Call of Duty: Black Ops 3 blir framtidspangpang - se första riktiga trailern

Robot
Call of Duty: Black Ops 3 blir framtidspangpang - se första riktiga trailern

Activision har retats klart och visar upp Black Ops 3 ordentligt - lånar friskt från både Titanfall och Deus Ex.

#call-of-duty-black-ops-3, #titanfall, #deus-ex


Call of Duty: Black Ops 3 blir framtidspangpang - se första riktiga trailern

meh

Medlem

Men gud så jävla pinsam trailer, jag sitter med skämskudden å CoD-utvecklarnas vägar!!!!

Alltså dom tar Ctrl-C / Ctrl-V till en helt ny jävla nivå, och grafiken var ett steg tillbaka sen Advanced Warfare?

Både CoD och BF-utvecklarna har tappat all självrespekt alltså!

Medlem

BLÖRK. COD har verkligen tappat det helt nu.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Trailern i sig var ganska tam, men designen ser riktigt läcker ut!

Lite Chappie/ District 9 / Elysium <3

Medlem

Call of Future: Advanced Fall?
I vilket fall som är nog detta ett av de första CoD-spelen som fått mig intresserad sen Black Ops 1.
De vågar gå all out framtid istället för att fega som i Advanced Warfare, detta kommer nog göra att spelet blir roligare överlag då du använder mer än bara ditt vapen, du är ett vapen.
Sen att de tar tillbaka flygande lemmar som de hade i World at war är grymt!

Men än är det nog för tidigt att säga, vi får väl se, kanske blir totalflopp!

Medlem

Trodde det var ett nytt Crysis först.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nja, riktigt usel trailer tyvärr. Litar iofs på att treyarch kommer klämma ut ett bra CoD spel men trailern var verkligen inte övertygande

Medlem

Beräknad genomsnittlig livstid 10 sekunder? Respawn-fest?
Förboka? Knappast. Köpa överhuvudtaget? Troligen inte.
Var man än läser kommentarer tycker jag att de flesta vill ha långsammare shooters. Inte snabbare. Men vad produceras? Jo snabbare och snabbare shooters.

*zzzzzz*


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

På vilket sätt är det ett Black Ops spel? De två första spelen hängde väl hyffsat ihop storymässigt med till stora delar samma karaktärer väl? Känns mest som att de smäller dit ett "black ops" för att det säljer bättre. Det här är alltså Call Of Duty: Black Ops: Advanced Warfare: 2?

Medlem

Blev riktigt pepp Sen att 25% av trailern bara är tjaffs är en annan sak.

Medlem

Nej...nej.......nej

Medlem

Ett stort "Nja..." på mer framtidskrig... Har inte övertygat och kommer nog inte övertyga i fortsättningen heller.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Call of Duty-serien är död för mig. Less is more-konceptet som var så bra i äldre spelen fick mig fast. Nu är det femtielva saker som ska ställas in och minst lika många händelser samtidigt.

Möjligt att jag blivit för gammal för den här genren.

Medlem

Jag litar på att Treyarch gör ett bättre spel än Ghosts och AW.

Medlem

Jag tror Treyarch kan göra ett bra CoD, den enda utvecklaren vars CoD jag faktiskt gillat. Men hade hoppats på ww2 eller kalla kriget igen, inte mer framtiden.. :/


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

misshandlar en av mina favvo kassiker på detta sättet.
nä nu...

Inaktiv

Activision får skylla sig själva när de skjuter rakt ner mot foten om och om igen, konstigt om folk väljer att "prova" det först genom wäääärch först när man knappt vet om man vågar lägga ca 400-500+ kr för skräp..

Inaktiv

Call of Duty: Modern Warfare 3 fick bli mitt sista spel.

Medlem

Fick inget sug å köpa detta spel för fem öre.

Medlem

Ytterligare ett COD till med det där jävla hopp/studs, så jävla less är det. Hatar det. De den ända anledningen till att jag inte spelar COD: AW

Medlem

Nej tack.
Detta känns redan gammalt , har tröttnat på COD BF serien nu.
Nu är det dags för ett riktigt bra WW2 spel i lagom tempo.

Inaktiv

"How long can we take this technology" var exakt det jag tänkte när jag såg trailern. (re Q3 motorn)

Skribent

Om vi ignorerar att spelet ser skit ut, kan vi i alla fall enas om att det är så här man ska använda musik i actionspäckade spelfilmer. TACK FÖR MIG!

Fotnot: Har inte spelat COD sedan Black Ops II. Började ju bli sugen på det igen


signatur

I am the black wizards.

Medlem

När ska de fixa en ny grafikmotor?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Medlem

Varför.....varför kan man inte släppa framtidsköret och gå tillbaka till nutid eller området i närheten av nutid. Jag vill ha en arsenal med vapen jag kan relatera till, vill inte hoppa hög eller springa på väggar. De har tappat fullkomligt allt....gråter lite av att se detta.

Medlem

Sett filmen nu och den lilla hype som smög sig på med coop dog ganska fort när spelet förefaller vara pokemon-cod. Inte min grej.

*hype off*


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Om det ska vara framtid så ska det vara laser-gevär!

lägg nu ner detta tramset och gå tillbaka till ww2 (så länge sen att det börjar bli ovanligt igen) eller kalla kriget.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

När grafiken inte är allt:
"Modern games inspired by the ZX Spectrum"
https://youtu.be/YphNjecfh3w


signatur

autograph

12
Skriv svar