Drakar och Demoner: Själarnas Brunn

Medlem
Drakar och Demoner: Själarnas Brunn

Är det någon här som har kört det här spelet? eller kanske t.o.m har det?
Jag har försökt att få tag på det men hittar inte det :/


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Jag har kört det för läääääänge sen ^_^ Antingen så var jag så ung att jag inte fattade en del saker rent spelmässigt, eller också vara spelet sjukt svårt.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag har för mig att jag köpte det en gång för väldigt länge sedan... det var inget speciellt bra köp måste jag dock erkänna. Spelet var förskräckligt och som WildThing skriver också väldigt svårt (en dålig kombination).

Medlem

stolt ägare till det spelet, men frågan är bara var fan jag har det.
Och som nämnt innan så var det löjligt svårt (eller så kan det vara för att jag var ung eller en kombination)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Spelet var inte speciellt bra och kändes på vissa ställen lite för svårt, vad jag minns var det väldigt linjärt också.

QRT
Medlem

Dö din mörka best!

Medlem

Men vad hette spelet på engelska? Har för mig att det inte titeln inte ens var lik den svenska.


signatur

Videomupp

nj
Medlem
Skrivet av WildThing:

Men vad hette spelet på engelska? Har för mig att det inte titeln inte ens var lik den svenska.

Dragonfire: The Well of Souls.

Medlem

Så det vara bara jag som pallade att köra igenom spelet?
Tyckte det var helt OK!

Medlem

Ska försöka få tag på det, blir engelsk version eller inget däremot, jag har alltid avskytt svenska översättningar.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Ska försöka få tag på det, blir engelsk version eller inget däremot, jag har alltid avskytt svenska översättningar.

Jag skulle inte lägga ner någon energi på det. Även om man som jag är rollspelsnostalgiker så är spelet inte något vidare och så här åtta år efter release finns det åtskilliga bättre spel att ägna sig åt.

Däremot så är ju det den engelska versionen som är översättningen" eftersom spelet faktiskt är gjort på svenska till att börja med.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Sååå, vart får man tag på detta "guldkorn"?

Medlem
Skrivet av Stelefan:

Sååå, vart får man tag på detta "guldkorn"?

Polska versionen finns här. Jag tror inte att detta räknas som piratkopiering utan snarare bevaring eftersom det inte går att köpa längre men om någon mod misstycker så förstår jag. Hittade inte riktigt nån svensk eller engelsk dock.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Grattis @Stelefan! Jag tror du vinner veckans djupdykning i forumet
Vad blir det? En 15 år gammal tråd?


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Grattis @Stelefan! Jag tror du vinner veckans djupdykning i forumet
Vad blir det? En 15 år gammal tråd?

Lade inte ens märke till datumet. Haha!
Verkligen, grattis.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Polska versionen finns här. Jag tror inte att detta räknas som piratkopiering utan snarare bevaring eftersom det inte går att köpa längre men om någon mod misstycker så förstår jag. Hittade inte riktigt nån svensk eller engelsk dock.

Attans! Är ju den svenska ver jag vill ha.. DÖ DIN MÖRKE BEST!!

Skrivet av OAKTHYR:

Grattis @Stelefan! Jag tror du vinner veckans djupdykning i forumet
Vad blir det? En 15 år gammal tråd?

Hahaha! Ja, tänkte bättre att söka fram en istället för att starta en ny.. Hahaha!

1
Skriv svar