Back on track!

Inaktiv
Back on track!

Heeej! Hur mår ni alla underbara människor? Det var längesen

Nu kan jag äntligen dela med mig av allt som hänt, och det har hänt en hel del må jag säga. Flyttat tillbaka till hemtrakterna, bytt butik, köpt hus, gift mig och en hel drös med andra mindre härligheter. Livet är inte så pjåkigt just nu

Detta medför att jag äntligen har lite tid för att skriva igen! Men för er som vill ta del av lite mer grejer så kan ni lägga till "nineldos" på Instagram och twitter (dock hemskt inaktiv på twitter, läser mest andras grejer).

Ha det gott så länge, och tveka inte att lämna en kommentar om det är något speciellt ni vill höra om

#blogg


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem
Back on track!

Hej

Kul att se dig igen, och ett stort grattis till alla de underbara sakerna som hänt dig

Jag har själv köpt hus och det blir "lite" annorlunda mot att bo i lägenhet. Mycket mer att göra, men så kan man ju få det som man vill. Hoppas ni trivs


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hus, giftemål och sånt är ju jätteroligt, meeeen vilka spel har du spelat?

Grattis!

Medlem

Välkommen tillbaka. Jag har funderat på var du hållit hus.

Testpilot

Fint! mera tid för spelande nu igen då.

Inaktiv

Haha! Nja, spelandet har fått stryka lite på foten. Tack och lov så finns det handhållna maskiner, det är typ det enda jag hunnit spela på. Har blivit helt torsk på Final fantasy Theatrythm, sjukt beroendeframkallande


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

1
Skriv svar