World of Tanks Blitz släppt till Android

Robot
World of Tanks Blitz släppt till Android

Stridsvagnskriget ute till Andriod-enheter.

#world-of-tanks-blitz, #wargaming


Medlem
World of Tanks Blitz släppt till Android

Men vafan inte kompatiblel med min note 7 surfplatta? vad är detta för bajs, S5 dock verkar funka men palla spela såna spel på mobiltelefon..

Medlem

Det funkar fint på Xperia Z2. Lite surt dock att det är helt skilt från ditt huvudkonto, så man får börja om på allt.

Medlem
Skrivet av Hullken:

Det funkar fint på Xperia Z2. Lite surt dock att det är helt skilt från ditt huvudkonto, så man får börja om på allt.

Det är på g. Dom har sagt att det är inte en prio just nu. Men målet är att man ska premium på båda platformarna. Grejen är att Blitz och vanliga är inte utvecklat av samma team. Det är outsourceat.

OT: Ska bli gutt o köra sin Pz IV Hydrostat i sängen o på dass

Medlem

Jag har ju aldrig spelat World of Tanks. Så det här ska bli kul att testa.

Medlem
Skrivet av beltet:

Jag har ju aldrig spelat World of Tanks. Så det här ska bli kul att testa.

Om du gillar det ens det minsta rekommenderar jag att du testar det till PC sen. Blitz är bra men WoT till PC är jättebra.

Medlem
Skrivet av Hullken:
Skrivet av beltet:

Jag har ju aldrig spelat World of Tanks. Så det här ska bli kul att testa.

Om du gillar det ens det minsta rekommenderar jag att du testar det till PC sen. Blitz är bra men WoT till PC är jättebra.

Jag testade en match och det var underhållande. Kommer testa på PC, men tyvärr är det tidsbrist som hindrar...

Redaktör
Skrivet av beltet:
Skrivet av Hullken:
Skrivet av beltet:

Jag har ju aldrig spelat World of Tanks. Så det här ska bli kul att testa.

Om du gillar det ens det minsta rekommenderar jag att du testar det till PC sen. Blitz är bra men WoT till PC är jättebra.

Jag testade en match och det var underhållande. Kommer testa på PC, men tyvärr är det tidsbrist som hindrar...

Fantastiskt underhållande på pc, med snabba matcher. Tar lite tid att lära sig grunderna och uppgraderingsvägar, men inte våldsamt (om du inte ska grinda uppåt level 5 och högre). Jag har två småbarn - ständig tidsbrist - men får in ett WoT-race lite då och då.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av beltet:
Skrivet av Hullken:
Skrivet av beltet:

Jag har ju aldrig spelat World of Tanks. Så det här ska bli kul att testa.

Om du gillar det ens det minsta rekommenderar jag att du testar det till PC sen. Blitz är bra men WoT till PC är jättebra.

Jag testade en match och det var underhållande. Kommer testa på PC, men tyvärr är det tidsbrist som hindrar...

Fantastiskt underhållande på pc, med snabba matcher. Tar lite tid att lära sig grunderna och uppgraderingsvägar, men inte våldsamt (om du inte ska grinda uppåt level 5 och högre). Jag har två småbarn - ständig tidsbrist - men får in ett WoT-race lite då och då.

Ja, det är verkligen ett djupare spel än vad folk tror, och fantastiskt roligt:) Bara det att man kan sikta på och skada enskilda moduler, och att vinklingen av din tank gentemot fienden kan avgöra hela striden:) http://youtu.be/wq5S8CrsUig Det klippet diskuterar hur penetration beräknas med olika typer av shells, fantastiskt intressant:)

1
Skriv svar