Bloodborne – se gameplay från det mörka PS4-spelet

Robot
Bloodborne – se gameplay från det mörka PS4-spelet
Medlem
Bloodborne – se gameplay från det mörka PS4-spelet

De här kommer bli sjukt bra. Gotik designen ser ju grymt mysig ut!

Medlem

GIEEEEEEEEEEEEEEF

Medlem

Ingen lemlästning dock?

Hade varit roligt om man kunde slå av ena benet på den där sista grejen så den fick hoppa på ett ben.

Visst är det kul att det är flera tusen liter blod men lite lemlästning gör ju spel så mycket roligare!

Medlem

Får lov att erkänna att jag med vill ha lite lemlästning

Medlem

SATAN vilken stämning!

Medlem

Jag tror jag måste tröstspela något gammalt Souls-spel ikväll för att dämpa suget.

Medlem

Spelets art direction känns förvånansvärt mitt i prick!

Medlem

Köpte en PS3 enbart för Demon's souls, så lär bli en PS4 enbart för bloodborne.
Gillar att dem gått tillbaka till en mörkare atmosfär, Dks känns så glatt jämfört med Ds.
Hursom, men souls spel till folket!

Medlem

Oj oj oj! Ge mig....typ nu med detsamma! Alltså From Software är nog min nya favorit utvecklare. Köpte 3D Game Dot Heroes för några år sen och älskade det. Uppmärksammade dock aldrig vilket företag som gjort spelet förrän man senare spelade Demons Souls, Dark Souls 1 & 2 vilka alla tre är helt underbara och fortfarande snurrar varma i min PS3...O så nu Bloodborne?! Vet redan nu att man kommer spendera skamligt många timmar framför detta spelet.

SoL
Medlem

Jag har tappa räkningen för hur många gånger jag har sett klippet nu, samtidigt vill jag inte titta så mycke att de kan spoila. Men jag kan fan inte låta bli det e som heroin!

Medlem

Ser riktigt bra ut. Hoppas att jag hinner ta mig igenom Dark Souls och Dark Souls 2 innan, men det tvivlar jag på. Kämpar 30 timmar in i Dark Souls, men känns som att man bara gått och dött på samma ställe

1
Skriv svar