Destiny – guide till klasserna

Robot
Destiny – guide till klasserna

Destiny är här, men har du valt klass än? FZ visar vägen med en behändig guide.

#bungie, #destiny


Medlem
Destiny – guide till klasserna

Så svårt att välja!

Medlem

Står mellan Warlock och Hunter.

Medlem

Jag har en PC.

Behöver inte säga mer antar jag

Medlem

Valet stod mellan Hunter och Warlock och hade nog valt Hunter om inte alla kompisar verkar välja den. Gillade det lilla jag han köra av Warlocken i betan.

Inaktiv

Glass-cannon låter kul. Blir nog Warlock!

Medlem

Köpte en PS4 nyligen, då jag är så hypead inför Bloodborne.
Får se om jag skaffar detta.

phi
Medlem

Titan / defender.

Någon måste ju göra grovjobbet istället för att fjanta på i bakgrunden och på avstånd.

Medlem
Skrivet av Rentah:

Jag har en PC.

Behöver inte säga mer antar jag

-Du intresseklubben antecknar.

Medlem
Skrivet av Rentah:

Jag har en PC.

Behöver inte säga mer antar jag

Vem bryr sig?

Behöver inte säga mer antar jag

Medlem

Sitter med en level 17 Titan och den är fantastiskt trevlig och mest av allt jäkligt cool. Trevliga abilities och kan ta lite stryk i fighterna och har en jädra DPS med en MG som heavy weapon.


signatur
Medlem

Tycker det är bra att konsolerna får betatesta detta tills de har insett att den största marknaden ligger på PC.

Inaktiv
Skrivet av Nelfie:

Tycker det är bra att konsolerna får betatesta detta tills de har insett att den största marknaden ligger på PC.

Bitter much? Skaffa både pc och konsol, är du 14 år eller?

Medlem

Tycker i regel att ADS är lite olustigt på konsol men man vänjer sig snabbt och mus-precision behöver man ju bara i ArmA-serien


signatur
Medlem

Warlock, voidslinger och närstridsspel. Roligaste upplevelsen jag hade i betan iaf. Kanske inte den mest effektiva men warlocks ulti var helt enkelt för cool för att avstå.

Känslan när man lyckas wipa hela laget i crusible med void. Myys

Medlem

Valde Titan, in i smörjan och sparka skiten ur alla Ändå kul att det är många som väljer ganska olika. Så inte man ser samma typ hela tiden.

Medlem
Skrivet av Rentah:

Jag har en PC.

Behöver inte säga mer antar jag

Ska vi säga saker som är totalt irrelevanta till denna artikel så kan jag nämna att jag har ett kylskåp hemma

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Tycker det är bra att konsolerna får betatesta detta tills de har insett att den största marknaden ligger på PC.

AAA spel är knappast störst på pc.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Heggiiman:
Skrivet av Rentah:

Jag har en PC.

Behöver inte säga mer antar jag

Ska vi säga saker som är totalt irrelevanta till denna artikel så kan jag nämna att jag har ett kylskåp hemma

Från vad jag kan se här på FZ, går kommentarstrådarna ut på att säga vad man har/inte har som är emot tråden.

Tex "kommer du skaffa en Xbox One på launchdagen"
Över hälften av svaren: "Jag har en PS4."

Så att folk säger de har PC i en konsolltråd borde inte förvåna någon.


signatur

I drank what?

Medlem

Titan, oorah!

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Heggiiman:
Skrivet av Rentah:

Jag har en PC.

Behöver inte säga mer antar jag

Ska vi säga saker som är totalt irrelevanta till denna artikel så kan jag nämna att jag har ett kylskåp hemma

Från vad jag kan se här på FZ, går kommentarstrådarna ut på att säga vad man har/inte har som är emot tråden.

Tex "kommer du skaffa en Xbox One på launchdagen"
Över hälften av svaren: "Jag har en PS4."

Så att folk säger de har PC i en konsolltråd borde inte förvåna någon.

Frågan som ställs är vilken klass man väljer att spela i Destiny, inte vilken plattform.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Nelfie:

Tycker det är bra att konsolerna får betatesta detta tills de har insett att den största marknaden ligger på PC.

AAA spel är knappast störst på pc.

haha , MMO utan tvekan PC > console.

Medlem
Skrivet av Oneone:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Nelfie:

Tycker det är bra att konsolerna får betatesta detta tills de har insett att den största marknaden ligger på PC.

AAA spel är knappast störst på pc.

haha , MMO utan tvekan PC > console.

snackar multiplat spel.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det blir en titan troligtvis


signatur

Game long and prosper

Medlem

Läste precis detta omdöme om spelet:

Overall, it sucks. Here is why. The voice chat is extremely limited. I did not find this out until tonight. I thought voice chat in multiplayer was a given. It isn't multiplayer without communication.

I feel like I'm playing with bots and no story. What good does it do to explore worlds if you can't talk to anybody? I got bored out of my mind playing it because of this. So, only get this game if and when your friends have it and are available to play it with you. That is the only way you'll ever enjoy it. So, I thought I was a getting a huge multiplayer game that I might make some friends on, but no.

You can't make friends if you can't communicate. The reasons Bungie gives for this are so stupid I won't ever buy one of their games again. I feel ripped off. Why didn't they talk about this at E3? No, it's just some little side story on an article you don't come across unless you actually search it.

Är det såhär är det ju värdelöst?!?


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Läste precis detta omdöme om spelet:

Overall, it sucks. Here is why. The voice chat is extremely limited. I did not find this out until tonight. I thought voice chat in multiplayer was a given. It isn't multiplayer without communication.

I feel like I'm playing with bots and no story. What good does it do to explore worlds if you can't talk to anybody? I got bored out of my mind playing it because of this. So, only get this game if and when your friends have it and are available to play it with you. That is the only way you'll ever enjoy it. So, I thought I was a getting a huge multiplayer game that I might make some friends on, but no.

You can't make friends if you can't communicate. The reasons Bungie gives for this are so stupid I won't ever buy one of their games again. I feel ripped off. Why didn't they talk about this at E3? No, it's just some little side story on an article you don't come across unless you actually search it.

Är det såhär är det ju värdelöst?!?

Vad menar personen med att först skriva "The voice chat is extremely limited" och sen att det inte går att kommunicera med andra alls? kan man säga enskillda ord eller kan man bara prata med utvalda vänner? lite luddigt vad begränsningen går ut på.

Skrivet av Nelfie:

Tycker det är bra att konsolerna får betatesta detta tills de har insett att den största marknaden ligger på PC.

Det enda negativa jag ser med "Destiny" är att man inte kan skruva ned musiken, annars är det ett ambitiöst spel med mycket roligt att göra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gay, Megagay or ultragay!

Känns som Destinys öde blir lika klantigt som Watchdogs!

Medlem

Nån som vill lira destiny är inte så bra o lirar på ps3

1
Skriv svar