Se 30 minuter gameplay från Guild Wars 2: Heart of Thorns

Robot
Medlem
Se 30 minuter gameplay från Guild Wars 2: Heart of Thorns

ser fram emot detta, inte spelat gw2 på nåra månader nu men känns som det blir en hel del nya timmar i framtiden


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Hoppades på beta nyckel men gick lottlös....

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Hoppades på beta nyckel men gick lottlös....

Jo, man grindade drytop och silverwastes rejält när det fanns möjlighet till beta drop.. men icke. Och så var det folk som bara spenderade en timme där och hade tur.

Medlem

Gw2 har ju inget som lockar, instancerad pvp där man får allt pvp gear i starten(visst inte så bra men ändå) Ingen world pvp. Jag gillade det som fan men att bara göra instancerad pvp och inte kunna göra annat änn att questa i världen fick mig att tröttna. Nu är det förvisso ett bra tagsedan jag lirade så det kanske har kommit nyheter som gjort detta bättre?

Medlem

Jag gillade hela tanken bakom pvpn, att alla hade någorlunda lika förutsättningar osv där utmaningen var att klura ut bra builds dock hade alla timmar i WoWs pvp förpestat mitt sinne och det kändes som man gick igenom samma loop i detta och man hade redan upplevt "den" biten så att säga dock är det ett bra spel och har full förståelse för alla som spelar det.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Cyberz:

Hoppades på beta nyckel men gick lottlös....

Jo, man grindade drytop och silverwastes rejält när det fanns möjlighet till beta drop.. men icke. Och så var det folk som bara spenderade en timme där och hade tur.

ja mitt ex fick en nyckel efter typ 10minuter.. jag grindade i 5 dagar innan jag fick min... jaja.. betan är/var väldigt begränsad.. en liten smakbit..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Dom kommer köra keydrop events på reddit för alla som undrar

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Cyberz:

Hoppades på beta nyckel men gick lottlös....

Jo, man grindade drytop och silverwastes rejält när det fanns möjlighet till beta drop.. men icke. Och så var det folk som bara spenderade en timme där och hade tur.

ja mitt ex fick en nyckel efter typ 10minuter.. jag grindade i 5 dagar innan jag fick min... jaja.. betan är/var väldigt begränsad.. en liten smakbit..

Därför det blev ett ex ?

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av toast:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Cyberz:

Hoppades på beta nyckel men gick lottlös....

Jo, man grindade drytop och silverwastes rejält när det fanns möjlighet till beta drop.. men icke. Och så var det folk som bara spenderade en timme där och hade tur.

ja mitt ex fick en nyckel efter typ 10minuter.. jag grindade i 5 dagar innan jag fick min... jaja.. betan är/var väldigt begränsad.. en liten smakbit..

Därför det blev ett ex ?

Näe jag kom på henne med att skicka nakenbilder & sexchatta med en 25årig.. lite tråkigt slut på 12år tillsammans och vi har en dotter på 6år oxå.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar