Rörlig multiplayer i nästa Call of Duty
Jag tycker det ser otroligt roligt ut, första cod på riktigt riktigt länge som gör mig taggad. Detta ser enligt mig verkligen innovativt ut i förhållande till de gamla spelens utveckling.
Har alltid varit en av dem som är anti-cod men här och nu försvinner den negativa attityden från mig.
Jag tycker det ser otroligt roligt ut, första cod på riktigt riktigt länge som gör mig taggad. Detta ser enligt mig verkligen innovativt ut i förhållande till de gamla spelens utveckling.
Har alltid varit en av dem som är anti-cod men här och nu försvinner den negativa attityden från mig.
Jag instämmer. Jag väljer dock att avvakta innan jag köper spelet för att se var spelarna tycker. Mina två enda "krav" är att banorna ska vara roliga, och att killstreaks inte ska vara huvudfokuset i spelet.
Som gammal quake lirare så kan detta bli det bästa cod sedan starten, om man bara kunde stänga av kill strikes...
Förhoppningsvis så finns det ett spelläge där dom är borta. Jag kommer vänta tills pc versionen har granskats av testare, blir den godkänd så köper jag det här. Det ser faktiskt inte så pjåkigt ut för en gångs skull
Game long and prosper
Är Max-prestige i alla CoD sen MW2 och är jävligt pumpad inför AW. Det enda eventuellt negativa är frågetecken kring lagg och uppkoppling, blir det dedikerade servrar eller kommer det vara lika ospelbart som Ghosts (sämsta CoD ever) på Xbone?
Som rusher ser jag positivt på ökad rörlighet bara uppkopplingen är med på noterna. Hur kan det vara kopia av Titanfall när AW utvecklats sedan MW3 lanserades?
Är Max-prestige i alla CoD sen MW2 och är jävligt pumpad inför AW. Det enda eventuellt negativa är frågetecken kring lagg och uppkoppling, blir det dedikerade servrar eller kommer det vara lika ospelbart som Ghosts (sämsta CoD ever) på Xbone?
Som rusher ser jag positivt på ökad rörlighet bara uppkopplingen är med på noterna. Hur kan det vara kopia av Titanfall när AW utvecklats sedan MW3 lanserades?
1. Vad är en rusher?
2. Källa på att detta varit under utveckling sen MW3.
Trailern ser intressant ut. Men tittar man på riktig multiplayer-klipp så ser det lika tråkigt ut som Ghosts.
Spelade CoD 4 häromdagen och även det tyckte jag var urtråkigt. Jag har nog växt ur CoD-serien. *intresseklubben antecknar*
Minns hypen när Modern Warfare 2 visades upp och när det släpptes. Nu är hypen nästintill lika med noll inför Advanced warfare.
Är Max-prestige i alla CoD sen MW2 och är jävligt pumpad inför AW. Det enda eventuellt negativa är frågetecken kring lagg och uppkoppling, blir det dedikerade servrar eller kommer det vara lika ospelbart som Ghosts (sämsta CoD ever) på Xbone?
Som rusher ser jag positivt på ökad rörlighet bara uppkopplingen är med på noterna. Hur kan det vara kopia av Titanfall när AW utvecklats sedan MW3 lanserades?
1. Vad är en rusher?
2. Källa på att detta varit under utveckling sen MW3.
1. Är konstant i rörelse, rusar, in i ALLA situationer. Motsatsen till en camper, serru.
2. Enligt utsago av Sledegehammer på Gamescom är det första CoD med en tre-årig utvecklingstid. Pallar inte länka ngt exakt, du får screena igenom allt själv. Så viktigt är det inte för mig att överbevisa dig på the interweb.
Jag tycker det ser otroligt roligt ut, första cod på riktigt riktigt länge som gör mig taggad. Detta ser enligt mig verkligen innovativt ut i förhållande till de gamla spelens utveckling.
Har alltid varit en av dem som är anti-cod men här och nu försvinner den negativa attityden från mig.
Du är ironisk right?
hejsanhejsanhejsan
Call of Crysisfall
Hoppar nog över denna med...hoppas på Blops III eller något liknande från Treyarch
Exakt min tanke. Treyarch gör klart bästa spelen i serien!
EDIT: Och eftersom Sledgehammer hade ett finger med i MW3 finns det inte på kartan att jag köper det.
Call of Crysisfall
Hoppar nog över denna med...hoppas på Blops III eller något liknande från Treyarch
Exakt min tanke. Treyarch gör klart bästa spelen i serien!
EDIT: Och eftersom Sledgehammer hade ett finger med i MW3 finns det inte på kartan att jag köper det.
Att Sledgehammer hjälpte till med kampanjen i MW3 tror jag inte gör så mkt för min del då jag premierar MP.
Sledgehammer själva säger att de hämtat inspiration från BO2 och det tycker jag syns på grafiken. Detta gillas, BO2 var ett bra CoD... till skillnad från BO1
Är Max-prestige i alla CoD sen MW2 och är jävligt pumpad inför AW. Det enda eventuellt negativa är frågetecken kring lagg och uppkoppling, blir det dedikerade servrar eller kommer det vara lika ospelbart som Ghosts (sämsta CoD ever) på Xbone?
Som rusher ser jag positivt på ökad rörlighet bara uppkopplingen är med på noterna. Hur kan det vara kopia av Titanfall när AW utvecklats sedan MW3 lanserades?
1. Vad är en rusher?
2. Källa på att detta varit under utveckling sen MW3.
1. Är konstant i rörelse, rusar, in i ALLA situationer. Motsatsen till en camper, serru.
2. Enligt utsago av Sledegehammer på Gamescom är det första CoD med en tre-årig utvecklingstid. Pallar inte länka ngt exakt, du får screena igenom allt själv. Så viktigt är det inte för mig att överbevisa dig på the interweb.
Haha, dina skills lyser igenom när du sätter en label på hur du spelar.
can i haz arena shooter instead?
Verkar som det är hållet nu. Om några år kanske vi får en ordentlig följare till quake eller UT.
UT är ju dock påväg, bara quake kvar. Får gärna va ett nytt med, bara rörelserna är kvar.
i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"
Ghosts var helt klart det bästa de släppt sen MW1!
Betydligt bättre gameplay(!), grafik och ljud.
MW3 däremot vet jag inte vad de sysslade med men det hyllades ju tydligen ändå..(asså helikopterstriden var ju fruktansvärd..)
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb