Kluriga val och jump scare i gameplay-klipp från PS4-skräckisen Until Dawn
Längtar så mycket efter det här, tror det blir riktigt kul att spela tillsammans med några kompisar o diskutera val alt. på twitch. Blir nog häftigt att spela om o se vilken skillnad det kan bli också, spelhösten inleds med detta spel för mig... med många efterföljande spel
Pass på för Boogeyman vid 2:47 i klippet.
Blir inte alls så sugen. Tröttsamt att fler och fler spel är bara en lång film. När ska utvecklarna inse att vi faktiskt kan öppna dörrar/grindar och slippa göra massa olika kombinationer med handkontrollen för att få dom att öppna. Räcker väll med ett gammalt hederligt tryck med X.
Gissar på att spelet får som bäst en kall 5:a
Pass på för Boogeyman vid 2:47 i klippet.
Blir inte alls så sugen. Tröttsamt att fler och fler spel är bara en lång film. När ska utvecklarna inse att vi faktiskt kan öppna dörrar/grindar och slippa göra massa olika kombinationer med handkontrollen för att få dom att öppna. Räcker väll med ett gammalt hederligt tryck med X.
Gissar på att spelet får som bäst en kall 5:a
Tycker det är värre med allt hjärndött skjutande o dödande i spel, förstår att inte alla gillar qte men det känns ändå som att spel börjar experimentera mer och mer med förgreningar och val med olika konsekvenser. Med tanke på hur relativt nytt det fortfarande är med spel och hur stor branschen har blivit så kan nog alla bli nöjda i framtiden.
Jag har inget emot att det här säkert blir som en interaktiv film, gillat både heavy rain o walking dead, men gillar man inte liknande spel ska man nog undvika det
Pass på för Boogeyman vid 2:47 i klippet.
Blir inte alls så sugen. Tröttsamt att fler och fler spel är bara en lång film. När ska utvecklarna inse att vi faktiskt kan öppna dörrar/grindar och slippa göra massa olika kombinationer med handkontrollen för att få dom att öppna. Räcker väll med ett gammalt hederligt tryck med X.
Gissar på att spelet får som bäst en kall 5:a
Kan inte annat än att hålla med, scenen med mannen var dock bra men i övrigt verkar det bli ett medelmåttigt spel med "tryck snabbt på knappen med en trekant så får du se en scen"
Death is only the beginning
Pass på för Boogeyman vid 2:47 i klippet.
Blir inte alls så sugen. Tröttsamt att fler och fler spel är bara en lång film. När ska utvecklarna inse att vi faktiskt kan öppna dörrar/grindar och slippa göra massa olika kombinationer med handkontrollen för att få dom att öppna. Räcker väll med ett gammalt hederligt tryck med X.
Gissar på att spelet får som bäst en kall 5:a
Tycker det är värre med allt hjärndött skjutande o dödande i spel, förstår att inte alla gillar qte men det känns ändå som att spel börjar experimentera mer och mer med förgreningar och val med olika konsekvenser. Med tanke på hur relativt nytt det fortfarande är med spel och hur stor branschen har blivit så kan nog alla bli nöjda i framtiden.
Jag har inget emot att det här säkert blir som en interaktiv film, gillat både heavy rain o walking dead, men gillar man inte liknande spel ska man nog undvika det
Jag instämmer delvis. Jag tror dock att man kan göra intressant förgrening/storyval i ett spel utan QTE.
Have a good time!
Pass på för Boogeyman vid 2:47 i klippet.
Blir inte alls så sugen. Tröttsamt att fler och fler spel är bara en lång film. När ska utvecklarna inse att vi faktiskt kan öppna dörrar/grindar och slippa göra massa olika kombinationer med handkontrollen för att få dom att öppna. Räcker väll med ett gammalt hederligt tryck med X.
Gissar på att spelet får som bäst en kall 5:a
Tycker det är värre med allt hjärndött skjutande o dödande i spel, förstår att inte alla gillar qte men det känns ändå som att spel börjar experimentera mer och mer med förgreningar och val med olika konsekvenser. Med tanke på hur relativt nytt det fortfarande är med spel och hur stor branschen har blivit så kan nog alla bli nöjda i framtiden.
Jag har inget emot att det här säkert blir som en interaktiv film, gillat både heavy rain o walking dead, men gillar man inte liknande spel ska man nog undvika det
Jag instämmer delvis. Jag tror dock att man kan göra intressant förgrening/storyval i ett spel utan QTE.
Ja absolut men välkomnar experimenterande