Ange/diskutera FPS i era recensioner

Medlem
Ange/diskutera FPS i era recensioner

Hej!

Jag har hängt på FZ i många år men först nu har jag fått stjärten ur och reggat mig på forumet. Det som fick mig att ta detta stora steg är att jag saknar en för mig viktig sak i många av era recensioner.

Det jag saknar är snack om skärmuppdateringen. Ta tex ett spel som Colin Mcrae Dirt, alla bilder och även filmer från spelet ser jättebra ut. Men när jag skaffade det till min 360 så blev jag grymt besviken på FPS:en, imo så är den så dålig att spelet är i det närmaste ospelbart. Blir trött i ögonen och nästan illamående av att lira det.

Hoppas att ni i fortsättningen kan skriva några rader om detta i era recensioner. Verkar som om många speltillverkare sätter snygg grafik framför flyt i spelen, vilket Stör mig väldigt

mvh
Peter

Ps: Det är väl främst till konsoller jag efterlyser detta, när det gäller datorer kan man ju alltid uppgradera. Med en konsoll är man ju låst.

Medlem

Jo håller med, hur stabilt spelet går vill jag gärna läsa i en recension. FPSen är den viktigaste delen i grafiken, har spelet dålig FPS spelar det ingen roll hur snyggt det är. Anledningen till att så många spel flytter på som skit är för att utvecklarna bryr sig mer om att bilderna av spelet ska vara snygga så det säljer och sen skiter i om spelet knappt går att spela.


signatur

<3

1
Skriv svar