Hotline Miami 2 skjuts fram

Robot
Hotline Miami 2 skjuts fram

Ultravåldet återvänder tidigast i slutet av året.

#hotline-miami-2-4, #hotline-miami, #dennaton-games


Medlem
Hotline Miami 2 skjuts fram

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Bra, släpp spelet när det är klart!

någon som klarade ettan ?
jag tyckte det va jättesvårt

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av humancentipede:

någon som klarade ettan ?
jag tyckte det va jättesvårt

Ja jo, men jag gjorde köttfärs av mig själv ungefär lika många gånger som fienderna. Å andra sidan var jag inte superkoncentrerad, spelade mest för att jag älskade soundtracket.

Medlem
Skrivet av humancentipede:

någon som klarade ettan ?
jag tyckte det va jättesvårt

Har spelat ut ettan och har klarat ALLA achivements, där kan vi snacka svårt!

Medlem
Skrivet av humancentipede:

någon som klarade ettan ?
jag tyckte det va jättesvårt

nja jag tappade suget att spela klart av någon underlig anledning då spelet är riktigt roligt.

Får se om man tar ork till att försöka spela ut det så småningom

Medlem

Första spelet var ju riktigt bra kan inte fatta att man inte vill köra genom det.
Visst man klarar inte alla banor på första försöket varje gån men kanske 10e

Ser fram emot 2an men tycker hotline miami borde vara ett spel med möjlighet till egengjorda banor tror det skulle komma en kan editor till 2an


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av humancentipede:

någon som klarade ettan ?
jag tyckte det va jättesvårt

jajjamensan, A eller A+ på alla levels

För övrigt skönt att de inte stressar, såg lite fattigt ut på nya funktioner från vad jag såg i E3 demot, bra att dem chillar lite


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av Molotov:

Första spelet var ju riktigt bra kan inte fatta att man inte vill köra genom det.
Visst man klarar inte alla banor på första försöket varje gån men kanske 10e

Ser fram emot 2an men tycker hotline miami borde vara ett spel med möjlighet till egengjorda banor tror det skulle komma en kan editor till 2an

Jo spelet är riktigt roligt, vet inte ens själv varför jag slutade spela. Jag kom in en bra bit innan suget bara totalt försvann. Men ska väl försöka själv ta mig tiden till att spela igenom det, nu finns det så mycket annat man vill lira

Medlem

Så sjukt taggad!
Ettan blev ganska lätt när man fick masken som gör att skjutvapen inte hörs dock

Medlem
Skrivet av Lepr:

Så sjukt taggad!
Ettan blev ganska lätt när man fick masken som gör att skjutvapen inte hörs dock

vilken mask då? O.o

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Lepr:

Så sjukt taggad!
Ettan blev ganska lätt när man fick masken som gör att skjutvapen inte hörs dock

vilken mask då? O.o

Peter the Unicorn

1
Skriv svar