Nu går det att anmäla sig till betan av The Division

Robot
Nu går det att anmäla sig till betan av The Division
Medlem
Nu går det att anmäla sig till betan av The Division

Undrar när webhallen får tillgång till beta nycklarna då


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Borde gå att förbestalla via steam snart med då förhoppningsvis.
Slippa bestall via uplay.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Aha, har inte uplay så då får det vara.

Medlem

"PRE-ORDER FOR GUARANTEED ACCESS" Hahahahaha, nä du....den går vi inte på.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Roligt att om man vill garanteras beta access så måste man förhandsboka spelet via UPLAY.

Antar att det kommer upp andra alternativ för folk i USA men när jag surfa in på thedivisiongame.com/buy så fanns bara Uplay som enda val av retailer för XB1, PS4 eller PC.

Medlem

Har förbokat collectors edition via webhallen. Får väl se om man får en garanterad nyckel där ifrån annars får man väl vänta :/

Medlem

FÖRBOKA INTE!!! Att folk inte kan förstå detta! Det är ingen riktig Beta ni får tillträde till. Mer ett stresstest för servrarna.

Medlem

Är det verkligen rätt att kalla spelet för MMO? JackFrags gjorde en video här om dagen där han berättade om sin testrunda med spelet under E3. Tydligen är det single player eller coop som gäller i hela spelet, men riktig multiplayer online i form av PvP i en separat instans som man uttryckligen klättrar in i.

Medlem
Skrivet av Kajlie:

Har förbokat collectors edition via webhallen. Får väl se om man får en garanterad nyckel där ifrån annars får man väl vänta :/

Varför förbokar du?! Nu blir jag arg!!

Medlem
Skrivet av Ishow:
Skrivet av Kajlie:

Har förbokat collectors edition via webhallen. Får väl se om man får en garanterad nyckel där ifrån annars får man väl vänta :/

Varför förbokar du?! Nu blir jag arg!!

Kanske för att collectors editions brukar vara i begränsat antal och han vill ha just collectors?

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

FÖRBOKA INTE!!! Att folk inte kan förstå detta! Det är ingen riktig Beta ni får tillträde till. Mer ett stresstest för servrarna.

Mer ett sätt att lura folk till att förboka spelet. Att släppa en beta idag är bara ett marknadsföringsknep. De visar 1-2 banor av 6-8 banor (denna information är oftast en hemlighet innan release), oftast de banor som utvecklarna anser är bäst, de låser de spellägen som suger mest.

Det är inget annat än ett demo som de använder för att vilseleda folk till att köpa skiten. Men att använda ordet beta får folk att känna sig märkvärdig, som att de är en del av utvecklingen. Men sen när spelet väl släpps så kryllar det av buggar som inte fanns i betan, servrarna står inte pall trots "intensiv betatestning".

Fall inte för denna fälla. Vill ni verkligen testa spelet innan så visst, förboka t.ex. hos Webhallen och avboka det under betatestningen. Men låter ni förbokningen ligga kvar i tron om att fullversionen kommer vara bättre än betan så kommer ni bara bli besviken.

Det är heller inte ovanligt att betaversioner av denna sort är mer optimerad än vad fullversionen är. Man plockar ut vissa segment tidigt i utvecklingen och sedan så finpoleras koden för betaversionen vid sidan av spelet. Det är därför som vissa betatest har en build som kan vara flera månader gammal bara några veckor innan release. Skulle det vara buggar i betan så finns det även utrymme för utvecklaren att säga att det är en gammal build och det där kommer inte finnas i slutprodukten.

Medlem
Skrivet av Ishow:
Skrivet av Kajlie:

Har förbokat collectors edition via webhallen. Får väl se om man får en garanterad nyckel där ifrån annars får man väl vänta :/

Varför förbokar du?! Nu blir jag arg!!

För jag vill.

Medlem
Skrivet av NympH:

"PRE-ORDER FOR GUARANTEED ACCESS" Hahahahaha, nä du....den går vi inte på.

Kanske inte "vi". Men en stor skara andra gör, sorgligt nog.

Medlem

Någon spenderar massa pengar på en skyrim källare: "Han får väl göra vad han vill med pengarna"

Någon förhandsbokar ett spel de ser fram emot: "Gör det inte! De är bara luringar som vill åt dina surt förvärvade pengar"

Själv förhandsbokar jag inte spel, köper det mesta via psn har sällan behov att spela något dag ett.

Dock förstår jag varför många ogillar det, men förstår inte varför andra inte får göra vad de vill med sina pengar.

Medlem

Om ni tror ni kan stoppa världen från att förboka.. lycka till! Låt folk gör vad dom... Tror inte dom förbokar spelet i första hand för att få beta access xD Betan är ett plus ja.. för att få sätta tänderna i nått innan release


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Kan inte ni som förhandsbokar spel bara sluta spela öht tack?
Ni förstör för alla andra konsumenter som inte vill böja sig fram och ta den där bak...

Medlem

Förboka det här överhypade spelet från ubisoft? Skulle inte tro det.

Vad jag hört från folk som spelade det på E3 nu senast så var det inget mer en än generisk shooter.

Medlem

The division ser jag verkligen framemot men litar inte på allt de utlovat, är lite orolig att det blir nån guildwars2 liknande upplägg vilket funkar nån månad eller så...

