Bloodborne har blivit med ny trailer
K O M M E R B L I S Å J Ä V L A F E T T ! ! AAARRGH!!!
Kommer dock försöka njuta av Lords of the Fallen tills dess
Fattar inte riktigt vad det är för typ av spel, alltså ska det vara lite RPG med tjock story, lite diablo med en tunn story och bara röj, eller är det railroadade banor man springer igenom bara för att döda svåra slutbossar?
Det ser ju klart grymt ut, men i någon trailer var alla monster likadana (hoppas det bara var en alpha-sak) och det mesta man sett lutar åt railroad röj med slutbossar. Jag har å andra sidan inte läst något om det, så någon kanske har mer info
K9
:.:
Fattar inte riktigt vad det är för typ av spel, alltså ska det vara lite RPG med tjock story, lite diablo med en tunn story och bara röj, eller är det railroadade banor man springer igenom bara för att döda svåra slutbossar?
Det ser ju klart grymt ut, men i någon trailer var alla monster likadana (hoppas det bara var en alpha-sak) och det mesta man sett lutar åt railroad röj med slutbossar. Jag har å andra sidan inte läst något om det, så någon kanske har mer info
Det kommer no bli ganska likt Dark Souls när det kommer till story/bossar/fiender ect.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
De tog andra halvan av TGS-trailern och gjorde en "ny" trailer.
Riktigt tråkigt.
Jag är fortfarande supertaggad inför februari.
Intressant, fastnade helt totalt i demon souls när det släpptes, lite mindre i dark souls, hade spelat för mycket demon souls för att det skulle kännas fräscht.
Men detta ser ju ut att vara fräschare, lite ombyte men samma stuk, återstår att se!
Har ej spelat Dark/Demon Souls, men vad jag sett så verkar det mer strategiskt och långsamt.
Det här är väl lite mer som Castlevania/Devil May Cry. Alltså snabba strider och buttonmashing.
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 2 |
Intressant, fastnade helt totalt i demon souls när det släpptes, lite mindre i dark souls, hade spelat för mycket demon souls för att det skulle kännas fräscht.
Men detta ser ju ut att vara fräschare, lite ombyte men samma stuk, återstår att se!
Har ej spelat Dark/Demon Souls, men vad jag sett så verkar det mer strategiskt och långsamt.
Det här är väl lite mer som Castlevania/Devil May Cry. Alltså snabba strider och buttonmashing.
Nä, spelet är fortfarande väldigt likt demon souls. Du straffas ganska hårt om du inte är på tårna.
De tog andra halvan av TGS-trailern och gjorde en "ny" trailer.
Riktigt tråkigt.
Jag är fortfarande supertaggad inför februari.
Kan ju va kul om det är något man inte redan sett när man väl sätter sig och spelar själv också...
Jo, men det känns fånigt att göra en ny trailer som har exakt samma klipp i samma ordning som en tidigare trailer.
Ojoj ser ju ut som CO-OP!? Någon officiell info om det? Ser nice ut...
Här finns en del info. Disconnect-delen verkar lite udda, tycker jag.
Ojoj ser ju ut som CO-OP!? Någon officiell info om det? Ser nice ut...
Här finns en del info. Disconnect-delen verkar lite udda, tycker jag.
Tackar för info!
MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz