Mäktig trailer för Final Fantasy XV

Robot
Medlem
Mäktig trailer för Final Fantasy XV

...om detta blir bra så känner jag mig nästan tvingad att skaffa PS4. Bloodborne ställer redan till det för mig. Plånboken lider.

k3m
Medlem

Det här är första FF på tio år som ser intressant och bra ut. Kan de hålla sig borta från MMO, uppkopplad och transaktioner så blir det att köpa till PC, till lägre pris om det någonsin kommer så långt

Medlem

Håhåååå,
Fick klicka mig tillbaka och dubbelkolla...

jepp, Ezio ska tydligen med på roadtripen!

Medlem

Är rädd för att det kommer bli tråkiga fighter som med FF13.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Förstår inte konceptet alls, man kör runt med en bil i förvånansvärt ointressanta miljöer (för att vara FF) och slåss mot tempelriddare? Ska försöka att inte döma bort det här spelet än men ointressantare trailer blir svårt att hitta. Sen är karaktärsdesignen för de fyra grabbarna högst ordinär, med en Cloud-lookalike (igen).

Medlem

ja alltså snacka om dassiga karaktärer, och det verkar som dom gjort fantastiskt stora miljöer fyllda med absolut ingenting förutom sjukt oinspirerade fiender!

Jag hoppas det blir bra i slutändan men att kalla den där trailern för mäktig...whaaat?

k3m
Medlem
Skrivet av Deli:

ja alltså snacka om dassiga karaktärer, och det verkar som dom gjort fantastiskt stora miljöer fyllda med absolut ingenting förutom sjukt oinspirerade fiender!

Jag hoppas det blir bra i slutändan men att kalla den där trailern för mäktig...whaaat?

karaktärerna håller jag med om. Men miljön var super tyckte jag. Mindre är mer

Medlem

Så mycket Bromance känsla, kommer bli underbart <3


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Hur skiljer sig denna trailer från tidigare? Detta kändes inte som en nyhet tyvärr

Moderator | Testpilot

Måste dock säga att det var kul att se "mammutarna" från FF5 i det här spelet. Nu vet jag inte om dessa finns i tidigare eller nya spel, men ändå!

Hoppas inte spelet blir en jävla korvfest.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Vet inte om jag instämmer att det var så värst mäktigt att fräsa runt i en cabbad bil med fyra superstajlade emofrillor i någon oinspirerad miljö av mmo-snitt.

Medlem
Skrivet av trancenote:

Hur skiljer sig denna trailer från tidigare? Detta kändes inte som en nyhet tyvärr

Detta är exakt samma trailer som vi fick seanst, men där enda skillnaden är att vi nu fick den med engelska röster istället för på japanska.

Själv är jag fortfarande intresserad av detta spel! Känns som att det kan bli ett trevligt spel lite oavsett. Och i slutändan så blir det karaktärerna och storyn som avgöra. Ska bli intressant att se hur Noctis blir som huvudkaraktär i spelet då de sagts att han ändå ska skilja sig från Cloud i form av att vara en karaktär som ska visa på en mer äkta introvert personlighet. Gillar också den mer avskalade stilen och designen de valt för detta spelet, speciellt som Final Fantasy spelen rätt ofta tenderat att ha omotiverat överdesignade karaktärer. Sen vet vi förstås redan att square enix kan göra snygga spel, men grafiken blir ganska platt och menlös om det inte är något som bär den, men jag tänker hålla mig försiktigt positiv och vill inte fälla spelet på förhand. Jag har hungrat efter bra Final Fantasy sen FFX!

Medlem

Jag får intryck av att man spelar 4 japanska rockabillys... karaktärerna tilltalar inte mig alls.

Medlem

Yeah, det här var något av det mest ointressanta jag sett i final fantasy väg. Dom verkar ha totalt tappat bollen.

Medlem

Ge mig!!!


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

Final fantasy är tyvärr totalförstört............


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Final road trip

1
Skriv svar