Den senste Q3banan och map Jam2 för Q1
Q3
Blev i går "färdig" med min senaste Q3bana, som inte alls är så ny egentligen, jag började producera den 2009, men sedan så konkade Grin och min utmärkta testmiljö försvann. Det som var bra på Grin var att _alla_ level designers kom från modscenen till spel baserade på iDtech, t ex HL, precis den typen av LDs man vill omgärda sig med.
Det lustiga är att jag har producerat och gjort klar flera banor mellan, men denna föll lite i glömska. I alla fall, så här ser den ut:
Det är för vanliga Q3, inte QL, det är en beta med, den är helt otestad och därför troligen väldigt dålig
http://www.zfight.com/misc/files/q3/rustgradbeta.zip
Q1
För någon vecka sedan kom Jam2 ut till Q1, som är en samling SPbanor, som är kul att spela, väldigt olika miljöer med, vissa ser väldigt bra ut också, ett rent nöje att fragga shamblers på.
http://www.celephais.net/board/view_thread.php?id=61061&start...
Undrar vad som hände med Q2, hmm =/
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Skumt att se Q1 med de färgerna!
Testade precis lite UT4. Synd att det var mer 2003 än 2004.
Skumt att se Q1 med de färgerna!
Testade precis lite UT4. Synd att det var mer 2003 än 2004.
Körde du 1v1 eller?
Näe, var fullt kaos FFA. Bärbara orkade inte med riktigt heller, men störde mig på att inte dodgejump var med.
Skumt att se Q1 med de färgerna!
Testade precis lite UT4. Synd att det var mer 2003 än 2004.
Körde du 1v1 eller?
Näe, var fullt kaos FFA. Bärbara orkade inte med riktigt heller, men störde mig på att inte dodgejump var med.
Ingen dodge? Perfekt, som quake då, fast sämre
Du vill ju så klart spela det i 1v1 eller 2v2 för att få bättre känsla men men
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Skumt att se Q1 med de färgerna!
Testade precis lite UT4. Synd att det var mer 2003 än 2004.
Körde du 1v1 eller?
Näe, var fullt kaos FFA. Bärbara orkade inte med riktigt heller, men störde mig på att inte dodgejump var med.
Ingen dodge? Perfekt, som quake då, fast sämre
Du vill ju så klart spela det i 1v1 eller 2v2 för att få bättre känsla men men
Jorå, dodge var kvar, men inte dodgejump (ett hopp, på slutet av dodgejump). 1on1 ska vara på gång till veckoslutet
hur var det annars, fortfarande lika segt som UT3 eller har dom äntligen insett av arenashooters mår bäst av fart och skicklighet ?
Ganska segt, ingen dodgejump. Väldigt tidigt som sagt.