The Division försenas
Det blir inget stadskrigande i New York detta kalenderår.
#tom-clancys-the-division, #ubisoft, #massive-entertainment
Låter bara positivt. Mer utvecklingstid är inte nödvändigtvis per automatik till godo, men jag hoppas det är det i det här fallet.
Vad som är en intressant fråga däremot är om spelet kommer se lika bra ut vid lansering som det gör på det material vi har fått ta del av än så länge? Tänker mest på dess koppling till Watch Dogs (via Ubi som utgivare) och det senaste "heta ämnet" om misstänkt visuell nedgradering av Witcher 3.
Eller spelar det ens någon roll?
De handlar mer om kvalitén i spelet mer än att det är buggigt spel som AC unity eller BF4
Dom lär lägger till mer saker för oss spelare att kunna göra för att få ut så mycket valuta som möjligt av spelet. Finjustera upp spelet efter vad som dom tror att vi förväntar oss. Försenas vad är det andra gången nu...
Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.
De hade ju typ motorn klar förra året, så klart att det dröjer ett bra tag. Minst två år hade varit rimligt.
Känner själv att spelens kvalite kommer ut för sent för att det ska vara imponerande nu för tiden. Någon som håller med mig om detta? om detta släpptes 2014 och va klart då, så hade det varit ett väldigt imponerande spel. 2016 dock.. hmm tvek på den
Håller med lite om det. Innan dess kommer det nog ut något liknande. De borde inte ha pratat om spelet alls så långt i förväg. Dumt och onödigt eftersom spelet redan får ett dåligt rykte innan det ens har kommit ut.
Känner själv att spelens kvalite kommer ut för sent för att det ska vara imponerande nu för tiden. Någon som håller med mig om detta? om detta släpptes 2014 och va klart då, så hade det varit ett väldigt imponerande spel. 2016 dock.. hmm tvek på den
Jag tror det ligger mest i att speltillverkare visar upp spelen typ 2 år före release vilket gör att man hinner sitta och sukta efter spelet under väldigt lång tid och intresset hinner svalna.
Man borde egentligen presentera ett spel tidigast på E3 om man tänkt släppa det till hösten.
sen tror jag absolut The Division lär vara imponerande även under första kvartalet 2016!
Gotta nerf those graphix. Heh. Massive Entertainment är solida dock, men det är rätt trist att spel visas upp 2 år eller mer innan det släpps, det handlar inte så mycket om att vänta, utan att veta om att när ett spel visas så tar det ändå 2 år för det att komma, så det blir rätt ointressant. Det är en av anledningarna varför jag inte bryr mig att titta på mässor eller läsa FZ:as eftersnack om olika mässor.
Jag väntar hellre längre och (förhoppningsvis) får en näst intill buggfri upplevelse. Man kan ju hoppas på att Ubisoft har lärt sig en läxa med Unity släppet...
Hate to hand it to you, men det kommer nog aldrig hända i något spel av dessa storlekarna, däremot kan jag med rätt stor sannolikhet säga att det är inte pga buggar spel blir försenade och framskjutna så här långt fram.
Jag vet inte jag, jag tycker fortfarande spelet ser enormt stämningsfullt ut. Vi får väl se, men Massive känns för egen del som ett företag som premierar kvalitet.
Men det är klart, ju mer Ubisoft kladdar, ju oroligare blir man.
Precis. Jag har enormt förtoende för Massive men jag gillar inte att de köptes av Ubisoft. Kan inte leda till något bra.
Men jag vill ändå se GC3! tvåan slutade ju i en cliffhanger!
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Jag väntar hellre längre och (förhoppningsvis) får en näst intill buggfri upplevelse. Man kan ju hoppas på att Ubisoft har lärt sig en läxa med Unity släppet...
Hate to hand it to you, men det kommer nog aldrig hända i något spel av dessa storlekarna, däremot kan jag med rätt stor sannolikhet säga att det är inte pga buggar spel blir försenade och framskjutna så här långt fram.
Nej nej men oavsett varför dom försenar det så känns det ju ändå mer vettigt att skjuta fram det o polera än att skita i det o släppa det ändå. Eller?