Helgdiskussion - Vilket storspel ser du fram emot nu?

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

Camelot Unchained och Warhammer 40k Eternal Crusade

Camelot är långt ifrån färdigt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Umm hallå!? Mount & Blade 2?

Medlem

Tomb raider


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Medlem

Cossacks 3 och Mount & Blade Bannerlord är mina två stora just nu!

Medlem
Skrivet av coolhwip:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av coolhwip:

Path of Exile: The Awakening

Undrar fortfarande hur denna enorma (gratis)expansion totalt flugit under radarn hos FZ?!

Sitter och lirar closed betan, det är Path of Exile 2.0. Otroligt många changes, särskilt blir det mycket mer intuitivt för nya spelare, samt en ny act med nio nya bossar. Tänk Reaper of Souls till D3, fast säkerligen ungefär fem gånger så mycket mer content och changes, helt gratis.

Grinding Gear Games borde få mer uppmärksamhet tack vare deras community management, rättvisa F2P-modell och hur mycket de uppdaterar spelet. Förra året släppte de även två mindre expansioner till PoE (Sacrifice of the Vaal och Forsaken Masters).

När jag testade PoE kändes det stelt och tråkigt...är det så fortfarande? Detta var ganska tidigt efter det släpptes.

Jämför du combat med D3 kan det kännas stelt, ja. Men det har skett många improvements sedan det släpptes. I expansionen uppdaterar de nätkoden och inför ett nytt alternativ för sync, vilket eliminerar desyncs helt, som har varit PoE's stora akilleshäl. Jag rekommenderar att du testar när The Awakening släpps senare i sommar och ger det en ny chans

Will do

Inaktiv

Guild Wars 2: Heart of Thorns
Hearts of Iron 4
Might & Magic: Heroes 7 (Den serien förtjänar alltid en ärlig chans)

Bubblare: Xenoblade Chronicles X på WiiU

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av SID 6.7:

Väntar på ett bra rollspel, hoppas på ett 2015 släpp för Fallout 4.

Witcher 3, Pillars of Eternity och Torment: Tides of Numenera. 2015 kan gå till historien som det bästa RPG-året på mycket länge.

Inte i min bok tyvärr, Witcher går bort eftersom man inte kan skapa sin egen karaktär vilket jag kräver av ett rollspel. Pillars och Numenera går bort då jag inte kan leva mig in i isometriska rollspel.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Batman: Arkham Knight är nästa spel efter The Witcher 3 som jag kommer köpa. Sen så ser jag framemot Sword Coast Legends.

Medlem

Tänkte att vi äntligen slapp witcher men sen läste jag första meningen...

Ser fram emot SC2-Void och MGS5

Medlem

Hearts of Iron 4 är det enda jag har gått och väntat på sen det utannonserades Januari 2014

Medlem

Det har redan släppts en del stora titlar för mig, Pillars, Bloodborne, Elite och Project CARS (även fast sistnämnda var en besvikelse).

Men jag tror ändå att nej, årets största spel har inte släppts än, det är förmodligen Metal Gear Solid 5 som kommer bli årets största spel för mig.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Mackandal:

Är inte ett stort fan av Star Wars, men ser verkligen fram emot Battlefront.

http://www.eastarwars.com/

Medlem

De två sista avsnitten till Life Is Strange ser jag verkligen fram emot. Även Trine 3 är givet.

Medlem

Star Wars Battlefront!

Medlem

vi behöver ett nytt elder scrolls

jkw
Medlem

För min del finns det tre titlar kvar:
* Mad Max
* Star Wars: Battlefront
* Just Cause 3

PlayStation 4 såklart.

Medlem

Nästa version av assasins creed.
Nästa version av battlefield.
Nästa version av COD.
Osv osv

Nä, ge mig Fallout 4! Men jag måste säga att Witcher 3 är ett förjävla bra sätt att slå ihjäl tiden tills något sägs om nästa fallout

Medlem

Hearts of Iron 4 och The Guild 3!!!

Medlem

tyvärr är det för mig bara två givna köp kvar i år;
Star Wars: Battlefront och Mad Max.

nr 1 på väntlistan är annars The Division Q1 2016.

Medlem

Vet inte ens om det kommer att bli en 3:a men Battlefield: Bad Company 3 är högst på min lista. Sen att EA förstör konceptet såsom de gjorde med BF3 och BF4 är en annan sak.

Medlem

The Division är det som lockar mest, men först måste jag hitta tid att klara GTA V och The Witcher 3.

Medlem

The Division är det som lockar mest, men först måste jag hitta tid att klara GTA V och The Witcher 3.

Medlem
Medlem

Årets största släpp är i sommar.

Batman: Arkham Knight återkommer med Rocksteady bakom rodret.

Det ska tydligen bli deras sista, vilket och betyder att de lär ösa all kärlek och kodande över det.

Varje spel i serien som de utvecklat (Asylum och Arkham City) har varit riktigt bra spel.

Kulminationen i Arkham Knight hoppas och tror jag bli ett av årets bästa spel, och med deras trackrecord så hoppas jag på GOTY.


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Medlem

MGS5 Såklart och sedan The Division.

Skriv svar