut för mig.

Fast det finns väl ändå inte särskilt många som köper en Nintendo-konsol utan att samtidigt uppskatta nya Mario-spel? Mario finns för att han säljer.

Om man kikar på försäljningen av Nintendos senaste två konsoler känns det ju tveksamt om det är så framgångsrikt i praktiken..

Även Gamecube och Wii sålde segt i början. Vänta du bara tills Zelda, Bayonetta och Super Smash släpps.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av nicbex:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av nicbex:

Räknade till 7!! Mariospel (dvs spel baserade på mariokaraktärer) i filmen. Nintendo är så j*vla tvärslut för mig.

Fast det finns väl ändå inte särskilt många som köper en Nintendo-konsol utan att samtidigt uppskatta nya Mario-spel? Mario finns för att han säljer.

Om man kikar på försäljningen av Nintendos senaste två konsoler känns det ju tveksamt om det är så framgångsrikt i praktiken..

Även Gamecube och Wii sålde segt i början. Vänta du bara tills Zelda, Bayonetta och Super Smash släpps.

Nej men det är sant, man kan väl inte förneka Wii:s försäljningssiffror. Men det här var ju inte en spännande trailer...

Medlem

Tror nästa Zelda kommer dröja till 2016.

1
Skriv svar