Bruce Campbell är soldat i Call of Duty: Advanced Warfare

Robot
Medlem
Bruce Campbell är soldat i Call of Duty: Advanced Warfare

Groovy

Medlem

Klaatu Barada Nikto.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Did he bring his BOOM stick?

Medlem

Funkar för mig!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Haha, vilken nostalgitrip jag fick, måste se filmen igen

Ash: Maybe. Just maybe my boys can protect the book. Yeah, and maybe I'm a Chinese jet pilot.

Medlem

Brisco County Jr! Eller Sam Axe om man vill. En favorit på TV.

evil dead filmerna är bland dom bästa som gjorts, och han passade väldigt bra i den rollen.. men tror inte jag har sett han i ngn annan film

Inaktiv

Jag måste säga att utvecklarna vet sin grej. Det är ingen tvekan om saken. Dock har jag inte spelat någon Call of Duty-spel sedan fyran.

Skrivet av nhagyavi:

Jag måste säga att utvecklarna vet sin grej. Det är ingen tvekan om saken. Dock har jag inte spelat någon Call of Duty-spel sedan fyran.

Du har varit en mycket smart grabb.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av nhagyavi:

Jag måste säga att utvecklarna vet sin grej. Det är ingen tvekan om saken. Dock har jag inte spelat någon Call of Duty-spel sedan fyran.

Du har varit en mycket smart grabb.

Mjo, men jag har nu lagt till alla de senaste Call of Duty-spelen sedan fyran, till min önskelista på Steam. Om utvecklarna får för sig att sälja något Call of Duty-spel från min önskelista för under 200 SEK (vilket kommer typ aldrig hända), så kommer jag nog köpa titlarna med nedsatt pris. Jag tokälskar ju kampanjen i de tidigare spelen. Multiplayer-delen är jag totalt ointresserad av.

Medlem
Skrivet av humancentipede:

evil dead filmerna är bland dom bästa som gjorts, och han passade väldigt bra i den rollen.. men tror inte jag har sett han i ngn annan film

Ett tips till dig då: Bubba Hot-ep
Tokskön film.

Medlem
Medlem

Hail to the king, baby!

Medlem
Skrivet av Nocturnal77:

Klaatu Barada Nikto.

Fast Ash säger ju istället 'Klatoo Verata Nect*host**host*' och misslyckas

Medlem

Kan någon bekräfta att han säger "swallow this" när han pangar med hagelbrakaren så köper jag absolut spelet!

Medlem

yo she-bitch, lets go!

1
Skriv svar