Se gigantiska bossar från Capcoms Deep Down

Robot
Se gigantiska bossar från Capcoms Deep Down
Medlem
Se gigantiska bossar från Capcoms Deep Down

Första tanken är, Ååå nice, ser riktigt intressant ut, sen ser man assassains-creed-framtids-simulerings-skiten...

ZF
Medlem
Skrivet av brandter:

assassains-creed-framtids-simulerings-skiten...

i AC är det en smidig lösning för att förklara osynliga väggar och sånt, hoppas det inte är anledningen här.

ZF
Medlem

blev för mer trött på den generiska blasémannen i rollen som mig själv. "uh, vad är det här, nån slags park.. jag är ivf inte impad alls efter att ha slaktat drakar med 100% verklighetstrogen grafik.. får jag gå nu?"

Medlem

Assassin's-Creed-Dark-Souls-inspirerat-spel?
Vem vet, kanske blir bättre än vad man tror

Medlem

Var det inte detta som de förstör genom mjölkning?

ZF
Medlem
Skrivet av Gaara:

Var det inte detta som de förstör genom mjölkning?

kommer mjölkstämpelarna redan innan första spelet numera.

jag känner mig gammal..

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av Gaara:

Var det inte detta som de förstör genom mjölkning?

kommer mjölkstämpelarna redan innan första spelet numera.

jag känner mig gammal..

Ja bygger man ett spel runt microtransactions så är det väl mjölkning?

ZF
Medlem
Skrivet av Gaara:

Ja bygger man ett spel runt microtransactions så är det väl mjölkning?

beror lite på hur det är upplagt tycker jag.

men är det i linje med hur många av slagsmålsspelen utvecklats på senare så, (nästan ingenting ingår, men vi tar fortfarande nästan fullpris) visst.

avvaktar och ser hur det utvecklas innan jag ropar ko, err varg.

men det verkar lovande annars, fast jag gillar ju AC trots deras stora, många och jobbiga brister också ska erkännas.

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av brandter:

assassains-creed-framtids-simulerings-skiten...

i AC är det en smidig lösning för att förklara osynliga väggar och sånt, hoppas det inte är anledningen här.

Sure, men i varje AC spel jag har spelat så har man alltid reagerat med ett AMEN VA FAN! varje gång man dras ut till den "vanliga" världen för att göra tråkiga sysslor och bara sitta och vänta på saker.

ZF
Medlem
Skrivet av brandter:
Skrivet av ZF:
Skrivet av brandter:

assassains-creed-framtids-simulerings-skiten...

i AC är det en smidig lösning för att förklara osynliga väggar och sånt, hoppas det inte är anledningen här.

Sure, men i varje AC spel jag har spelat så har man alltid reagerat med ett AMEN VA FAN! varje gång man dras ut till den "vanliga" världen för att göra tråkiga sysslor och bara sitta och vänta på saker.

på nått vis måste ju ändå ramhandlingen få vara med..

men jag håller ändå med om att det oftast var ganska trist när man loggade ut, bara för att göra ungefär samma saker IRL. dessa samma saker blev visserligen lite ambitiösare och roligare på sikt genom serien, fram till AC4 där konceptet byttes ut helt. men iom AC4 tycker jag att IL-tillvaron var mer givande då det inte var samma grej längre, och det finns massor av kul anekdotiska saker att hitta. (även om det där sk "hackandet" också blev seeeegt efter några vändor)

Medlem

"New York år 2094, för att därifrån åka tillbaka till år 1494" är en vidrigt dålig idé.

1
Skriv svar