Lär dig döda allsköns monster i nya trailern för The Witcher 3

Robot
Lär dig döda allsköns monster i nya trailern för The Witcher 3
Medlem
Lär dig döda allsköns monster i nya trailern för The Witcher 3

2 veckor... 2 långa veckor... måste.... stå ut..


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Det ända som är kvar att visa nu är la en guide till hur man dödar slutbossen på snabbaste sätt...

Medlem

Jag kommer inte ha någon liv när Witcher 3 kommer.

Inte för att jag har det nu heller, bara... erm ännu mindre liv.

k3m
Medlem
Skrivet av Petrik:

Det ända som är kvar att visa nu är la en guide till hur man dödar slutbossen på snabbaste sätt...

Det verkar mycket, ja. Fast jag tror inte CDPR visat nå mycket alls. Jag tror Witcher 3 innehållet är så enormt, och att de endast visat en liten del av det. Fast för oss känns det som ett helt spel Det här släppet kommer att vara något utöver det vanliga Det är jag säker på.

Medlem

Detta spelet alltså... En av de största spelupplevelserna jag haft var Skyrim, blev helt uppslukad av den världen och friheten.

Inte många spel som lyckas trollbinda en så totalt men jag tror och hoppas att detta kan bli en av de få, ser så makalöst snyggt, kul, häftigt, etc, etc, ut. Hoppas, hoppas!

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Petrik:

Det ända som är kvar att visa nu är la en guide till hur man dödar slutbossen på snabbaste sätt...

Det verkar mycket, ja. Fast jag tror inte CDPR visat nå mycket alls. Jag tror Witcher 3 innehållet är så enormt, och att de endast visat en liten del av det. Fast för oss känns det som ett helt spel Det här släppet kommer att vara något utöver det vanliga Det är jag säker på.

du har alldeles säkert rätt
Dessutom känns det la lite extra frustrerande med alla filmer när man knappt kan sitta still av förväntan på släppet av spelet, dessa 2 veckor kan inte gå fort nog

Ambassadör
Xbox

Är det bara jag som inte kollar på alla de här filmerna? Sparar hellre det tills det att man själv spelar...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Är det bara jag som inte kollar på alla de här filmerna? Sparar hellre det tills det att man själv spelar...

Önskar jag hade samma självkontroll, vet att upplevelsen blir så mycket bättre ifall man skippar


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Är det bara jag som inte kollar på alla de här filmerna? Sparar hellre det tills det att man själv spelar...

Kollar inte heller. Försöker hålla mig borta från filmerna men all hype går inte att undvika. Rädd för att spelet kommer vara överhypat som det mesta som släppts senaste tiden.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Testpilot

Har kollat alla videos jag kunnat lägga vantarna på och kan lugnt säga att för mig kan det inte vara för mycket hype.

Det enda som skulle kunna förstöra är om det har buggar som gör det hela ospelbart.

Medlem

Jag spelar 2:an nu. Ett av de bästa RPG jag spelat. Jag har inte orkat ta mig igenom 1:an. Som jag nämnde i ett annat inlägg.
Jag är ganska uppslukat som det är. Jag har valt att inte titta på så många trailers/filmer av 3:an just för att spara så mycket som möjligt till release! OM jag hinner spela färdigt 2:an dvs.

Nu hörni. Nu får ni komma och hjälpa mig lite:

http://www.fz.se/forum/pc/the-witcher-3-ps4-eller-pc-358975/p...


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Mortaigne:

Är det bara jag som inte kollar på alla de här filmerna? Sparar hellre det tills det att man själv spelar...

Kollar inte heller. Försöker hålla mig borta från filmerna men all hype går inte att undvika. Rädd för att spelet kommer vara överhypat som det mesta som släppts senaste tiden.

Slutade kolla för länge sedan, bara smyg kollat lite då och då ;).

Sen är det nog som vanligt att det redan är överhypat för vissa med orealistiska förväntningar. För andra, speciellt för de som inte lirat tvåan kommer det kanske tom anses vara "omg goty all years bioware/bethesda=shit now". xD

Mina egna förhoppningar är "bara" att det fortfarande är ett grymt rpg lir, utan allt för mycket buggar. Ett spel man kan ha mycket skoj med, som har bibehållit eller rent av förbättrat nivån av kvaliten för story och karaktärer från tvåan. Vilket ändå då sätter rätt stora förhoppningar, med tanke på hur bra tvåan faktiskt var och hur mycket större scope 3:an nu fått.

Oavsett ska det bli intressant att få se slutresultatet. Var ändå rätt länge sedan man var så här intresserad av ett nytt spel.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Mortaigne:

Är det bara jag som inte kollar på alla de här filmerna? Sparar hellre det tills det att man själv spelar...

Slutade titta för några veckor sen eller nått, när gameplay videos började dugga tätt. Känner att jag sett tillräckligt nu - jag vill också spela!

1
Skriv svar