Heaton: "En gång fuskare, alltid fuskare"

Robot
Heaton: "En gång fuskare, alltid fuskare"

CS-världsmästaren Emil "Heaton" Christensen har en stenhård inställning till fuskare i P3 Spels specialpod.

#counter-strike-global-offensive


Releasehästryttare
Heaton: "En gång fuskare, alltid fuskare"

"en gång fuskare, alltid fuskare".

Så enbart för att jag testade fusk en gång i cs när jag va 13 för 18 år sen så skall jag aldrig få spela i ett e-sports lag .. dumheter ..

Medlem

Håller 100% med Heaton. E-sport är inte något man leker runt i, om du fuskar i en turnering eller kval ska du tamejfan bannas för livet.

Medlem
Skrivet av Devan:

"en gång fuskare, alltid fuskare".

Så enbart för att jag testade fusk en gång i cs när jag va 13 för 18 år sen så skall jag aldrig få spela i ett e-sports lag .. dumheter ..

Skulle tro att han menar ifall du blivit ertappad i tävlingssammanhang och inte om du fuskat för 18 år sedan i public CS eller singelplayer spel.

Men håller med honom, har du fuskat i tävlingssammanhang så går det aldrig lita på att den personen inte kommer göra det igen. Om personen gör det drar han ju ner både sig själv och alla han spelar med i smutsen.

Medlem
Skrivet av Devan:

"en gång fuskare, alltid fuskare".

Så enbart för att jag testade fusk en gång i cs när jag va 13 för 18 år sen så skall jag aldrig få spela i ett e-sports lag .. dumheter ..

Alla har nog fuskat nån gång i sitt liv, även Heaton, men jag tror han syftar på fuskat i samband med e-sport.

Medlem

Undra vad han tycker detsamma gällande droger som ökar fokusen.

dmn
Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Devan:

"en gång fuskare, alltid fuskare".

Så enbart för att jag testade fusk en gång i cs när jag va 13 för 18 år sen så skall jag aldrig få spela i ett e-sports lag .. dumheter ..

Alla har nog fuskat nån gång i sitt liv, även Heaton, men jag tror han syftar på fuskat i samband med e-sport.

Nej, alla har verkligen inte fuskat i multiplayerspel nån gång i sitt liv.

Medlem

Finns ju många toppspelare som har fuskat tidigare

Medlem
Skrivet av employed:

Undra vad han tycker detsamma gällande droger som ökar fokusen.

Det går inte att reglera dessa genom att ta blodprov de flesta syns inte ex, racetamer finns det inga drogprov för och de har inga aktiva metaboliter.

En person som tar adderall kan avslöjas då det syns som amfetamin i ett drogtest..

Koffein, nikotinm, meditation, fysisk träning osv kan öka ens kognition ska dessa inte vara tillåtna menar du?, Vart går linjen för doping, hur ska det fastställas vad som är doping och inte?

Medlem

Ha, det var ju inte längesedan Delpan spelade i laget.

Medlem

Lite pinsamt, jag har faktiskt en Heaton musmatta.

Medlem

Ganska kul att han säger det då jag brukar ofta skriva "Once a cheater, always a cheater" på rankade matcher på CS när idioter kör med wallhack och dessutom en VAC ban sedan tidigare.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av Devan:

"en gång fuskare, alltid fuskare".

Så enbart för att jag testade fusk en gång i cs när jag va 13 för 18 år sen så skall jag aldrig få spela i ett e-sports lag .. dumheter ..

samma regler för doping! fuskar man e man körd


signatur

New life, New hope

Medlem

ninjas i Pyjamas är det äckligaste kexchokladet jag någonsin smakat.
Gör om, gör rätt

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Alla har nog fuskat nån gång i sitt liv, även Heaton, men jag tror han syftar på fuskat i samband med e-sport.

Verkligen inte, jag ser ner på folk som har gjort det. Du är förevigt smutsig i mina ögon.

Medlem

Jag e 32 å har aldrig fuskat i MP spel.
Förstår inte poengen med att fuska,,, du vinner ja men igenom fusk, då har du ju inte vunnit?

fuskare skall skämmas!


signatur

R.I.P The_maxx

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av IceMan:

Jag e 32 å har aldrig fuskat i MP spel.
Förstår inte poengen med att fuska,,, du vinner ja men igenom fusk, då har du ju inte vunnit?

fuskare skall skämmas!

Eller steglas.


signatur
Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Devan:

"en gång fuskare, alltid fuskare".

