Var tredje PS4-ägare har bytt från annan plattform

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Preed:
Skrivet av Angust:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av walter_iego:

Konsolerna är fortfarande för dyra. Om två, tre år ligger de nog på vettigt pris och så kan man välja och vraka mellan ett par hundra spel.

Det finns gott människor som inte har råd med en ps4. Fattar ni inte det?

3500kr är la inte speciellt dyrt.

Jo det är det.

så länge man inte är 12 så är det inte dyrt med en konsol

Haha. Ursäkta? Såvitt jag vet så fungerar inte ekonomin så att den multipliceras automatiskt med din ålder. Jag är 24 och har absolut inte råd med en konsoll. Jag måste finnas i någon extremt liten målgrupp då eftersom du aldrig verkar träffat någon i den. Men jag tror inte den är sååå liten.

P.S. Idiot.

har man råd med en dator men inte en konsol då vet i fan hur man lyckats. det är inte svårt att spara.

Medlem
Skrivet av McKinley:
Skrivet av walter_iego:

Konsolerna är fortfarande för dyra. Om två, tre år ligger de nog på vettigt pris och så kan man välja och vraka mellan ett par hundra spel.

Man har det riktigt dåligt ställt om man tycker det är för dyrt med 4000kr.

Jaha, och det vill du bara gnugga in lite extra eller vadå ?

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Preed:
Skrivet av Angust:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av walter_iego:

Konsolerna är fortfarande för dyra. Om två, tre år ligger de nog på vettigt pris och så kan man välja och vraka mellan ett par hundra spel.

3500kr är la inte speciellt dyrt.

Jo det är det.

så länge man inte är 12 så är det inte dyrt med en konsol

Haha. Ursäkta? Såvitt jag vet så fungerar inte ekonomin så att den multipliceras automatiskt med din ålder. Jag är 24 och har absolut inte råd med en konsoll. Jag måste finnas i någon extremt liten målgrupp då eftersom du aldrig verkar träffat någon i den. Men jag tror inte den är sååå liten.

P.S. Idiot.

har man råd med en dator men inte en konsol då vet i fan hur man lyckats. det är inte svårt att spara.

Den kostar ju i alla fall inte 6000 som ps3an började på, 4000kr är ju en rätt rimlig siffra för en ny konsol. Däremot så drar de iväg bra när man ska köra spel till dem.

Medlem
Skrivet av ziip59:

Äsch!! Jag köper på mig fett med spel just nu till ps2. Denna lilla konsol är ju så sjukt trevlig och spelen kostar ingenting på ebay. Vill jag spela grafiska mästerverk startar jag upp pc´n. Gillar retrospel och tycker att det är skönt att spela spel som ser ut som just det och inte tangerar fotorealism. Men jag är ju en galen jävel och motvalls kärring iof

Ja, jag är inte alls säker på att "spela verkligheten" är det roligaste. Just nu känner jag inget sug alls att gå över till PS4. Jag trivs bra med PS3.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

För en ensamstående förälder som är låg- eller medelinkomsttagare är det mycket pengar att lägga på tv-spel. Fattar man inte det behöver man en reality check oavsett ålder.

Medlem

Förövrigt hade jag glömt hur underbart det är att spela fps på pc.

Medlem

ska bli intressant o se vilka appar som kommer finnas i sverige släppet den 5september för xbox one dom borde haft tid o bilda lite avtal.

iaf åter till ps4 riktiga trevliga spel till den men för mig var xbox one det naturliga valet, Forza gjorde att man valde xbox one samt mediaspelar potential före p4.

Sen finns det folk som köper både och fan vet hur dom får plats med grejerna:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Sen finns det folk som köper både och fan vet hur dom får plats med grejerna:)

Ja, man köper en av dom. Det blir lite galen samlare över det annars och så blir det onödigt dyrt för att spela.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

jo, passat på o köpa i usa utan moms, för att få ner kostnaderna lite.

Men kommer nog köpa i sverige sen när det släpps i sverige,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

När nya släpp kommer i höst och årsskiftet och framöver så kommer Killzone Shadowfall bli ganska billigt eftersom det var först ut. Då gör jag min entré!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

12
Skriv svar