FZ stödjer Movember

Robot
Medlem
FZ stödjer Movember

Fint initiativ.

Medlem

Nja, jag måste fundera på om det är värt att delta. Jag brukar se ut som en fjortonåring med moppefjun när jag försöker odla ansiktsbehåring.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Nja, jag måste fundera på om det är värt att delta. Jag brukar se ut som en fjortonåring med moppefjun när jag försöker odla ansiktsbehåring.

Det är inte mängden hår på överläppen som räknas utan insatsen!


signatur
Medlem

Trodde det hette No(Shave)November. Så kunde man odla hela ansiktet spec om har har glest som fan på överläppen...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MutatedElk:

Trodde det hette No(Shave)November. Så kunde man odla hela ansiktet spec om har har glest som fan på överläppen...

Som jag har förstått det har det alltid varit dessa regler.


signatur
Medlem

Alltid undrat hur jag ser ut i mustasch. Har kört med helskägg en hel del år nu. Hade varit skoj att chocka nära och kära, hahaha!

Medlem

Jag har haft flera i släkten som har haft cancer, de flesta klarade sig lyckligtsvis. Ibland känns det som att varannan person har det, alla känner någon som är drabbad på något sätt. Det verkar som om det har gått framåt i alla fall, även om det troligen är en bit kvar till botemedel. För ett par av varianterna i alla fall, alla fungerar ju inte likadant. Man vill ogärna tro konspirationsteorierna om att vård- och läkemedelsbolagen inte vill hitta ett botemedel för att kunna tjäna mer pengar på att vårda.

Har redan mustasch sedan flera år tillbaka och kommer definitivt inte att göra mig av med den (nu heller). Liknar väl mest "Box car" ovan, även om det inte riktigt stämmer fullt ut. Kan inte få en lika vältrimmad som Ned dock:


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag har haft flera i släkten som har haft cancer, de flesta klarade sig lyckligtsvis. Ibland känns det som att varannan person har det, alla känner någon som är drabbad på något sätt. Det verkar som om det har gått framåt i alla fall, även om det troligen är en bit kvar till botemedel. För ett par av varianterna i alla fall, alla fungerar ju inte likadant. Man vill ogärna tro konspirationsteorierna om att vård- och läkemedelsbolagen inte vill hitta ett botemedel för att kunna tjäna mer pengar på att vårda.

Har redan mustasch sedan flera år tillbaka och kommer definitivt inte att göra mig av med den (nu heller). Liknar väl mest "Box car" ovan, även om det inte riktigt stämmer fullt ut. Kan inte få en lika vältrimmad som Ned dock:

http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20120121185128/simpsons/it...

Hemligheten till den perfekta mustaschen.

Medlem

Alltså, jag vill ju vara med. Men tyvärr inte en chans att jag rakar bort ett och ett halvt års skäggväxt, mitt växer alldeles för långsamt för den uppoffringen


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Jag håller med BudoWhoopass, finns inte en chans i hela världen att jag rakar bort mitt skägg!

Jag slänger gärna dit en mustasch men ENDAST om skägget kan stanna.

Medlem

Jag kanske hakar på om jag hunnit med alla intervjuer jag behöver göra inför magisteruppsatsen. Om inte kommer det bara bli en timmes gapskratt från personerna jag intervjuar. Kul för dem, mindre användbart för mig.

Skägg.
10 Chambers

Vi kommer att se till att det finns möjligheter att vara delaktig trots att man staplar undanflykter på varandra


signatur
Medlem

Trucker hade ju vart roligt. Räcker att jag fixar till det efter jobbet ju ^^

Medlem

Man får trimma/styla muschen va?


signatur
Medlem

Tog ju hur lång tid som helst att låta mina fjun växa in förra året, vågar inte raka av den. Kan man leva på förra årets meriter? Inte kan jag väl ta bort den här fina?

EDIT
Förra årets favorit i repris:


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Carlbark:

Man får trimma/styla muschen va?

Har inte sett några kontraregler mot det, så gissningsvis!

Skrivet av bjosarn:

Tog ju hur lång tid som helst att låta mina fjun växa in förra året, vågar inte raka av den. Kan man leva på förra årets meriter? Inte kan jag väl ta bort den här fina?

Ett ytterst vackert exemplar! Som sagt, fokusen ligger på att uppmärksamma prostata- och testikelcancer så du får helt enkelt kampanja på andra sätt. Lajka allt!


signatur
Medlem

Satsar på moppefjun. Tackar pappas starka gener för detta...


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Davwve:

Satsar på moppefjun. Tackar pappas starka gener för detta...

Allt deltagande är gott deltagande. Min pappa såg ut som Tom Selleck i Magnum, själv får jag mest en spretig liten ursäkt till snorbroms.


signatur
Medlem

Jag satsar på helskägg istället, har på läpp och haka nu, tyvärr hinner det inte bli så mycket skägg på en månad för min del, så jag kör några månader extra.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi kommer att se till att det finns möjligheter att vara delaktig trots att man staplar undanflykter på varandra

Jadu, Calle, berätta nu genast hur. Innan jag blir kränkt på riktigt.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Min fru hade mördat mig om jag rakat mig, så tack men nej tack


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Bennii:

Nja, jag måste fundera på om det är värt att delta. Jag brukar se ut som en fjortonåring med moppefjun när jag försöker odla ansiktsbehåring.

Det är inte mängden hår på överläppen som räknas utan insatsen!

Men angående detta nu, jag har funderat på att raka av skägget och allt nu för att låta det växa ut på ett fint sätt igen så detta passar utmärkt. Challenge accepted!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Självklart kommer man vara med. Blir bara jobbigt att ta bort sitt fina skägg.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Mustasch är ju bara jobbigt när man ska äta. Testa att käka kebabrulle eller liknande ute på stan...blir grisigt. Bita sig själv i mustashen när man äter är inte så kul det heller. Hår i munnen nej tack.

Visst man kan trimma och korta ner lite men då kan man ju lika gärna ta bort alltihopa så slipper man tänka på det på några veckor...

Skägg.
10 Chambers

Många ursäkter nu! Vi får se vilka som vågar den 1 november,


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av BudoWhoopass:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi kommer att se till att det finns möjligheter att vara delaktig trots att man staplar undanflykter på varandra

Jadu, Calle, berätta nu genast hur. Innan jag blir kränkt på riktigt.
http://i.imgur.com/J9s0gKU.jpg

Du får helt enkelt donera EXTRA MYCKET!


signatur
Inaktiv

Stupid sexy Flanders.

Medlem

Älskar mitt skägg, ledsen fz.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Bra initiativ, inte alls omöjligt att jag hakar på faktiskt, trots att det kommer se för jävligt ut med min klena mustasch-växt:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

12
Skriv svar