Fable2/Halo3 + trådlöskontroll bundle@media markt

Medlem
Fable2/Halo3 + trådlöskontroll bundle@media markt

Tänkte bara tipsa er som kanske behöver en extra handkontroll eller är sugna på spelen Halo 3 & Fable 2. Nu har Media Markt fått in ett bundle paket med Halo 3 & Fable 2 + trådlöshandkontroll för 499kr.

Väldigt lågt pris med tanke på vad man får.
Tror bara handkontrollen låg på 444kr på Media Markt så här får du 2 av de bästa spelen till konsolen för ynka 55kr.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Såg att det fanns ett erbjudande för detta på onoff förra veckan, 399kr för samma paket.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

grymt bra pris, synd att man redan har alltihop


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Jag har också sett erbjudandet men då fick man bara köpa paketet om man köper en konsol samtidigt.

Medlem

helvete, köpte det på onoff förra veckan för 899 på onoff för jag ville ha fable 2 och en handkontroll...ghaaa fan vilken miss

Medlem

Här ska faras till Mediamarkt och titta.. men inte kan de vara så jävliga att det endast gäller vid köp av enhet ?! Då blir jag ledsen..


signatur

War, War never changes...

Medlem

Det har varit så på gamestop. Annars är det ett högre pris som gällde hos dem om man ville köpa utan konsoll.


signatur

Videomupp

Medlem

Jodå, jag var till Mediamarkt och de sa att den låg på 899:- om man skulle köpa spelen plus handkontroll separat, alltså utan att samtidigt köpa en konsoll. Jaja, det lät för bra för att vara sant.


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av Obsidian:

Jodå, jag var till Mediamarkt och de sa att den låg på 899:- om man skulle köpa spelen plus handkontroll separat, alltså utan att samtidigt köpa en konsoll. Jaja, det lät för bra för att vara sant.

Var precis på Media Markt med en kompis som gick fram och frågade personalen angående detta. Och priset gällde vare sig man köpte konsol eller ej så han fick de till de låga priset som jag skrev i topic.
Detta gällde Media Markt i Kalmar, och de hade inte hört talas om att man vart tvingad att köpa någon konsol för att få detta pris.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

1
Skriv svar