Bruce Campbell är soldat i Call of Duty: Advanced Warfare

Robot
Medlem
Bruce Campbell är soldat i Call of Duty: Advanced Warfare

Groovy

Medlem

Klaatu Barada Nikto.

signatur

Lead 3D Artist, Sweden
+ Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24GB + NVLink, 191GB ECC RAM
+ HP Zbook Fury 16 G11 Workstation, i9-14900HX, RTX 5000 16GB Ada-Gen, 128GB RAM

Medlem

Did he bring his BOOM stick?

Medlem

Funkar för mig!!!

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >

Medlem

Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Haha, vilken nostalgitrip jag fick, måste se filmen igen

Ash: Maybe. Just maybe my boys can protect the book. Yeah, and maybe I'm a Chinese jet pilot.

signatur

Riktig data lagras i .pgdata, inte i hjärtat.

Medlem

Brisco County Jr! Eller Sam Axe om man vill. En favorit på TV.

evil dead filmerna är bland dom bästa som gjorts, och han passade väldigt bra i den rollen.. men tror inte jag har sett han i ngn annan film

Inaktiv

Jag måste säga att utvecklarna vet sin grej. Det är ingen tvekan om saken. Dock har jag inte spelat någon Call of Duty-spel sedan fyran.

Skrivet av nhagyavi:

Jag måste säga att utvecklarna vet sin grej. Det är ingen tvekan om saken. Dock har jag inte spelat någon Call of Duty-spel sedan fyran.

Du har varit en mycket smart grabb.

signatur
Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av nhagyavi:

Du har varit en mycket smart grabb.

Mjo, men jag har nu lagt till alla de senaste Call of Duty-spelen sedan fyran, till min önskelista på Steam. Om utvecklarna får för sig att sälja något Call of Duty-spel från min önskelista för under 200 SEK (vilket kommer typ aldrig hända), så kommer jag nog köpa titlarna med nedsatt pris. Jag tokälskar ju kampanjen i de tidigare spelen. Multiplayer-delen är jag totalt ointresserad av.

Medlem
Skrivet av humancentipede:

evil dead filmerna är bland dom bästa som gjorts, och han passade väldigt bra i den rollen.. men tror inte jag har sett han i ngn annan film

Ett tips till dig då: Bubba Hot-ep
Tokskön film.

Medlem
Medlem

Hail to the king, baby!

Medlem
Skrivet av Nocturnal77:

Klaatu Barada Nikto.

Fast Ash säger ju istället 'Klatoo Verata Nect*host**host*' och misslyckas

Medlem

Kan någon bekräfta att han säger "swallow this" när han pangar med hagelbrakaren så köper jag absolut spelet!

Medlem

yo she-bitch, lets go!

1
Skriv svar