Ingen icke-måne i Star Wars: Battlefront

Robot
Ingen icke-måne i Star Wars: Battlefront

Det blir inga fighter vid på Dödsstjärnan i vinter.


Inaktiv
Ingen icke-måne i Star Wars: Battlefront

Ganska säker att det kommer i DLC

Medlem

I have a bad feeling about this.

Nej men referenser åsido, jag hoppas att det som kommer att finnas är bra iallafall.

Medlem
Skrivet av anon_165499:

Ganska säker att det kommer i DLC

word!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Det finns ju så otroligt många andra platser de skulle kunna förlägga banorna på, så för min del är det ingen förlust.
Ärligt talat så är jag lite trött på Star Wars universumet med alla böcker, serier och spel som grovt kopierar allt från filmerna istället för att våga skapa eget material i samma universum.

MFZ
Medlem

cloud city, bitte.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av anon_165499:

Ganska säker att det kommer i DLC

Garanterat i en "Close Quarter" motsvarighet..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag hoppas man kommer att göra andra spel dör rymdstrider sätts i fokus i framtiden. X-Wing Alliance stuket, som blandar händelser från filmerna med eget material som inte känns krystat. Do want!

Nej, Dödstjärnan är ingen måne, en måne ska vara ett naturligt objekt som är i omloppsbana runt en större kropp. Däremot så är Dödstjärnan en satellit(en väldigt stor satellit).

Geeks Gaming
Skrivet av anon_165499:

Ganska säker att det kommer i DLC

Jag hoppas inte på de. De är inte en del av Loren

Medlem

blir väl säkert en powerup i dlc att man använder sig utav stöd med deathstar någon mindre laser ray elelr något sådant trams

Medlem
Medlem
Skrivet av anon_165499:

Ganska säker att det kommer i DLC

Klart att det kommer. Folk kommer vara beredd på att köpa Premium även denna gång.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Timosaki:

Ganska säker att det kommer i DLC

Jag hoppas inte på de. De är inte en del av Loren

Wait what? Dödsstjärnan inte en del av SW lore? Come again?


signatur

I drank what?

Medlem

Förhandsboka inte detta nu, folket

Så kanske vi slipper en favorit i repris (battlefield 4)


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av anon_165499:

Ganska säker att det kommer i DLC

Jag är ganska säker på att nån annan fått uppdraget av Disney att göra ett X-Wing vs Tie-fighter liknande spel och att det är därför det saknas helt i Battlefront.

Medlem

Har inga större förhoppningar på det här spelet. Det man hörde från E3 lät ju inte alltför positivt.

Inaktiv
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Timosaki:

Ganska säker att det kommer i DLC

Jag hoppas inte på de. De är inte en del av Loren

Wait what? Dödsstjärnan inte en del av SW lore? Come again?

Också förbryllad av kommentaren? btw klart att det kommer att komma DLC till detom det blir tillräkligt populärt. dock hoppas mera på en stor expansion än en liten del av händelseförloppet.

Ambassadör
Xbox

Själv ser jag mest fram emot ett DLC med strumpor för 9.99$ och ett med tuffa klistermärken att sätta på sin blaster för 14.95$.


signatur

Jump in.

Geeks Gaming
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Timosaki:

Ganska säker att det kommer i DLC

Jag hoppas inte på de. De är inte en del av Loren

Wait what? Dödsstjärnan inte en del av SW lore? Come again?

Jo men de är inte en del av lore att springa runt som rebel på dödsstjärnan.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Det finns ju så otroligt många andra platser de skulle kunna förlägga banorna på, så för min del är det ingen förlust.
Ärligt talat så är jag lite trött på Star Wars universumet med alla böcker, serier och spel som grovt kopierar allt från filmerna istället för att våga skapa eget material i samma universum.

Är du skadad eller? Serietidningarna har ju utforskat sinnessjukt mycket som filmerna aldrig nånsin nämnt.
Snarare så att det är filmerna och spelen som kopierar varandra (läs att allt utspelas på Tatooine).

Medlem

Dice är ju duktig göra DLC, titta bara på Battlefield serie, så "Battle Of Deathstar" kommer förr eller senare. Folk kommer spela som aldrig förr SW när nya filmen släpps och sen spelet, mig included.

1
Skriv svar