Var är Battlefield 1943 till pc?

Robot
Var är Battlefield 1943 till pc?
Medlem
Var är Battlefield 1943 till pc?

Skit i detta nu! Ge mig Battlefield 3 istället med 64 spelare och flygplan för faaaan!

.... Och Strike at Karkand!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

När jag köpte BC2 (pc) här om dagen fick jag med ett blad där det stod

"Battlefield 1943 - coming soon"

"Price $15 / £9.99 / €12.99"

Jag tror inte de tar bort spelet. Man får ju hoppas att de har fler banor än de tre ynka (plus extra banan) som på 360.....!!

Medlem

Nein. Har det på xboxen.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

funkar fint på boxen

Medlem

Kanske, kanske inte... det beror på priset.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

dom kan göra en combo och trycka in det i vietnam så blir det bra

Medlem

Hade kunnat tänka mig att köpa det i väntan på BC2. Men nu har BC2 funnits ute ett bra tag och till min stora besvikelse så var det rena skiten. Och nu så här i efterhand skulle jag då aldrig köpa 1943. Dice hade tronen med BF2 men nu har dom sjunkigt så otroligt långt ner på min lista.
Otroligt tråkigt att det inte har kommigt ett vettigt FPS till PC sedan BF2, enligt mig då såklart.

Medlem
Skrivet av Divion:

Hade kunnat tänka mig att köpa det i väntan på BC2. Men nu har BC2 funnits ute ett bra tag och till min stora besvikelse så var det rena skiten. Och nu så här i efterhand skulle jag då aldrig köpa 1943. Dice hade tronen med BF2 men nu har dom sjunkigt så otroligt långt ner på min lista.
Otroligt tråkigt att det inte har kommigt ett vettigt FPS till PC sedan BF2, enligt mig då såklart.

Dock så har du rätt på din sista mening.

Medlem

vem fan bryr sig.. Det är dice vi snackar om, de är alltid 2 år försenade, så skit i detta, och spela tetris istället.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Divion:

Hade kunnat tänka mig att köpa det i väntan på BC2. Men nu har BC2 funnits ute ett bra tag och till min stora besvikelse så var det rena skiten. Och nu så här i efterhand skulle jag då aldrig köpa 1943. Dice hade tronen med BF2 men nu har dom sjunkigt så otroligt långt ner på min lista.
Otroligt tråkigt att det inte har kommigt ett vettigt FPS till PC sedan BF2, enligt mig då såklart.

Dock så har du rätt på din sista mening.

Glöm inte CoD4 och TF2 som släpptes efter BF2 som också är grymma och vettiga FPS spel

Medlem

Jag är mer intresserad av ett BF3 spel i dagsläget.

Medlem

Var det bara jag som förboka!!!???

Medlem
Skrivet av Grillet:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Divion:

Hade kunnat tänka mig att köpa det i väntan på BC2. Men nu har BC2 funnits ute ett bra tag och till min stora besvikelse så var det rena skiten. Och nu så här i efterhand skulle jag då aldrig köpa 1943. Dice hade tronen med BF2 men nu har dom sjunkigt så otroligt långt ner på min lista.
Otroligt tråkigt att det inte har kommigt ett vettigt FPS till PC sedan BF2, enligt mig då såklart.

Dock så har du rätt på din sista mening.

Glöm inte CoD4 och TF2 som släpptes efter BF2 som också är grymma och vettiga FPS spel

CoD 4 och TF2 är inte i närheten av BF2, inte TF2 iallafall


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

De har ju inte gjort ett bra Battlefield på flera, flera år så lägg ner serien istället.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Blir ett köp när det kommer iaf.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Utveckla ett PC exklusivt BF3 istället.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Spela "Forgotten Hope" till BF2 istället!

Medlem
Skrivet av Grillet:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Divion:

Hade kunnat tänka mig att köpa det i väntan på BC2. Men nu har BC2 funnits ute ett bra tag och till min stora besvikelse så var det rena skiten. Och nu så här i efterhand skulle jag då aldrig köpa 1943. Dice hade tronen med BF2 men nu har dom sjunkigt så otroligt långt ner på min lista.
Otroligt tråkigt att det inte har kommigt ett vettigt FPS till PC sedan BF2, enligt mig då såklart.

Dock så har du rätt på din sista mening.

Glöm inte CoD4 och TF2 som släpptes efter BF2 som också är grymma och vettiga FPS spel

Som Nicke9494 skrev, dom är inte i närheten av BF2.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

De har ju inte gjort ett bra Battlefield på flera, flera år så lägg ner serien istället.

Sant så sant, spelar ju jävligt mycket bf2 men fy fan vilken skit det är!
Funkar inte bra trots flertalet stora jävla patchar.. så kul att samarbeta med kompisar bara.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Bokade det för väldigt länge sedan nu... så man hoppas ju att det kommer snart.


signatur

SneL fezt heSt

Inaktiv

haha det här hade jag helt glömt bort.

Vem behöver det nu när man har World of tanks

Inaktiv

Hade nästan glömt bort Battlefield 1943, var väl lite intresserad av det för ett tag sedan... Men insåg ju för ett bra tag sedan att det troligen inte blir något PC release.

Medlem

nån som set pen and teller? det är bullshit!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Det kommer säkert inte om dem inte kan hålla vad dem säger så kommer det nog inte


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Borttappad, får lov att hoppas att de inte glömmer att släppa Battlefield Bad Company 3 till Pc också.
Battlefield 3 är nog bara en dröm som försvann med EA...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Grumbledock:

Borttappad, får lov att hoppas att de inte glömmer att släppa Battlefield Bad Company 3 till Pc också.
Battlefield 3 är nog bara en dröm som försvann med EA...

Jag tror snarare att BF3 är en ytterst viktig titel gör EA, de behöver två starka serier för att tävla mot Activision och deras Call of Duty-titlar.

I år är det Medal of Honor och Black Ops som slåss mot varandra, så jag skulle inte bli förvånad om BF3 dyker upp nästa höst. Vi lär dock inte höra något om det förrän efter MoH-släppet.


signatur
Inaktiv

Inget oväntat egentligen att spelet inte dyker upp, EA som håller i det ju - även om tillverkaren är någon annan. Hoppades väl på att deras mmo-bilspel skulle bli en hit, men...ja, var någon förvånad?

Medlem
Skrivet av bjosarn:

De har ju inte gjort ett bra Battlefield på flera, flera år så lägg ner serien istället.

Möjligt..men Bf1942 va ett kanon spel...kan vara så att dom vill vara säkra på ett bra spel som just 1942 va..men det är klart är man å tuggar i varje tråd med BS så fattar jag att du inte har mer att komma med.

Medlem

Jag vill ha ett BF3 som är som 1942, stora kartor och många spelare!!!!!!!!!!!!!!!! 4vs4 eller 8vs8 suger ju så jävla hårt!


signatur

Meep!

123
Skriv svar