Inaktiv
Skriv av dig!

Jag lånar tråden från eve-forumet. Skriv av vad du har gjort i war

Själv installerade jag war idag, skapade en ironbreaker med namnet " farbrormelker".
Har i stort sett questat hela dagen. Har äntligen gjort färdigt alla "scout quest" i ekrund och mount bloodhorn. Har lyckats komma upp i lvl 6:up:

Medlem

Jag höll på att göra en hel del quests men kom till insikt med att alla går ut på exakt samma sak: Gå dit, döda si och så många av den fienden, kom tillbaks och få ett identiskt uppdrag. Jag lade därför av och bosatte mig i en Warcamp där jag skiftade mellan att göra scenario efter scenario samt gå med i några warbands och deltaga i några misslyckade keepsieges.

Jag ökade med två levels och tre RRs. Detta var dock i förrgår, vilket var senast jag spelade.

Medlem

Jahaja, själv så har jag fryst kontot (inte just idag dock) i väntan på att mythic ska fixa buggarna som funnits sen release och balansera klasserna lite mer. Blir nog så att man testar en månad till sen när nästa patch kommit, eller patchen efter den.

Medlem

Min ironbreaker som heter Multiapa blev dödad av en Choppa igår:(

Medlem

Gött med en liknande tråd faktiskt. Har precis börjat spela WAR igen efter att ha slutat ett par månader efter release. Håller på att kötta upp en setgrupp med gamla gillet på Karak-Azgal / Destruction. Hoppas på lite skön 6vs6 action när vi levlat färdigt. Även om det kanske fortfarande finns en del att fila på (spelar Marauder själv t.ex. ) så känns spelet en hel del bättre än det gjorde vid release. Finns det för övrigt några likasinnade Destruction/Order-guilds på Azgal som kan tänka sig en allians/anordnade 6vs6? Med "likasinnade" tänker jag på DAoC 8vs8-stilen med lite roaming och schyssta fighter utan addande.

Medlem

[ia=12950]

"Farbror Melker, varför dör du alltid i zergen med kläderna på?"

Inaktiv
Skrivet av dr00l:

[ia=12950]

"Farbror Melker, varför dör du alltid i zergen med kläderna på?"

HAHAHAHA!! Underbart!!
För det första, när var bilden tagen? För det andra, ja, jag brukar oftast vara den mest offensiva av alla i strid. Jag springer in, sedan märker jag att ingen följer efter, och då ser jag min hp rinna iväg som tusan.:P

Vad heter du i war?

Medlem

Bilden är tagen kanske 1 timme efter jag läst och postat i den här tråden. ^^ I just detta fallet stod du halv-afk på stranden nedanför Festenplatz när vi råkade ha vägarna förbi med våran grupp. Heter Uhate.

Inaktiv
Skrivet av dr00l:

Bilden är tagen kanske 1 timme efter jag läst och postat i den här tråden. ^^ I just detta fallet stod du halv-afk på stranden nedanför Festenplatz när vi råkade ha vägarna förbi med våran grupp. Heter Uhate.

Aha
Det var därför jag var i warcamp när jag kom tillbaks:D

Medlem

ah, saknar t1 rvr lite då och då. Får ta och göra en ny char

Inaktiv

- splitta all AoE-dmg o AoE-healing i hälften
- gör sköld användbar i RvR igen
- fixa den förbannade server laggen

så känner jag just nu.. för övrigt kör jag jävligt casual lvling i väntan på att T4 ska bli bättre. har 32 chosen, 26 black orc, 23 choppa och 17 squig herder..

SH är klart roligast nu pga. server lag vilket för melee är oumbärligt.

Medlem

PoS och RoF stackar inte längre så aoe dmg har minskat, server laggen har blivit lite bättre men den kan bli mycket mycket bättre, spelar inte melee så skölden har jag inte en aning om.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Ja, igår gjorde jag mitt första "keep siege", mycket spännande, och vi lyckades faktiskt ta slottet :D.
Har kommit upp till lvl 13 och det får lite segare nu:P

Medlem

Det var förmodligen den siegen jag hällde olja på Farbrormelker och inkasserade 2k exp eller dyl. Kanske skulle göra en följetång på dessa. HEHE.

Inaktiv
Skrivet av dr00l:

Det var förmodligen den siegen jag hällde olja på Farbrormelker och inkasserade 2k exp eller dyl. Kanske skulle göra en följetång på dessa. HEHE.

'

FEGA USLING! Hälla olja på vettigt folk...VET HUT!:P
Jaja, vi tog slottet

Medlem

Äntligen fick destro attackera Altdorf på karak azgal, det var första gången på typ en månad eller nåt. Vi lyckades dock inte klara första PQt i vår instance så det failade:D

Inaktiv

Har kommit upp i lvl 15, yay! Upptäckte för första gången på allvar hur bra pq's e

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Äntligen fick destro attackera Altdorf på karak azgal, det var första gången på typ en månad eller nåt. Vi lyckades dock inte klara första PQt i vår instance så det failade:D

Sen BW's blev nerfade har destruction raidat Altdorf nästan varje dag nu på Eltharion. Helt sjukt.

Tycker det är alldeles för lätt att komma fram till en siege. Hade varit roligare om man fick kämpa ett par dagar och att det krävdes mer än att man bara förstörde 2 fort (och vilka löjliga fort, tar ju max 5 min att ta sig in och döda bosse). Sen när man väl är i staden så grindar man ett jävla PQ. Känns så sjukt oengagerande plus att det inte ger ett piss eftersom allt resettas efter 2h. Det ska kännas att få staden invaderad.

Medlem

Det är tvärtom på azgal, IC raid nästan varje dag dessutom kraschar zonerna när det är för många WBs i dem så alla kan inte vara med

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Det är tvärtom på azgal, IC raid nästan varje dag dessutom kraschar zonerna när det är för många WBs i dem så alla kan inte vara med

Okej. Här laggar det bara som fan, konstant. Krasher har vi klarat oss utan ett tag nu. Men nåt fel på nätkoden är det ju, rikskassa programmerare :/

Inaktiv

Härligt att order är på offensiven mot destro :D, själv pvp;ar jag inte så mycket nu. Jag försöker snabbt komma upp i levlar. Nu är min char lvl 16. Igår gick jag upp mot barakk varr och tog några quest, hann inte göra något dock

Medlem
Inaktiv

Kom hem från landet idag, och började köra en witch hunter, roliga, men dem tar stryk väldigt lätt, och enligt mig borde dem ha medium istället för light armor. Men men, jag är ju van vid min stryktåliga ironbreaker.
Dem ser ju iallafall coola ut

Medlem

Tog ett keep i t4 med en galen mängd order mot 2-3 försvarande destro wb Jag kom pan fantastiska 126:e plats!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Yay, snart är jag 40 bara en level kvar:p
V1ctory kör du på azgal?

Medlem

Bara en black orc i rank 13 på azgal, min main är på eltharion.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Testade squig herder på norn igår, ganska roliga, men förstår inte riktigt hur dem gör damage?

Medlem
Skrivet av Lusen:

Testade squig herder på norn igår, ganska roliga, men förstår inte riktigt hur dem gör damage?

Med båge?:p

Inaktiv
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av Lusen:

Testade squig herder på norn igår, ganska roliga, men förstår inte riktigt hur dem gör damage?

Med båge?:p

Ät lök

Inaktiv

Nej, men ärligt, tack för svaret
Började på en wh istället, jävligt coola, men dem borde ha medium enligt mig..

Skriv svar