Efter framgångarna med South Park är Obsidian sugna på mer tecknat

Robot
Efter framgångarna med South Park är Obsidian sugna på mer tecknat
Medlem
Efter framgångarna med South Park är Obsidian sugna på mer tecknat

Jag har aldrig sett Archer, aldrig hört talas om det innan jag läste den här nyheten. Men om Obsidian vill göra spel av det så kommer det säkert bli awesome! Efter Pillars of Eternity och The stick of truth så litar jag fullständigt på Obsidians förmåga att göra grymma spel, oavsett om källmaterialet är deras eget eller om det bygger på en licens.

Medlem

South Park: The Stick of Truth är lätt en av dom största överaskningarna jag fått i spel väg, trodde det som högst skulle vara mediokert men visade sig vara ett ritktigt roligt spel som ätit upp fler spel timmar än jag vill erkänna

FM-guru
F.d. Sisyr

Fyfan, det vore drömmen. Stick of Truth var mycket bra, och rent spontant känns det som att Archer borde vara enklare att göra spel på.

Skrivet av Bennii:

Jag har aldrig sett Archer, aldrig hört talas om det innan jag läste den här nyheten. Men om Obsidian vill göra spel av det så kommer det säkert bli awesome! Efter Pillars of Eternity och The stick of truth så litar jag fullständigt på Obsidians förmåga att göra grymma spel, oavsett om källmaterialet är deras eget eller om det bygger på en licens.

Archer är den bästa tecknade serien jag sett. Den och Seinfeld är nog de bästa komediserierna jag sett ö.h.t. Rekommenderas starkt!

Medlem

Archer är briljant.

Medlem

Archer är kung. Alla säsongerna finns på Netflix för den som vill se. Skulle gärna tagit ett nytt South Park dock

Även Bobs Burgers vore kul att se som spel.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

"Danger zone"!

Det här låter riktigt intressant, Archer är riktigt roligt.

Medlem

Alpha Protocol var fruktansvärt buggigt och alldeles underbart. Synd på så rara ärtor.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

k3m
Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Alpha Protocol var fruktansvärt buggigt och alldeles underbart. Synd på så rara ärtor.

Jag älskar Alpha protocol Ruggigt bra rollspel.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Ravenknight:

Alpha Protocol var fruktansvärt buggigt och alldeles underbart. Synd på så rara ärtor.

Jag älskar Alpha protocol Ruggigt bra rollspel.

Joinar hyllningskören. Dock, som nämnts, buggigt och dialogsystemet var nästan bra, men ibland fick man helt bananas dialoger där man sa annat än man ville . Som Walking Deads dialog, fast du får mer en hint än exakt vad du ska säga.

Medlem
Skrivet av Hymer:

Archer är kung. Alla säsongerna finns på Netflix för den som vill se. Skulle gärna tagit ett nytt South Park dock

Även Bobs Burgers vore kul att se som spel.

Ett nytt South Park-spel kommer ju snart: https://www.youtube.com/watch?v=AB6P5gpNan0

Medlem

Stick of Truth var okej, hade hellre sett ett SP-MMO i stil med Family Guy Online (Giggety)

1
Skriv svar