Visste du att det finns arga "vattenhaggor" i The Witcher 3? Se mer i nya stridvideos

Robot
Visste du att det finns arga "vattenhaggor" i The Witcher 3? Se mer i nya stridvideos

Ett spel som går ut på att jaga monster måste få striderna rätt. Kolla in om CDPR har lyckats.


Medlem
Visste du att det finns arga "vattenhaggor" i The Witcher 3? Se mer i nya stridvideos

Vad är det för fel på musiken i film två?
Aningen repetitiv kanske men massvis av percussion vilket är hur mysigt som helst!

Medlem

Alltså musiken i film 2 dödade hela klippet.......sämst!

Medlem

Musiken i film 2 förtjänar inte Witcher 3. Det är dagens sanning.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Är den andra filmen ett skämt?

Frilansare

Haha! Och om striderna i Witcher tycker ni, vadå?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Haha! Och om striderna i Witcher tycker ni, vadå?

Att musiken i film 2 sög Nej men finns det något sätt att blocka slag på eller måste man hoppa undan? Koolare att bara stå kvar och blocka pilar och slag.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Är den andra filmen ett skämt?

I slutet av videon står det "go.ign.com/ignfirstapril". Jag antar att det är ett aprilskämt, men varför är den i sådana fall uppladdad den 13:e april?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag tittade inte på klippen eftersom jag vill avnjuta dessa vattenhaggor när jag spelar spelet. Hoppas såklart att dom har så kvinnliga former som möjligt. För mej går naket före blod varje dag är nog lite ointresserad av våld egentligen men leder det till kvinnlig nakenhet så kan jag ju stycka lite natur monster om dom står i vägen för dessa läckra haggor ha ha.

Medlem

Min egen kommentar till den person som valde ut andra klippets musik kan inte bli annat än... Din jefla vattenhagga! Väldigt dansant svärdsvingande där annars.

Medlem
Skrivet av svartlock:

Vad är det för fel på musiken i film två?
Aningen repetitiv kanske men massvis av percussion vilket är hur mysigt som helst!

Det passar inte till spelet men jag håller med, skön musik som skulle gjort sig bättre i något annat sammanhang


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Är den andra filmen ett skämt?

Undrar hur idioten på IGN tänkte.
Lägg in lite gammalt material på witcher 3 alla sett och den absolut sämsta skitlåten du hittar! =O

Medlem
Skrivet av svartlock:

Vad är det för fel på musiken i film två?
Aningen repetitiv kanske men massvis av percussion vilket är hur mysigt som helst!

wub wub wub wub brzzzzzzzzz wub wub wub wub

k3m
Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av svartlock:

Vad är det för fel på musiken i film två?
Aningen repetitiv kanske men massvis av percussion vilket är hur mysigt som helst!

Det passar inte till spelet men jag håller med, skön musik som skulle gjort sig bättre i något annat sammanhang

Jag uppskattade hela paketet.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av lolBEEF:

Är den andra filmen ett skämt?

I slutet av videon står det "go.ign.com/ignfirstapril". Jag antar att det är ett aprilskämt, men varför är den i sådana fall uppladdad den 13:e april?

Naturligtvis är det ett skämt. Det står ju "firstapril" rakt upp och ned i videon.

Jag menar, kom igen. Wubwub på The Witcher pre-release.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Haha! Och om striderna i Witcher tycker ni, vadå?

Svårt att se när videon pungjuckar en i ansiktet.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Vad är det för skitmusik! Förstör all stämning totalt! Satte i halsen


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Joakim Bennet:

Haha! Och om striderna i Witcher tycker ni, vadå?

Svårt att se när videon pungjuckar en i ansiktet.

Haha pungjuckar... frisk fläkt så här en lördagsmorgon med kaffet i handen!

Striderna ser en aning repetiva ut, tycker Witcher 3 känns mer som Dark souls 2 än det RPG jag hade förväntat mig.

Medlem

Jag är så väldigt, väldigt tacksam för att det verkar som att de undviker en av dagens hemskaste fallgropar. Nämligen att actionfyllda spel alltid ska ha en massa "coola moves" som man kan välja mellan när man börjar närma sig en fiende. Typ som "titta på oss, vi har lyckats skapa 14 olika sätt att ta sig an den här fienden" och vartenda ett mer scriptat än det andra, man trycker typ L2 och en cutscene inleds då man går fram och kopplar strypgrepp osv ... och P12:an hemma i soffan vrålar inombords "YYEEAAAHH VILKEN NINJA JAG ÄR!!"

Eller att alla protagonister ska ha nån jävla "kraft" som är en "nyckelfunktion" i striderna. Typ "Use Jack McMichaels awesome psionic powers to ....." och sen något helt overpowered sätt att ta sig an varje fiende. Nu vet jag inte om det kanske är så i Witcher 3 också men, det ser ut att inte vara alltför "spejsigt", även om det hade kunnat få vara lite allvarligare också.

Tacka vet jag gamla hederliga slag med vapnet och så!!

1
Skriv svar