Medlem

Ubisoft spel men fokus på console (xbox) kan bara sluta i katastrof för oss pc spelare.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

FÖRBOKA INTE!!! Att folk inte kan förstå detta! Det är ingen riktig Beta ni får tillträde till. Mer ett stresstest för servrarna.

1. Förboka och få kod till beta
2. Vänta tills betan börjar
3. Ladda ner betan
4. Avboka
5. Köp senare om du gillade det och barndomsbuggarna är fixade

Medlem
Skrivet av Ishow:
Skrivet av Kajlie:

Har förbokat collectors edition via webhallen. Får väl se om man får en garanterad nyckel där ifrån annars får man väl vänta :/

Varför förbokar du?! Nu blir jag arg!!

Varför vill du bestämma vad folk får och inte får göra?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Ishow:
Skrivet av Kajlie:

Har förbokat collectors edition via webhallen. Får väl se om man får en garanterad nyckel där ifrån annars får man väl vänta :/

Varför förbokar du?! Nu blir jag arg!!

Varför vill du bestämma vad folk får och inte får göra?

Varför lägger du ord i andras munnar? Det enda Ishow har gjort är att beskriva sin känsla över att någon förbokar, inte något om vad denne ska eller inte ska göra.

Så om jag lägger ord i din mun; varför vill du hindra folk från att tycka vad de vill?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Ishow:
Skrivet av Kajlie:

Har förbokat collectors edition via webhallen. Får väl se om man får en garanterad nyckel där ifrån annars får man väl vänta :/

Varför förbokar du?! Nu blir jag arg!!

Varför vill du bestämma vad folk får och inte får göra?

Vem skulle inte vilja bestämma allt här i världen? Man tror ju att världen skulle bli bättre då

Och nej, jag är inte arg på riktigt. Mest besviken kanske..

Medlem
Skrivet av Stelefan:

Kan inte ni som förhandsbokar spel bara sluta spela öht tack?
Ni förstör för alla andra konsumenter som inte vill böja sig fram och ta den där bak...

Tänk om man inte förbokar men ändå vill ha den där bak?!

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Ishow:
Skrivet av Kajlie:

Har förbokat collectors edition via webhallen. Får väl se om man får en garanterad nyckel där ifrån annars får man väl vänta :/

Varför förbokar du?! Nu blir jag arg!!

Varför vill du bestämma vad folk får och inte får göra?

Varför lägger du ord i andras munnar? Det enda Ishow har gjort är att beskriva sin känsla över att någon förbokar, inte något om vad denne ska eller inte ska göra.

Så om jag lägger ord i din mun; varför vill du hindra folk från att tycka vad de vill?

Hur FAN får du "Varför förbokar du?! Nu blir jag arg!!" till "Jag är besviken."??

Folk får tycka precis vad de vill, jag bara frågade varför folk inte får tycka som de vill. Känns som om jag trampade på en öm tå.


signatur

I drank what?

Medlem

Jag ser fram emot det väldigt mkt. Men efter E3 är jag skeptisk och väntar tills det släpps:)

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Ishow:
Skrivet av Kajlie:

Har förbokat collectors edition via webhallen. Får väl se om man får en garanterad nyckel där ifrån annars får man väl vänta :/

Varför förbokar du?! Nu blir jag arg!!

Varför vill du bestämma vad folk får och inte får göra?

Varför lägger du ord i andras munnar? Det enda Ishow har gjort är att beskriva sin känsla över att någon förbokar, inte något om vad denne ska eller inte ska göra.

Så om jag lägger ord i din mun; varför vill du hindra folk från att tycka vad de vill?

Hur FAN får du "Varför förbokar du?! Nu blir jag arg!!" till "Jag är besviken."??

Folk får tycka precis vad de vill, jag bara frågade varför folk inte får tycka som de vill. Känns som om jag trampade på en öm tå.

Exakt var säger jag att det handlar om besvikelse? Du får jättegärna svara utan att svära och framstå som en arg idiot, för det hoppas jag innerligt att du faktiskt inte är.

Medlem

Förhandsbokning är negativt för alla spelares framtid men vill man väldigt gärna ha extrasakerna i collectors edition är det självklart ok.

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Ishow:
Skrivet av Kajlie:

Har förbokat collectors edition via webhallen. Får väl se om man får en garanterad nyckel där ifrån annars får man väl vänta :/

Varför förbokar du?! Nu blir jag arg!!

Varför vill du bestämma vad folk får och inte får göra?

Varför lägger du ord i andras munnar? Det enda Ishow har gjort är att beskriva sin känsla över att någon förbokar, inte något om vad denne ska eller inte ska göra.

Så om jag lägger ord i din mun; varför vill du hindra folk från att tycka vad de vill?

Hur FAN får du "Varför förbokar du?! Nu blir jag arg!!" till "Jag är besviken."??

Folk får tycka precis vad de vill, jag bara frågade varför folk inte får tycka som de vill. Känns som om jag trampade på en öm tå.

Vilken bebisnivå det bliv plötsligt. Ok, får be om ursäkt att jag skrev arg när jag egentligen menade besviken.
Han får självfallet förboka collectors edition om han vill. Tycker bara att själva förbokningen skadar alla.

12
Skriv svar