Just nu: Sony ger 10 % PSN-rabatt för strulig Playstation-jul

Medlem

jag köpte tales of heart R på vitan. fick 36kr avdrag =).

Medlem
Skrivet av IronCouncil:
Skrivet av Palma:

Ett års plusmedlemskap för att ha förstört den lilla tid jag hade framför min kära ps4 under jul tycker jag de kan ge mig

Seriöst? Du vet att det är rätt många kunder som ska kompenseras va? Det blir rätt dyrt att ge alla 480:-.
Jag tycker inte vi ska kräva något av dom alls förrutom hopp om att dom försöker skydda sig mot framtida attacker.

Hehe nej jag var inte seriös. Några dagar utan PSN är bara nyttigt under julledighet imo. Håller med dig till fullo. Inte ska de behöva straffas, kompensation räcker gott och väl.

Medlem

Jo tack.. den var ju bra Sony?
Ett par dagar tidigare i veckan höjde dem priset på en del spel och värt att lägga till i brödtexten är att man får INTE nyttja (dem ynka) 10% på förbokningar.... vilket är helt befängt.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Shit happens. Så är det ju.
Men att kompensera med 5 dagar, hoppas det bara är en temporär lösning som man hoppas slippa använda igen.

Om man, som jag, jobbar fulltid och tar ut semester över jul, så vill man passa på att spela de dagar inget annat är inplanerat. Att få 5 dagar i kompensation när man ändå inte hinner/orkar spela är inte relevant.

Ska man köra med prenumerationstjänster framöver får man fanimej se till att säkra upp. *punkt*

Skrivet av Bojkott:

Dåligt att man inte kan använda rabatten till att förboka ett spel eller förlänga PS+.

Tänkte samma sak.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Problemet med 10% rabatt, som få verkar nämna eller ha koll på, är att de flesta spelen på PSN är *MYCKET* billigare till och med på friggin' ICA Maxi. Dragon Age Inq är t.ex. 150 kr billigare som fysisk kopia och du kan byta in den/sälja den när du vill.

Jag gillar online-butikerna, att slippa hålla koll på och byta skivor i konsolen, men med så sinnessjukt stor prisskillnad blir man förbannad.

12
Skriv svar