Vi har ett datum för Rainbow Six: Siege!

Robot
Medlem
Vi har ett datum för Rainbow Six: Siege!

Kanske.


signatur

autograph

Medlem

Tråkig trailer

Medlem

Hopppas det blir bra...

Glöm inte att INTE Pre-ordra!

Medlem

Jag hoppas på detta!

Ett nytt Rainbows six spel är vad som behövs i denna CoD och BF tid.... Samma skit varje gång.

Älskade Ravenshield när det begav sig för typ 10 år sen? Älskade det som fan.

Hoppas hoppas detta blir bra och inget "casual" spel!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det finns ju inga terrorister is Siege. Det är ju enbart CT vs. CT, iallafall i betan.

Medlem
Skrivet av GREY-task:

Hopppas det blir bra...

Glöm inte att INTE Pre-ordra!

Jag har förbokat enbart för att få tillgång till betan. Den kommer att avgöra ifall förbokningen får står kvar eller tas bort.

Medlem

Btww nån som fått betan att fungera i windows10?

Kan nog tänka mig detta, fast primärt för multiplayer.

Första rainbow sex nötte man i lokalt lan hur mycket som helst:D

Uppdate

Oops trodde det handlade om ghost recon phantom:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Nej, NI har ett datum ett par dagar efter resten av oss.

Jag testade alphan och blev grymt besviken; inte på grafiken, den var ju inte färdig, men hur folk spelade det. Ett team campar, och det andra teamet skjuter genom väggar tills alla är borta, match efter match.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag hoppas på detta!

Ett nytt Rainbows six spel är vad som behövs i denna CoD och BF tid.... Samma skit varje gång.

Älskade Ravenshield när det begav sig för typ 10 år sen? Älskade det som fan.

Hoppas hoppas detta blir bra och inget "casual" spel!

Det spelas ännu i dessa dagar.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag hoppas på detta!

Ett nytt Rainbows six spel är vad som behövs i denna CoD och BF tid.... Samma skit varje gång.

Älskade Ravenshield när det begav sig för typ 10 år sen? Älskade det som fan.

Hoppas hoppas detta blir bra och inget "casual" spel!

Älskade också Raven shield... men ledsen att göra dig besviken. Det här är EXAKT som cod/BF.. kolla lite gameplay och förtittar.
Visst.. det har taktik, men mycket utav det är ADHD cod gameplay.

En remake på Raven shield till PS4... mmmmmmmmmm


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Säger de fortfarande inget om singleplayer? Bryr mig inte två sekunder om ännu ett jävla multiplayerfps.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Failbow Six, ge mig coop-campaign eller dra. Ubisoft kan inte hantera sitt eget IP ju.

Först så säger dom att det BARA skall vara campaign och den skall vara ett jävla aber av QT-events, som ett avsnitt av 24, sedan kommer dom tillbaka och då är det INGEN campaign alls, utan bara massa poliser som skjuter med xboxkontroller, wtf?

Detta spelet kommer ju dra serien till ytterligare en reboot, om 8 år.

Ge mig IPt så skall jag hjälpa till att förklara vad som behövs.

Skrivet av walter_iego:

Jag testade alphan och blev grymt besviken; inte på grafiken, den var ju inte färdig, men hur folk spelade det. Ett team campar, och det andra teamet skjuter genom väggar tills alla är borta, match efter match.

Väntat. Men du förväntade dig väl typ det efter att ha sett trailers?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag hoppas på detta!

Ett nytt Rainbows six spel är vad som behövs i denna CoD och BF tid.... Samma skit varje gång.

Älskade Ravenshield när det begav sig för typ 10 år sen? Älskade det som fan.

Hoppas hoppas detta blir bra och inget "casual" spel!

Jag är rädd att du kommer bli väldigt besviken. Jag hade samma inställning som dig, och mina drömmar krossades när jag fick tillgång till alphan...
Det var casual-skit. Det är inget nytt ravenshield vi har att se framemot. Tyvärr.

Medlem

dåligt spel, nej tack så mycket som ej är bra med detta....desvärre:/


signatur

Spela spel är kul ibland.

dmn
Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Remus:

Jag hoppas på detta!

Ett nytt Rainbows six spel är vad som behövs i denna CoD och BF tid.... Samma skit varje gång.

Älskade Ravenshield när det begav sig för typ 10 år sen? Älskade det som fan.

Hoppas hoppas detta blir bra och inget "casual" spel!

Det spelas ännu i dessa dagar.

Finns folk som spelar all möjlig gammal skit än i dag, så det säger ingenting.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Remus:

Jag hoppas på detta!

Ett nytt Rainbows six spel är vad som behövs i denna CoD och BF tid.... Samma skit varje gång.

Älskade Ravenshield när det begav sig för typ 10 år sen? Älskade det som fan.

Hoppas hoppas detta blir bra och inget "casual" spel!

Det spelas ännu i dessa dagar.

Finns folk som spelar all möjlig gammal skit än i dag, så det säger ingenting.

