Battlefield 4 – Dice kommmer släppa mer material till spelet

Robot
Battlefield 4 – Dice kommmer släppa mer material till spelet
Medlem
Battlefield 4 – Dice kommmer släppa mer material till spelet

Abakan..

Medlem

Kanske en gratisbana som tack för alla fans som har spelat trofast trots alla buggar?

Fast det är väl inte så troligt...

Medlem

inget tack för tipset? :/

Medlem
Skrivet av Jozo:

Kanske en gratisbana som tack för alla fans som har spelat trofast trots alla buggar?

Fast det är väl inte så troligt...

Tänkte det samma. Har inte battlefield 4 men efter allt man hört så skulle det vara kul med en fin gest som en stor gratis uppdatering. Är det värt att köpa det i nuläget gillade verkligen bad company 2 tyckte bf3, körde bara standard varianten, var sådär i jämförelse?

Medlem

tycker egentligen alla klassiska banor från 1942 då alla var roliga

Medlem

Ber till tomten om ett mod verktyg så vi kan få Forgotten Hope 3.

Medlem

Finns ju ett antal kartor från BF2 som jag gärna skulle se igen förutom de som redan släppts i nyversion.,tex Daqing Oilfields och Mashtuur City.
Saknar möjligheten att spränga broar som i BF2.
Gillade dessutom tempot i det spelet, man kunde spela mer taktiskt,ta sig bakom fienden linjer och spränga artilleri och radar.

Medlem

Gulf of Oman UTAN sandstormar.
Fast en djungelbana som Laguna Presa eller Panama Canal och Harvest Day var ju alla schyssta kartor i Bad Company 2.
Fast det blir väl Heavy Metal så att snipersen får sitt...

Vill HA en djungelbana NU!


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Wake Island gillar jag verkligen. Djungelmaps som Laguna Presa e asnajs.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av warferwille:
Skrivet av Jozo:

Kanske en gratisbana som tack för alla fans som har spelat trofast trots alla buggar?

Fast det är väl inte så troligt...

Tänkte det samma. Har inte battlefield 4 men efter allt man hört så skulle det vara kul med en fin gest som en stor gratis uppdatering. Är det värt att köpa det i nuläget gillade verkligen bad company 2 tyckte bf3, körde bara standard varianten, var sådär i jämförelse?

Impulsköpte BF4 premium med BF3 coop färskt i minnet. Dessvärre så tror jag att DICE utöver buggfesten gjorde en Blizzard och sög åt sig alldeles för mycket utav den efterföljande gnällfesten som blev en göra-alla-nöjda plan som utmynnade i det vi ser idag.
En massa content som endast är iterationer av gammal skåpmat.


signatur

#PCMR

Medlem

Bad Company 2 : Vietnam får dom gärna släppa som remake..

Mapsen är sköna med djungeltemat..

60/70tals musiken är fantastisk..

Känslan när man står på ett risfält och ser en helikopter komma flygandes samtidigt som den spelar "Ride of the valkyries" genom dom monterade högtalarna.. Så laddar man M60n och köttar sönder allihopa genom det tunna golvet..

Sen ska vi inte ens snacka om PPSh submachinegun..

Inaktiv

BF1942 Battle of Britain, flyg med kort respawntimer, för att lyckas bomba / skydda bombplanen som skall bomba viktiga mål!
Skulle gärna se något liknande!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem

Wake Island känner jag, även hamnbanan från Bad Company 2 är välkommet.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av odenia:

Ber till tomten om ett mod verktyg så vi kan få Forgotten Hope 3.

Då kommer du få vänta länge för det är något Dice aldrig komma lägga in igen pga att EA styr på tok för mycket över battlefield

Skrivet av Gamer 24-7:

Gulf of Oman UTAN sandstormar.
Fast en djungelbana som Laguna Presa eller Panama Canal och Harvest Day var ju alla schyssta kartor i Bad Company 2.
Fast det blir väl Heavy Metal så att snipersen får sitt...

Vill HA en djungelbana NU!

Om det ska bli djungelbanor så kan dom gärna få göra dom mycket tätare än vad till exempel dom var i bc 2 eller vietnam för den delen annars känns det inte som djungel enligt mig så klart, fast banan heavy metal gällande sniper beror ju på en hel del om den banan var givande för snipers när det kommer till vilka som spelar, jag lirar bc2 ännu lite då och då och då har snipers oftast inte ens chans, dock gillar jag mest den där vinterbanan med byn i bc2.
Kom inte ihåg vad den hette men det är ju dels första banan man lirar när det kommer till singleplayer när man kommit till nutiden efter ww2 delen, den får gärna komma till bf4

Medlem
Medlem
Skrivet av zliddret:

inget tack för tipset? :/

Tack.

Vartför släppa remakes av kartor ? Gör ett nytt 2142 istället med Titan mode.

Medlem

Oj så supervärt pengarna det här spelet är, älska dice.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Medlem
Skrivet av zliddret:

inget tack för tipset? :/

Tack

Medlem
Skrivet av Cybersoul:
Skrivet av zliddret:

inget tack för tipset? :/

Tack

tänkte mer förr fick man tack av skribenterna om man tipsade om nyheter, kanske slutats upp med det jag har ingen aning

BFBC2 har klart bästa banorna av alla BF spel enligt min åsikt i alla fall

Medlem

Ta vilken bana som helst utom söndertjatade Wake Island, snälla.

Medlem

Road to jalabab

Nu har vi chans att få gamla banor som vi inte har spelat på väldigt länge men bli inte förvånad om folk röstar på Wake Island som typ har varit med i varje BF spel nu ändå.
Om det blir 4 st så hoppas jag på.

Omaha Beach
Mashtuur City
Road to Jalalabad
Arica Harbor

Medlem
Skrivet av PeterMagnusson84:

Nu har vi chans att få gamla banor som vi inte har spelat på väldigt länge men bli inte förvånad om folk röstar på Wake Island som typ har varit med i varje BF spel nu ändå.
Om det blir 4 st så hoppas jag på.

Omaha Beach
Mashtuur City
Road to Jalalabad
Arica Harbor

Ja mums! Mashtuur City hade gjort sig jävligt fin med en fet moské återskapad i Frostbite
Mer BC banor också!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av zliddret:

inget tack för tipset? :/

Var fler som tipsade, eller så är det som du säger att de har slutat med tack för tipset

Medlem

Låter prima!
Må BF4 leva länge och bli stabil som en romersk triumfbåge!

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av zliddret:

inget tack för tipset? :/

Var fler som tipsade, eller så är det som du säger att de har slutat med tack för tipset

mjo man vet aldrig tänkte bara att artikeln ploppade upp typ tjugo minuter efter jag tipsade om den bara

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av PeterMagnusson84:

Nu har vi chans att få gamla banor som vi inte har spelat på väldigt länge men bli inte förvånad om folk röstar på Wake Island som typ har varit med i varje BF spel nu ändå.
Om det blir 4 st så hoppas jag på.

Omaha Beach
Mashtuur City
Road to Jalalabad
Arica Harbor

Ja mums! Mashtuur City hade gjort sig jävligt fin med en fet moské återskapad i Frostbite
Mer BC banor också!

massa trevliga banor ser jag dock skulle jag föredra att dom gav oss alla bf 1942 banor till bf4 inklusive expansions banorna med

12
Skriv svar