Här är den: trailern för GTA V PC, i vackra 60 fps.

Medlem

Förstår inte varför man hela tiden ska argumentera för vilken dator eller för den del vilken konsol som är bäst. Det är som med bilar, tar den mig dit jag ska är jag nöjd. Det finns självklart olika grader av extrautrustning men grundidén är väl att ta dig från A till B. Vad man sen väljer är ju helt upp till användaren. Förhoppningsvis är spelet tillräckligt optimerat för att köras på både en Ferrari och en Fiat.

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av xorpen:
Skrivet av DrAg00nEn:

Men detta satans pcmr tjatande som finns överallt... Om ni ska försöka göra er roliga så försök åtminstone vara lite originella snälla.

Jag skäms över att kalla mig pc gamer pga hela pcmr skiten. Håll er till reddit circlejerken med tjafset.

Detta satans klagande över att folk tjatar om pcmr, jag skäms för att kalla mig pc-gamer pga allt klagande om folk som pratar om pcmr. Håll er till reddit gnällpolis-tråden med bölandet.

Du min vän, behöver doppa oftare, eller bli doppad i....... Eller besöka fröken höger mellan varven och ladda ur lite.....

Oavsett hur mycket jag onanerar hindrar det antagligen inte folk från att hetsa upp sig över trams. Jag lovar att prova, men förvänta dig inga mirakel.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Ser verkligen fram emot spelet men känner mig inte speciellt respekterad av Rockstar som kund och därför tvivlar jag att köpa det. Och det är inte bara förseningarnas fel, det kostar 60 euro på steam. Det är 100% digitalt men kostar ändå som ett sprillans nytt konsollspel. Inte en chans att jag betalar så mycket.

Kan hålla med om att vissa spel inte är värda 60€ men här får man väl ändå valut för pengarna, förutsatt att det är en bra portning dvs.

Sen 60€ är ju egentligen inte så mycket. Nintendo 8-bitars spel kunde kosta runt 500-600kr om jag inte minns fel. Dvs dagens spel är rätt jädra billiga i jämförelse. Finns ju dessutom fysisk kopia för 450kr http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=676503

Medlem

"Det här videoklippet är privat"


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Spelade ut detta på PS3, PS4 och har beställt detta på PC.
Sluta gnäll och se framemot detta istället.

Medlem
Skrivet av Pierre:

Fyfan va mycket bättre spelet kommer vara i 60+ fps! !! ! ! </ironi> //för er (90talister??) som inte förstår annars

Det är väl klart att spelet blir bättre om det flyter på bättre? Att spel ett spel i 30 fps (eller lägre som det ofta blir) är stundtals helt olidligt.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Jösses vad kommentarerna här är giftiga. Ja, spelet kommer naturligtvis att bli snyggare och funka bättre på PC. Nej, det betyder inte att konsolversionerna är fula och trasiga. Till och med PS3-versionen var snygg, gammal hårdvara till trots. Är PC-versionen bra optimerad kommer den säkert att funka finfint i Bootcamp på Mac-datorer också.

I slutändan är GTA V ett spel vi alla gillar, som finns brett tillgängligt på en rad olika maskiner. I detta har vi mycket gemensamt som kan diskuteras, men istället hänger vi upp oss på vilken hårdvara andra använder eller förlöjligar grafikentusiaster med höga standarder.

Drick lite påskmust, lugna ner er och spela något istället för att bråka. Gläds istället åt att alla får vara med och klubba luder om mindre än två veckor!

För att vara helt helt ärlig så är GTA fult på alla plattformar.....

Medlem

Det här videoklippet är privat :/

Medlem

Stör mig på att dom tar fullpris för ett spel som är gammalt vid det här laget.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Pierre:

Fyfan va mycket bättre spelet kommer vara i 60+ fps! !! ! ! </ironi> //för er (90talister??) som inte förstår annars

Bra spel i 30fps, eller samma spel i 60fps med bättre grafik? Ganska givet val för de flesta som har det alternativet, tycker du inte det?

Medlem

Är väldigt taggad på spelet men den här trailern var inte bidragande till det. Håller med tidigare kommentarer om att det är rätt tråkigt att se dessa trailrar som det känns att dom visat 20gånger tidigare.

Är det någon som hört något om spelet kommer låsas till 60fps? Kommer bli lite besviken om man inte får smälla upp det i 144hz om man ska köra lite fps

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Fick du en Macbook i julklapp efter missförstånd från föräldrarna att Macbook är också "pc"?

Ett subtilt sätt att uttrycka missnöje på?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Jösses vad kommentarerna här är giftiga. Ja, spelet kommer naturligtvis att bli snyggare och funka bättre på PC. Nej, det betyder inte att konsolversionerna är fula och trasiga. Till och med PS3-versionen var snygg, gammal hårdvara till trots.

Jag köpte glatt GTA IV för PS3 till fullpris på releasedagen. Men jag klarade inte av att spela det mer än några timmar pga alla dippar ner mot sönderhackade 20 fps. Fick ont i huvudet. Efter den besvikelsen håller jag mig borta från GTA på konsoll. Den här PC-versionen fick så smått upp mitt intresse igen.

FPS-snacket är kanske överdrivet kring spel rent allmänt men just för GTA-serien så känns det helt befogat.

Medlem
Medlem

Varför jag kan se filmen nedan i 60fps(mjuk som smör) när firefox vägrar 60 på youtube?
alt. GTA V http://videos.rockstargames.com/v2/V-pc60fps-en_us-1080p60.mp... (tack SWEBarb)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Varför jag kan se filmen nedan i 60fps(mjuk som smör) när firefox vägrar 60 på youtube?
alt. GTA V http://videos.rockstargames.com/v2/V-pc60fps-en_us-1080p60.mp... (tack SWEBarb)

För att Firefox är inte tillverkat av Google. Och som du förmodligen vet så ägs Youtube och Chrome av Google. Varför skulle de göra det tillgängligt för konkurrenten?. Den på rockstar har sin egna skriva api för 60fps uppspelning.

Medlem

OK bara störande när.. mozilla sagt att det ska fixa fullt 60fps stöd först till vr 37 (sas dock om 36 oxo).. håller tummarna.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Medelåldern verkar vara under 15 här. Wow.

Skägg.
10 Chambers

Tråd rensad, folk på tvångspaus från forumet.


signatur
12
Skriv svar