Dishonored II – spana in den nya staden Karnaca

Robot
Dishonored II – spana in den nya staden Karnaca
Medlem
Dishonored II – spana in den nya staden Karnaca

Hm, försiktigt optimistisk.

Det ser ut som en bättre version av Bioshock Infinitie' Colombia, minus bergen förstås.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det såg coolt ut men inget man inte redan sett. Men lite ny info^^

Medlem

Alltid kul när de inte gör exakt samma sak en gång till. Men jag hoppas de inte tappar bort den där härliga steampunk-känslan som de lyckades så bra med i originalet. Jag vill inte ha bara palmer och sandstränder.

Medlem

Jag hoppas banorna är mer öppna än i ettan. Det spelet hade på tok för linjär leveldesign för att vara ett kul stealth-spel.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Shut up and take my Money!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Alltid kul när de inte gör exakt samma sak en gång till. Men jag hoppas de inte tappar bort den där härliga steampunk-känslan som de lyckades så bra med i originalet. Jag vill inte ha bara palmer och sandstränder.

Vill inte ha palmer och sandstränder överhuvudtaget. Visst det ser fint ut. Men tycker inte det passar dishonored. Vill ha en mörk och smutsig värld.

Medlem
Skrivet av Morknox:
Skrivet av Bennii:

Alltid kul när de inte gör exakt samma sak en gång till. Men jag hoppas de inte tappar bort den där härliga steampunk-känslan som de lyckades så bra med i originalet. Jag vill inte ha bara palmer och sandstränder.

Vill inte ha palmer och sandstränder överhuvudtaget. Visst det ser fint ut. Men tycker inte det passar dishonored. Vill ha en mörk och smutsig värld.

Även ett mörkt tema får gärna innehålla kontraster. Det kan ofta förstärka det man verkligen vill framföra.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Morknox:
Skrivet av Bennii:

Alltid kul när de inte gör exakt samma sak en gång till. Men jag hoppas de inte tappar bort den där härliga steampunk-känslan som de lyckades så bra med i originalet. Jag vill inte ha bara palmer och sandstränder.

Vill inte ha palmer och sandstränder överhuvudtaget. Visst det ser fint ut. Men tycker inte det passar dishonored. Vill ha en mörk och smutsig värld.

Även ett mörkt tema får gärna innehålla kontraster. Det kan ofta förstärka det man verkligen vill framföra.

Håller med. Många var arga på ex Max Payne 3 för den på ytan soliga exteriören. Men Rio's solstänkta gator gav en utmärkt kontrapunkt till storyns djupt sombra toner. Samma här, kan man hoppas.

Medlem

Hoppas också på mer öppna banor. Kontraster till trots så föredrar jag fortfarande "england/skottland" ur ett rent estetiskt perspektiv.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Låter väldigt mycket som Larnaca, Cypern.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Jag hoppas banorna är mer öppna än i ettan. Det spelet hade på tok för linjär leveldesign för att vara ett kul stealth-spel.

Ja fy fan, jag stod inte ut. Det kändes (nivådesignmässigt) lika svårsmält som om man försökt göra ett open world MMO i HL1-motorn. Det var liksom smärtsamt uppenbart att detta är stängda nivåer.

1
Skriv svar