Så enbart för att jag testade fusk en gång i cs när jag va 13 för 18 år sen så skall jag aldrig få spela i ett e-sports lag .. dumheter ..

Alla har nog fuskat nån gång i sitt liv, även Heaton, men jag tror han syftar på fuskat i samband med e-sport.

Nej, alla har verkligen inte fuskat i multiplayerspel nån gång i sitt liv.

Sa jag det eller? Jag sa bara att alla har fuskat någon gång i sitt liv, inte något om vart, när eller hur man har fuskat.

Medlem
Skrivet av Devan:

"en gång fuskare, alltid fuskare".

Så enbart för att jag testade fusk en gång i cs när jag va 13 för 18 år sen så skall jag aldrig få spela i ett e-sports lag .. dumheter ..

Så kan man se på det eller så förstår man skillnaden.

Misstänker dock att de som nu "provat" gärna provar lite mer.. och det är väl kanske dem han tänker på och citatet skall härledas till, inte att du fuskade mot din lillasyrra för att hon slog dig i kula... etc.

Medlem
Skrivet av dmn:

Nej, alla har verkligen inte fuskat i multiplayerspel nån gång i sitt liv.

Räknas monopol med brorsan som "multiplayerspel" ? Isåfall torskar nog de flesta...

Medlem

Det e' den mentalt ynkliga som fuskar. Konstigt nog mest PC-spelare som fuskar. Hmm. \_("/)_/


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Hårdare tag och nolltålerans i alla online spel är vad som behövs. Det är för mycket tre dagars ban, förlåtelse och slapphet
i nuläget.


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av IceMan:

Jag e 32 å har aldrig fuskat i MP spel.
Förstår inte poengen med att fuska,,, du vinner ja men igenom fusk, då har du ju inte vunnit?

fuskare skall skämmas!

Eller steglas.

Ooooh, hårda tag här ser jag
Stegla är ju en riktig hemskhet.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Gamer 24-7:

Det e' den mentalt ynkliga som fuskar. Konstigt nog mest PC-spelare som fuskar. Hmm. \_("/)_/

Så värst konstigt kan jag nog inte tycka det är då det antagligen är ganska mycket lättare att finna olika slags fusk till PC-spel än till konsollspel.

Medlem

Jag skulle byta in min familj mot HeatoN.

Medlem
Skrivet av Devan:

"en gång fuskare, alltid fuskare".

Så enbart för att jag testade fusk en gång i cs när jag va 13 för 18 år sen så skall jag aldrig få spela i ett e-sports lag .. dumheter ..

Ingen bryr sig om vad du gjorde när du var 13, Det handlar inte om det

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Devan:

"en gång fuskare, alltid fuskare".

Så enbart för att jag testade fusk en gång i cs när jag va 13 för 18 år sen så skall jag aldrig få spela i ett e-sports lag .. dumheter ..

Alla har nog fuskat nån gång i sitt liv, även Heaton, men jag tror han syftar på fuskat i samband med e-sport.

Nej, alla har verkligen inte fuskat i multiplayerspel nån gång i sitt liv.

Sa jag det eller? Jag sa bara att alla har fuskat någon gång i sitt liv, inte något om vart, när eller hur man har fuskat.


signatur

Trust is for fools...

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Devan:

"en gång fuskare, alltid fuskare".

Så enbart för att jag testade fusk en gång i cs när jag va 13 för 18 år sen så skall jag aldrig få spela i ett e-sports lag .. dumheter ..

Alla har nog fuskat nån gång i sitt liv, även Heaton, men jag tror han syftar på fuskat i samband med e-sport.

Nej, alla har verkligen inte fuskat i multiplayerspel nån gång i sitt liv.

Det är otroligt roligt, du har definitivt missat något.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Devan:

"en gång fuskare, alltid fuskare".

Så enbart för att jag testade fusk en gång i cs när jag va 13 för 18 år sen så skall jag aldrig få spela i ett e-sports lag .. dumheter ..

Alla har nog fuskat nån gång i sitt liv, även Heaton, men jag tror han syftar på fuskat i samband med e-sport.

Jag känner inte en Gamer som fuskat i spel, dina smutsiga antaganden kan du hålla för dig själv.

emj
Medlem
Skrivet av clappen:

Det [multiplayer fusk] är otroligt roligt, du har definitivt missat något.

Jag tycker inte att det är speciellt kul, en person kan förstöra matchen för ~60 andra personer..

12
Skriv svar