FZ delar ut betanycklar till Heroes of the Storm!

Medlem

Har de på FZ lunch just nu? Sitter och väntar skarp på mitt mail XD

Medlem
Skrivet av walkman87:

Har de på FZ lunch just nu? Sitter och väntar skarp på mitt mail XD

Gör jag med!

Medlem

Hur lång tid kan det ta innan man får nyckeln?

Medlem

Tur man tog sen lunch så att jag kunde fortsätta surfa på telefon


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Jag behövde ingen nyckel, jag loggade bara in på Battlenet så låg spelet i listan där redan?!
Det är ett vackert spel, med element från alla Blizzards spel
Jag har bara kört tutorials än men det ser lovande ut.

Medlem

deras heroes och allt är skitdyrt och sedan har man redan spelat in sig i ett av moba spelen och lagt pengar på det så ser jag ingen anledning att byta. Och du kan köpa in dig i spelet för 50 euro eller något och få 3 skit heroes.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Tackar

Redaktör
Skrivet av jpwstreck:

Hur lång tid kan det ta innan man får nyckeln?

De ska vara på gång. Kolla privata meddelanden här på FZ och din mail (skräppost också).


signatur
Medlem

Jag har fått nyckeln.

Tack så mycket!

Medlem

An error has occurred.
You already have a Heroes of the Storm™ beta license.

Så blev det när jag testade nyckeln jag fick av FZ?!
Jävligt skumt eller är jag någon form av veteran hos dem så jag per automatik fick tillgång till betan?

Medlem
Skrivet av Mindrax:

An error has occurred.
You already have a Heroes of the Storm™ beta license.

Så blev det när jag testade nyckeln jag fick av FZ?!
Jävligt skumt eller är jag någon form av veteran hos dem så jag per automatik fick tillgång till betan?

Har du en gång fått en invite till aplha eller beta så behöver du ingen ny, du blir automatiskt ned i nästa omgång.

Medlem

Jag hoppas andra gillar detta mer än mig. Jag har spelat kanske 10 games, det må vara det sämsta mobat jag spelat genom alla tider. Sjukt tråkigt spel. Då har jag spelat Dota i 10 år, HoN i 2 år, LoL i 4 å och Smite i 1 år. Heroes of the Storm är helt klart det mest värdelösa av dom, spelstilen är så oerhört tråkig.

Medlem
Skrivet av 92_slayer:

deras heroes och allt är skitdyrt och sedan har man redan spelat in sig i ett av moba spelen och lagt pengar på det så ser jag ingen anledning att byta. Och du kan köpa in dig i spelet för 50 euro eller något och få 3 skit heroes.

Största nackdelen IMO. Jag gillar spelet skarpt med F2P-modellen är alldeles för aggressiv. Förutom höga priser på i princip allt så måste man antingen öppna plånboken för att köra rankat eller grinda i flera månader.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Om någon mot förmodan inte behöver sin nyckel, tex man redan har tillgång till betan eller har en till, så är jag en gamer som verkligen vill spela HotS men har inte lyckats få en nyckel. Hade uppskattats enormt!

Med vänlig hälsning

Medlem

Jag tar gärna en nyckel ifall nån har ångrat sig ..

Medlem
Skrivet av MiRV:
Skrivet av Mindrax:

An error has occurred.
You already have a Heroes of the Storm™ beta license.

Så blev det när jag testade nyckeln jag fick av FZ?!
Jävligt skumt eller är jag någon form av veteran hos dem så jag per automatik fick tillgång till betan?

Har du en gång fått en invite till aplha eller beta så behöver du ingen ny, du blir automatiskt ned i nästa omgång.

Förklarar ett och annat, har inte varit inne på Blizzards sida sen jag spelade Diablo 3 när det kom.
Det är ett bra tag sen nu

jag skulle också vilja få en
jag hoppas att fz delar ut nya

Medlem
Skrivet av Mindrax:

An error has occurred.
You already have a Heroes of the Storm™ beta license.

Så blev det när jag testade nyckeln jag fick av FZ?!
Jävligt skumt eller är jag någon form av veteran hos dem så jag per automatik fick tillgång till betan?

Dkicka gärna till mig då jag inte fått min nyckel än av någon anledning

Medlem

Naaj, Missade precis. Om någon har en över hade jag blivit väldigt tacksam om jag fick den. Men men, Håller tummarna på att få ett mail från bliz snart.

Medlem

Jag skulle få en nyckel men jag väntar fortfarande på en nyckel 2h senare. Vart har den tagit vägen?

Medlem

Är evigt tacksam om nån vänlig själ har en nyckel över och ger den till mig :c


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Prixm:

Jag hoppas andra gillar detta mer än mig. Jag har spelat kanske 10 games, det må vara det sämsta mobat jag spelat genom alla tider. Sjukt tråkigt spel. Då har jag spelat Dota i 10 år, HoN i 2 år, LoL i 4 å och Smite i 1 år. Heroes of the Storm är helt klart det mest värdelösa av dom, spelstilen är så oerhört tråkig.

Håller med. Blev ganska glad när jag fick alpha access men spelet var oerhört dåligt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

TACK FZ, första give awayn jag fått tag på <3

Redaktör
Skrivet av Mindrax:

An error has occurred.
You already have a Heroes of the Storm™ beta license.

Så blev det när jag testade nyckeln jag fick av FZ?!
Jävligt skumt eller är jag någon form av veteran hos dem så jag per automatik fick tillgång till betan?

Vissa har redan fått access av Blizzard, säger de. Logga in på Battle.net och kolla om betan ligger där. Om så är kan du ju skänka bort nyckeln till någon törstande själ här i kommentarstråden.


signatur
Inaktiv

Jag tackar så mycket

Medlem

Jag tar gärna en nyckel om någon har en över

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Mindrax:

An error has occurred.
You already have a Heroes of the Storm™ beta license.

Så blev det när jag testade nyckeln jag fick av FZ?!
Jävligt skumt eller är jag någon form av veteran hos dem så jag per automatik fick tillgång till betan?

Vissa har redan fått access av Blizzard, säger de. Logga in på Battle.net och kolla om betan ligger där. Om så är kan du ju skänka bort nyckeln till någon törstande själ här i kommentarstråden.

Det har vi redan kommit fram till och jag gav bort nyckeln för en timme sen

Medlem

damn! sitter och fingrar på att köpa spelet.. hmm hoppas på mer

tack Tomtefar för en nyckel!

Medlem

Jag fick en nyckel utav zupico, stort tack till denna gamer! hoppas ni andra får tag i en nyckel från någon annan.

Ses online på hotS! xD

Medlem

då var man för sent ute

123
Skriv svar