Det var en upplysning om att man kan fortfarande bonga in spelet och köra ett par rundor multiplayer om man känner för det. Fanns inget annat syfte, så slappna av.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Det va på tiden , äntligen ett riktigt spel att längta till.

Medlem

Förstår inte varför folk gnäller på en alpha version, har spelat det och så besviken blev jag inte. Var riktigt kul.
Sen har nån varit inne på deras Community, dom jobbar verkligen på att fixa saker o kommunicerar med sina spelare....jag tror på det här.
Känns som gamla goda tiden när bara CS fanns och man körde en hostage bana.....ser framemot betan

Medlem

Några har redan skrivet men skriver en gång till för att överväldiga. FÖRHANDSBOKA INTE!

Medlem
Skrivet av vvkurs:
Skrivet av Remus:

Jag hoppas på detta!

Ett nytt Rainbows six spel är vad som behövs i denna CoD och BF tid.... Samma skit varje gång.

Älskade Ravenshield när det begav sig för typ 10 år sen? Älskade det som fan.

Hoppas hoppas detta blir bra och inget "casual" spel!

Jag är rädd att du kommer bli väldigt besviken. Jag hade samma inställning som dig, och mina drömmar krossades när jag fick tillgång till alphan...
Det var casual-skit. Det är inget nytt ravenshield vi har att se framemot. Tyvärr.

Skrivet av bent toe:
Skrivet av Remus:

Jag hoppas på detta!

Ett nytt Rainbows six spel är vad som behövs i denna CoD och BF tid.... Samma skit varje gång.

Älskade Ravenshield när det begav sig för typ 10 år sen? Älskade det som fan.

Hoppas hoppas detta blir bra och inget "casual" spel!

Älskade också Raven shield... men ledsen att göra dig besviken. Det här är EXAKT som cod/BF.. kolla lite gameplay och förtittar.
Visst.. det har taktik, men mycket utav det är ADHD cod gameplay.

En remake på Raven shield till PS4... mmmmmmmmmm

NOOOOOOoOOoOoOoOOOOOooooo!!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av spel_15:

Några har redan skrivet men skriver en gång till för att överväldiga. FÖRHANDSBOKA INTE!


signatur

God is dead

Medlem

Så länge insatsstyrka känslan och samarbetet finns kvar på både MP o SP så köper jag, gillade Rainbow Six vegas


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av GREY-task:

Hopppas det blir bra...

Glöm inte att INTE Pre-ordra!

Jag förbokar om jag vill - är det ett spel jag kommer gilla förbokar jag det. Varför inte, om jag kommer köpa det oavsett?

Sluta agera som att förbokningar är något dumt eller illa - om man förhandsbokar ett spel man sedan inte gillar (pga. kvalitet eller bara gameplay) är det ens eget fel.

Medlem

blir dessvärre inget köp - spelade betan, och det är för lite innehåll helt enkelt. anfalla/försvara ngt är inte tillräckligt kul.

Medlem
Skrivet av Jelen:
Skrivet av GREY-task:

Hopppas det blir bra...

Glöm inte att INTE Pre-ordra!

Jag förbokar om jag vill - är det ett spel jag kommer gilla förbokar jag det. Varför inte, om jag kommer köpa det oavsett?

Sluta agera som att förbokningar är något dumt eller illa - om man förhandsbokar ett spel man sedan inte gillar (pga. kvalitet eller bara gameplay) är det ens eget fel.

Jag tror bara att du överreagerar, talar utefter egoism. Att DU tycker om spelet och JAG inte tycker om spelet är individuellt. Men att majoriteten av spelarna inte tycker om spelet visar brist på spelets kvalitet. Att just du går och förhandsbokar ett spel drabbar andra oxå, andra som söker överväldigande kvalité hos spel. Grejen är så här, Spelföretag har ett tidsschema att följa och det är ganska viktigt för dom, pga stor konkurrens bla. Så om nu ett spelbransch inte hinner med förspikad tid, då gör dom förhastad arbete på "spel-kanterna" och släpper ut det som en färdig produkt. Vilket det inte är, och et vet man inte förrän man testat spelet.

Sedan tar dom fort upp nästa projekt/spel och börjar arbeta på det. Här blir det intressant. - Varför väljer de att påbörja ett nytt projekt, när projekt 1 inte är klart att använda? Jo, det är för att pengar är en prioritering framför nöjda konsumenter. Vad får dom pengar ifrån? jo, vi ger dom pengar, i FÖRTID. Vilket innebär att dom tjänat in minimum budget på bara FÖRHANDSBOKNINGAR. Det är då de skippar att avrunda spelet. Och fortsätter på nästa spel. Så med andra ord dom försöker inte ens att gynna deras kunder. Varför skulle dom göra det då när de fått vad de var ut efter.
Det är då upp till oss att visar att vi bryr oss om hur spelet är uppbyggd. Och när vi ser produkten färdigställd det bara då vi betalar för det. Lår dom ta den tid dom behöver för att tillverka ett bra spel. När dom gjort det betalar vi gärna.

Tänkt på det lite djupare vännen

1
Skriv svar