Ryktesbomb! Battlefront täcker hela Star Wars-eran

Medlem

Bara en rättelse... EP 7 har biopremiär den 16:e december i sverige. lite kul då den har usa premiär den 18:e

Medlem

499:- spelet + 149:-x5 ~1244kr. Men det är ju så dom flesta om inte alla spelen numera är baserade. DLCs.

Själv blir ju att inskaffa spelet från andra mkt billigare digitala butiker. Star Wars och Dice hoppas jag bara blir mkt bra. Dock får vi inte glömma lilla EA i den gruppen med :/ vilket oroar mig.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Hellre mindre och kvalité än att de ska försöka mosa in i princip allt.

That's what she said...?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Battlefield: Star Wars

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Battlefield: Star Wars

Ok?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Redan här inser man att ju mer ambitösa de försöker vara, desto mer krångel kommer det bli. Kanske blir det spelbart två år efter release.

Vi går inte på samma skröna igen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Skrivet av LoyalCrystalean:

Alltså ett battlefield med star wars-tema?

Jepp, ett nytt Battlefront. De har ju alltid varit kraftigt Battlefield-inspirerade.


signatur
Medlem

Har inga stora förhoppningar som vanligt. Känns som om DICE kommer misslyckas med att leverera ett stadigt och spelbart spel i år igen.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Även tvåan täckte ju i princip alla filmer, så ser inget negativt i det.
Som inbiten Star Wars fantast vill jag ha massor av material, men tycker att det är tråkigt att det har blivit så att man planerar DLC så långt i förväg; spelet är inte ens nära release och de har redan planer på 5 DLC!

Sen hoppas jag verkligen inte att X-wings och TIE-figthers ser för annorlunda ut, man älskar ju de gamla klassiska modellerna

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jimbow1234:

Battlefield: Star Wars

Ok?

Mmmmhm, har inga större förväntningar på Dice/Ea längre och tror att det kommer bli ett Battlefield med Star Wars skins..

Medlem
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jimbow1234:

Battlefield: Star Wars

Ok?

Mmmmhm, har inga större förväntningar på Dice/Ea längre och tror att det kommer bli ett Battlefield med Star Wars skins..

Du menar ungefär som battlefront var redan från början?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jimbow1234:

Battlefield: Star Wars

Ok?

Mmmmhm, har inga större förväntningar på Dice/Ea längre och tror att det kommer bli ett Battlefield med Star Wars skins..

Du menar ungefär som battlefront var redan från början?

Dock va det inte "ungefär" likadant. Det va inte ens i närheten av likadant. Gameplay och spelkänsla i båda spelen är helt olika.

Själv tippar jag på att DICE inte kommer ha en större skillnad från Battlefield i gameplay och känsla. Detta pga. att alla spel som har använt sig av Frostbite motorn och DICE Stockholm har varit med och utvecklat. Har har näst intill identiska känsla i sin gameplay.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jimbow1234:

Battlefield: Star Wars

Ok?

Mmmmhm, har inga större förväntningar på Dice/Ea längre och tror att det kommer bli ett Battlefield med Star Wars skins..

Du menar ungefär som battlefront var redan från början?

Dock va det inte "ungefär" likadant. Det va inte ens i närheten av likadant. Gameplay och spelkänsla i båda spelen är helt olika.

Själv tippar jag på att DICE inte kommer ha en större skillnad från Battlefield i gameplay och känsla. Detta pga. att alla spel som har använt sig av Frostbite motorn och DICE Stockholm har varit med och utvecklat. Har har näst intill identiska känsla i sin gameplay.

Personligen tycker jag faktiskt de är rätt lika. Men alla tycker vi olika


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jimbow1234:

Battlefield: Star Wars

Ok?

Mmmmhm, har inga större förväntningar på Dice/Ea längre och tror att det kommer bli ett Battlefield med Star Wars skins..

Nej, i detta kommer stormtroopers kunna träffa!


signatur

I drank what?

Inaktiv

5 DLC inplanerade... nej nej nej!

Medlem

Hur mkt man än älskar Starwars så tror jag stenhårt på att detta blir en flopp, inte försäljningsmässigt kanske men för alla besvikna spelare, inte många spel har intresserat vare sig under 2014 eller 2015, och detta är nästa generation, varöfr skall vi göra oss av med PS3 och Xbox 360, spelen är till och med i vissa fall bättre och billigare. får hända något extraordinärt för att hoppa generation. Witcher 3 kanske

12
Skriv svar