Heaton: "En gång fuskare, alltid fuskare"

Medlem

Är inte fusk på elitnivå typ ett försök till bedrägeri??
Jag menar fuskar du med skatten och tjänar pengar på det.. Då jäklar har du farbro blå i nacken sen.

Varför ska inte de som försöker fuska till sig pengar på spelet då åka fast ordentligt??

Samma som elitidrottsmän, tycker även att dom ska bannas ifrån tävlingar för alltid.. För det är samma sak där.

Ett exempel för de som tycker det är korkat..
För säg att du skulle spela på säg ESL..
Du har tränat hårt med ditt lag i månader för att va så bra som man kan vara tillsammans i laget. Det handlar även om miljonbelopp för både dig som spelare och organisationen bakom ditt lag, och sen förlorar du mot ett lag i finalen..
1 vecka senare får man reda på en person i motståndarlaget har fuskat..
Inte fan hade jag varit glad då kan jag säga..

Medlem
Skrivet av Sillage:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av IceMan:

Jag e 32 å har aldrig fuskat i MP spel.
Förstår inte poengen med att fuska,,, du vinner ja men igenom fusk, då har du ju inte vunnit?

fuskare skall skämmas!

Eller steglas.

Ooooh, hårda tag här ser jag
Stegla är ju en riktig hemskhet.

Straffet ska ju vara proportionellt och spel är det mest viktiga som finns. Att fuska där är som att sparka bebisar.

Men ärligt talat, folk tar spel på för stort allvar. E-sport? Kom igen. Man kan fuska i kubb med...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Ducci:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Devan:

"en gång fuskare, alltid fuskare".

Så enbart för att jag testade fusk en gång i cs när jag va 13 för 18 år sen så skall jag aldrig få spela i ett e-sports lag .. dumheter ..

Alla har nog fuskat nån gång i sitt liv, även Heaton, men jag tror han syftar på fuskat i samband med e-sport.

Jag känner inte en Gamer som fuskat i spel, dina smutsiga antaganden kan du hålla för dig själv.

Antingen är du för ung så du nyss har påbörjat ditt liv som gamer eller så känner du inga ärliga personer. Förr hade var och varannan en Game Genie, GameShark eller liknande. Hade man inte det så köpte man tidningar som innehöll spelkoder. När internet kom så letade man spelkoder där, exempelvis på Fuska.nu.

Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, B, A, Start.

Medlem

Eller så hade man inget intresse alls av att känna till sajter som Fuska.nu.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av IceMan:

Jag e 32 å har aldrig fuskat i MP spel.
Förstår inte poengen med att fuska,,, du vinner ja men igenom fusk, då har du ju inte vunnit?

fuskare skall skämmas!

Eller steglas.

Eller kölhalas!

Medlem
Skrivet av RaXha:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av IceMan:

Jag e 32 å har aldrig fuskat i MP spel.
Förstår inte poengen med att fuska,,, du vinner ja men igenom fusk, då har du ju inte vunnit?

fuskare skall skämmas!

Eller steglas.

Eller kölhalas!

Eller garrotteras..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av IceMan:

Jag e 32 å har aldrig fuskat i MP spel.
Förstår inte poengen med att fuska,,, du vinner ja men igenom fusk, då har du ju inte vunnit?

fuskare skall skämmas!

Eller steglas.

Haha ja varför köra med mes-taktiker ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Avstängd
Skrivet av Remus:

Ganska kul att han säger det då jag brukar ofta skriva "Once a cheater, always a cheater" på rankade matcher på CS när idioter kör med wallhack och dessutom en VAC ban sedan tidigare.

Så vad har det för relevans? Du tror inte att uttrycket/citatet är ganska vanligt?

Medlem

Snälla barn.. akta er för fusk..

Det börjar med ett snällt IDKFA följt av ett IDDQD och slutar i att du Aimbottar när du försöker ranka upp ditt silver 4 konto

12
Skriv svar